Ik vind vooral de manier van praten van Denise echt HEEL vervelend om naar te luisteren, waarom eindigt ze iedere zin zo raar?? Alleen al daarom hoop ik dat ze er snel uit ligt
Die LACH van Truus hehehehehuhuhuhu ik voel bijna het taaie slijm opkomen
Dat hoor ik op social media ook steeds vaker. Vooral jonge vrouwen die de laatste lettergreep van een zin op een hogere toon uitspreken, waardoor elke zin een vraag lijkt. Ik geloof dat het ‘uptalk’ heet, vreselijk irritant.
Over irritant praten gesproken, wat een verschrikking is die Jorik zeg
De manier waarop hij praat, alsof hij een typetje is. En vgm is het ook een moeilijk persoon om mee om te gaan
Die mutsen bij Joy vorig jaar hadden dit ook. Lijkt vooral bij die amsterdamse citygirls te zijn
En elke klinker op het eind heel lang aanhouden ofzo. '‘Ik merk dat Lena hem ook wel heel erg leuk viiiiiiiiind, ik moet er nog even iets voor bedenkeeuuhhhh, maar dat komt vast wel gooeeeeed.’
@Xiomara hij doet me een beetje denken aan Joost Klein qua uiterlijk haha, het zal het kapsel wel zijn
Ik kan haar de helft van de tijd niet eens verstaan, ik vind haar accent erg moeilijk.
Nederlandse variant op de vocal fry
Spoiler afl 7/8
Ik vond Maarten eerst echt een arrogante hork, en dat is die nog steeds wel, maar ik begin een soort soft spot voor hem te ontwikkelen? Hij is zo lekker bot onhandig. Hoe hij bij die bakker vertelt dat het aan hem ligt. Een semi-zelfbewuste hork, ook wel eens verfrissend. Hij en die Ingrid, of hoe heette ze, praatten sowieso flink langs elkaar heen.
Edit: ik krijg trouwens helemaal de griezels van die nieuwe man bij Adrienne, echt geen flauw idee waarom. Iets in zijn oogopslag? Had ik bij het introfilmpje al. Ben benieuwd of meer dit hebben haha
Afl. 5
Vind Gerard een beetje eng. Hij kent haar helemaal nog niet en nu al overtuigd dat hij vlinders heeft. Plus dat hij haar helemaal heeft nagetrokken
Hebben ze nou steeds bij Mike schoenen aan in huis? Dat wordt toch zo vies en nat
Oh jongens ik vind het alweer zó genieten! Wat een types komen er weer voorbij, heerlijk om naar te kijken.
Spoiler halverwege aflev. 5
Ik vind het afscheid van Gerard en man met bril zo aandoenlijk, beide in tranen haha. Ik dacht dat er meer een vonk was bij man met bril dus ben wel in shock.
Denise vind ik ook een schatje eigenlijk, net een klein kind/tiener, zo enthousiast en blij.
Die eerste man bij Judith vind ik ook heel erg lief, met de cadeautjes, picknicken en het wijn/kaas-borrel. Echt een schatje vind ik hem. Hopelijk breekt ze zijn hart niet straks.
Afl 9
Antine die over Mike zegt dat hij er altijd zo leuk uit ziet
camera maakt een shot van Mike in een jack&jones trui en lelleke spijkerbroek
Mooi
Gerard is een soort Peter Jan Rens.
Nu zie ik het!!
Jan is giving Joop vibes. Gewoon alles, zo uptight, die schokjes van z’n hoofd, dat gekaakklem.
Ja inderdaad
Ik ben pas bij aflevering 3 ofzo maar ik snap ook totaal niet waarom Jan meedoet??
- Team Jan
- Team Michiel
0 stemmers
- Team Denise
- Team Lena
0 stemmers
Je vergeet Dick
Deze komt hier ook regelmatig terug!
RUSTIG ERIK
IK GOOI JE VAN DE LIJN
Die moet eens even plaats gaan maken voor een partner of er zelf met Jan vandoor gaan
Ik heb de eerste aflevering nu al 2 keer aangezet maar ik verlies na 10 minuten steeds mn interesse. Buiten Denise en die jongen en moeder voor wie ze komt kan ik niemand onthouden. Wie zijn al deze mensen?
Helpt het om de intro aflevering te kijken want ik ben echt in de war. Zijn er nou twee mannelijke homo’s die iemand zoeken?