Neeeee echt een belediging voor Jennifer
Komt in de buurt, maar ik had een “volwassen” tekenfiguur in mijn hoofd
@Dushoi dat is goed om te weten, dan kan ik mezelf vanavond mijn “je kan niet echt zo zijn” opmerkingen besparen ![]()
Mn vriend vindt hem op de opa uit Up lijken.
Jaaa dit is het!
Ohja, dit riep mijn vriend ook, hahaha
8 al? Dacht dat het tot vijf ging ![]()
Oh ik vind dit heel irritant juist, hoe kom ik oooit bij haha
Afleveringen zijn ook steeds meer dan een uur 🫨
Die Judith lijkt echt chronisch bezopen joh
Je kan merken dat Michiel de nodige zelfhulpboeken heeft gelezen
Hahah iemand die ik ken die kent Denise. En zij zei al gelijk: het is een hele lieve meid, maar echt niet heel snugger. Herkende gelijk om wie het ging in de afleveringen
Blijkbaar is ze ook zo in het echt.
aflevering 8
Jan is de nieuwe Arno omg hij is wel erg moody steeds hè
Iemand hier zei het al maar Maarten is idd de nieuwe Leendert, zou leuk zijn als daar zo’n Thalia type komt
En ahhhh Judith en Bart ik vind het echt cute
Edit: en die Ernie muts ik ga out ![]()
![]()
![]()
Heb je gevraagd of ze een Nijntje is?
Ik vind vooral de manier van praten van Denise echt HEEL vervelend om naar te luisteren, waarom eindigt ze iedere zin zo raar?? Alleen al daarom hoop ik dat ze er snel uit ligt
Die LACH van Truus
hehehehehuhuhuhu ik voel bijna het taaie slijm opkomen
Dat hoor ik op social media ook steeds vaker. Vooral jonge vrouwen die de laatste lettergreep van een zin op een hogere toon uitspreken, waardoor elke zin een vraag lijkt. Ik geloof dat het ‘uptalk’ heet, vreselijk irritant.
Over irritant praten gesproken, wat een verschrikking is die Jorik zeg
De manier waarop hij praat, alsof hij een typetje is. En vgm is het ook een moeilijk persoon om mee om te gaan
Die mutsen bij Joy vorig jaar hadden dit ook. Lijkt vooral bij die amsterdamse citygirls te zijn ![]()
En elke klinker op het eind heel lang aanhouden ofzo. '‘Ik merk dat Lena hem ook wel heel erg leuk viiiiiiiiind, ik moet er nog even iets voor bedenkeeuuhhhh, maar dat komt vast wel gooeeeeed.’
@Xiomara hij doet me een beetje denken aan Joost Klein qua uiterlijk haha, het zal het kapsel wel zijn
Ik kan haar de helft van de tijd niet eens verstaan, ik vind haar accent erg moeilijk.
Nederlandse variant op de vocal fry