B&B vol liefde #2

Waarom wordt Lena steeds als ingetogen beschreven? Is toch gewoon een spontane vrouw die een goeie babbel heeft?
Knappe en leuke vrouw trouwens!

Afl 4

[spoiler] En oooh mijn hemel Michiel en Jan geven me flashbacks naar Anja en Joop :sweat_smile: alleen dan met een wederzijdse irritatiefactor. Zal me niks verbazen als een van de twee de ander gaat aanvallen

En waarom is die Dick overal bij joh? Gooit ook lekker olie op het vuur steeds [/spoiler]

10 likes

Omdat die moeder Denise gewoon veel leuker vindt en dat daarom over Lena zegt, en Mike praat mama weer na. En vergeleken met ‘OMG SO LEEEUKKK SOO LEKKERRRRRR! OMG JIJ HOUDT ÓÓK VAN LASAGNE OOO MAAAAAJ GOOOOOTTTT’ is Lena wel de meer ingetogenere.

16 likes

Sowieso is de muziek keuze in deze serie altijd top :joy:

1 like

Jaa maar ook de voice-over beschrijft haar steeds als ‘de ingetogen Lena’

1 like

Het kan toch niet anders dan dat Michiel een betaalde acteur is? Hij doet mij ergens ook denken aan een tekenfiguur, maar ik kan er niet op komen welke

41 likes

De moeder van Mike doet me trouwens ook heel erg denken aan Jennifer Coolidge.

37 likes

Is die niet! Een bekende van mij kent hem (lekker vaag), hij schijnt gewoon zo theatraal te zijn. hij heeft ook al meegedaan aan lang leve de liefde.

5 likes

Neeeee echt een belediging voor Jennifer

46 likes

Komt in de buurt, maar ik had een “volwassen” tekenfiguur in mijn hoofd

@Dushoi dat is goed om te weten, dan kan ik mezelf vanavond mijn “je kan niet echt zo zijn” opmerkingen besparen :joy:

5 likes

Mn vriend vindt hem op de opa uit Up lijken.

16 likes

Jaaa dit is het!

3 likes

Ohja, dit riep mijn vriend ook, hahaha

4 likes

8 al? Dacht dat het tot vijf ging :heart_eyes:

3 likes

Oh ik vind dit heel irritant juist, hoe kom ik oooit bij haha

Afleveringen zijn ook steeds meer dan een uur 🫨

3 likes

Die Judith lijkt echt chronisch bezopen joh

15 likes

Je kan merken dat Michiel de nodige zelfhulpboeken heeft gelezen

1 like

Hahah iemand die ik ken die kent Denise. En zij zei al gelijk: het is een hele lieve meid, maar echt niet heel snugger. Herkende gelijk om wie het ging in de afleveringen :joy: Blijkbaar is ze ook zo in het echt.

6 likes
aflevering 8

Jan is de nieuwe Arno omg hij is wel erg moody steeds hè

Iemand hier zei het al maar Maarten is idd de nieuwe Leendert, zou leuk zijn als daar zo’n Thalia type komt

En ahhhh Judith en Bart ik vind het echt cute
Edit: en die Ernie muts ik ga out :joy::joy::joy:

1 like

Heb je gevraagd of ze een Nijntje is?

3 likes