Ik moest drie keer kijken bij dit shot haha, zo droog hoe hij samen met die hond achter die koe zit
Ik keek gisteren met een vriendin van mij en die zei ik zou Denise sws als sniper aannemen als de oorlog uitbreekt ![]()
Ik denk dat de enige die Maarten interessant vindt Maarten zelf is.
Hahahaa why ![]()
Ik ben net begonnen (en ga al jullie reacties nog even lezen).
Die Denise𤣠STOP met praten!!!
Ik ben nog maar bij aflevering 5, maar ik vind dat Mike het heel goed/leuk doet. Had ik niet verwacht. Ik ben inmiddels ook gewend aan Denise ![]()
Oh ik vind echt dat zij met de aflevering irritanter begint te praten. Ik kan er gewoon echt niet achter komen of ze nou echt dol is op Mike of dat ze gewoon door wil voor de fame en dat leventje daar. Ik heb meer het idee dat het een soort wedstrijd voor haar.
ja ik heb hetzelfde en nu inmiddels bij aflevering 10 vind ik zelfs zijn moeder meevallen ![]()
Afl 10
Wat een bizarre vent is die Jan. Die moet lekker in zn eentje in de bush blijven, heb met open mond gekeken naar hoe raar hij tegen de nieuwe Jan deed. Ik vraag me wel af wat ik had gedaan als ik in zoān situatie terecht zou zijn gekomen. Direct naar huis?
Aflevering 8
ik ben blij dat Ria zelf weg is gegaan na die rare opmerkingen over Nederlandse vrouwen van Maarten.
aflevering 10
Jaaa ah die moeder is eigenlijk best heel lief
Vrij awkward dat Mike bij het afscheid van Lena perongeluk Antine zei lol (wat een rare naam eigenlijk, iPhone maakt er Antoine van)
Die nieuwe vrouw bij Maarten kan hem wel aan denk ik
Alleen ik vraag me af of zij daar zin in heeft
Dronk zij nou trouwens zo uit die wijnfles???
Jan is inderdaad echt een chagrijn de tering
En Jorik vind ik maar een irritant type
Ik dacht dat het Jorik echt leuk ging vinden maar toen hij op de eerste dag al een kwartier ging zeiken over hoe iemand āplotsā in zijn huis stond vond ik het al een verloren zaak
aflevering 10
Hij is echt heel onaardig, ook dat hij haar zo afrekent op haar ski kwaliteiten
Als dat haar eerste keer skiƫn is, doe ff rustig joh
Aflevering 2: Maarten is toch echt veel te leuk voor Truus? Vind hem wel werelds en dan krijgt ie zoān oud Limburgs vrouwtje op bezoek.
Aflevering 6
Nadat Denise weg was gestuurd praatte ze ineens normaal en leek ze sowieso ineens heel anders? Alsof ze toch een soort showtje opgevoerd had ofzo en dat ineens wegviel toen hij haar afwees. Vond haar ineens ook veel sympathieker.
Ik vind het grappig dat ik in die stukjes waarin ze uitleggen waarom ze hebben gereageerd nou al een paar kandidaten heb horen zeggen dat Jan of Maarten ze vrolijk of lief lijkt
Maarten is misschien een beetje chagrijnig maar hij heeft tot nu toe ook echt alleen maar zure dozen op bezoek zeg. Gun hem ook wel een leuker iemand dan dit
Meen je dit echt? Ik vind hem echt ZO fout. In insta termen heel toxic