B&B vol liefde #2

Ja sowieso net als de ingetogen Lena

Vind het echt eng hoe obsessed hij al is hoor, met zn kriebels en verliefd en alles. Doe ff kalm joh, kan toch helemaal niet zo snel. Ik zou er echt op afknappen

4 likes

Wat dacht je van het ‘mooiste moment van mijn leven’… Ik mag hopen dat dat de geboorte van je kinderen was? Of hopelijk heb je nog andere mooie momenten gehad

11 likes

Weet je wie dit ook doet? Vita Boers. Kan daar eigenlijk niet meer naar luisteren, nagenoeg elke zin gaat op zo’n zeurderige lange toon de hoogte in op het eind.

2 likes

Allebei die Boers zusjes praten irritant

2 likes

Ja eens, maar alleen Vita doet dat irritante dingetje op het eind.

1 like

Ik dacht op wie lijkt Truus nou…

afbeelding

36 likes

En op

Chucky_Appearance_(TV_Series)
:joy::joy::joy:

27 likes

Ik vind het echt wel leuk tot nu toe, maar ik vind de afleveringen zo lang. Elke keer een uur. ik kijk de afleveringen nou opgedeeld in ongeveer vier of vijf stukken :weary:

9 likes

Ja hè… moet ook wel zeggen dat ik tijdens sommige stukken wel even wat anders doe, vooral Maarten vind ik echt saai :joy:

5 likes

Ik moest drie keer kijken bij dit shot haha, zo droog hoe hij samen met die hond achter die koe zit

40 likes

Ik keek gisteren met een vriendin van mij en die zei ik zou Denise sws als sniper aannemen als de oorlog uitbreekt :laughing:

3 likes

Ik denk dat de enige die Maarten interessant vindt Maarten zelf is.

30 likes

Hahahaa why :joy:

2 likes

Hahahaha ik zie net op TikTok dat ze alleen hier aan kunnen denken als ze Michiel horen praten :joy:

21 likes

Ik ben net begonnen (en ga al jullie reacties nog even lezen).

Die Denise🤣 STOP met praten!!!

6 likes

Ik ben nog maar bij aflevering 5, maar ik vind dat Mike het heel goed/leuk doet. Had ik niet verwacht. Ik ben inmiddels ook gewend aan Denise :joy:

5 likes

Oh ik vind echt dat zij met de aflevering irritanter begint te praten. Ik kan er gewoon echt niet achter komen of ze nou echt dol is op Mike of dat ze gewoon door wil voor de fame en dat leventje daar. Ik heb meer het idee dat het een soort wedstrijd voor haar.

4 likes

ja ik heb hetzelfde en nu inmiddels bij aflevering 10 vind ik zelfs zijn moeder meevallen :open_mouth:

6 likes

Afl 10

Wat een bizarre vent is die Jan. Die moet lekker in zn eentje in de bush blijven, heb met open mond gekeken naar hoe raar hij tegen de nieuwe Jan deed. Ik vraag me wel af wat ik had gedaan als ik in zo’n situatie terecht zou zijn gekomen. Direct naar huis?

13 likes