Tot in aflevering 6 (waar ik nu ben) is er maar 1 man die een man zoekt!
Maarten de basketballer is ook een portret. En Jan past wel in jouw straatje denk ik😂
Oh god wat is mijn straatje?
Maar staat die intro op Videoland? Zeg maar waarop mensen schreven? Want ik zie het nergens.
Duidelijk, niet te emotioneel en volgens mij genoot jij vorige jaren intens van passief agressieve mensen
Ik weet ook niet waar die filmpjes terug te vinden zijn. Misschien op de rtl site van het programma?
Petri en Anja 🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼
Ik zou ze allebei helpen een lijk te begraven, no questions asked.
Hier wel mee eens, het zijn wel saaie deelnemers. Ik zit er ook eigenlijk constant op m’n telefoon in de tussentijd. Ik hoop op nog wat meer actie.
Het heeft denk ik geen meerwaarde om de intro op te zoeken want dat is hetzelfde filmpje als waar ze mee worden geïntroduceerd in aflevering 1
Ff doorzetten dan onthou je vanzelf wie wie is
Ik vind sneeuw en kou ook gewoon echt heel erg saaaaaaai. Ik vind waar ze allemaal wonen echt saaaaaaai. Die ene heeft echt een enorm hotel maar toch vind ik het echt heel erg saai waar zij woont.
Hahaha ik ga zo stuk om Bart elke keer. Al was er een fietsbel binnengekomen
Dit programma is door het aantal afleveringen sowieso achtergrond entertainment voor mij
Ik ben pas bij aflevering 3, maar ik vind de kandidaten zelf tot nu toe normaler dan de gasten. Hoe is Truus door de selectie van Maarten gekomen?
Edit: ik vind het grappig dat Lena gewoon fullface makeup draagt, maar dat dit vergeleken met Denise niet door Mike (en zijn moeder) wordt gezien
aflevering 9
Aaaah er wordt gekust!!!
Jan is inderdaad zoals Joop van vorig seizoen, ook allebei verpleegkundige geweest hahahaha hele goede vergelijking
Vinden jullie Peter ook een meneer? Wat een awkward afscheidskus/knuffel ging ff mis
Aflevering 5 (ik weet eigenlijk niet wat ik in een spoiler moet zetten en wat niet?)
Gerard: ‘we hebben uitgesproken dat er gevoelens zijn’ uhhh gast alleen jij spreekt dat constant uit. Wat een heftige gevoelens heeft die man, waarom heeft hij een totale breakdown omdat die andere man die hij net 2 dagen kent naar huis gaat?
Afl 5 Gerard
Samenvatting
Ja ik moest ook zo lachen om Adrienne die zegt “ hij heeft al 100 keer mijn filmpje bekeken, dat vind ik 98 keer teveel”.
Is ook wel heeeeel bizar. Beetje manisch haast.
In mijn hoofd is Adrienne dezelfde persoon als boerin Claudia van BZV. Ook zelfde soort verhaal erachter.
ik voel me welkom genoeg om naar huis te gaan
Aflevering 3
Ik vind Jan zo’n laffe haas. Wees gewoon eerlijk dat je het niet voelt ofzo, ipv dat negatieve gepraat en gevraag. Hij zit overduidelijk Michiel te ontmoedigen door hem allerlei negatieve dingen aan te praten.
Ik vind Judith en Bart een heel leuk stel, zie ook echt meteen wel een klik daar!
Maar waarom doen al die toch wel knappe chicks alsof Mike een hunk is??? Lieve vent maar hij ziet er echt niet uit.
- Ja mike is een hunk
- Nee lol
0 stemmers
Hij heeft ook steeds van dat opgedroogde slijm in z’n mondhoeken
Het gebrek aan baardgroei op zijn wangen kan ik al niet aan. Laat staan hoe doods de blik in zn ogen is, echt zo’n lodderige blik heeft hij.
Ze noemen hem ook steeds ‘ski hunk’ in de voice-over, en ik denk echt steeds waar? Waar is die hunk dan?
Hij lijkt op een verloren kind van Rene Froger.
Zou dat niet sarcastisch zijn?