Aflevering 8
ik ben blij dat Ria zelf weg is gegaan na die rare opmerkingen over Nederlandse vrouwen van Maarten.
Aflevering 8
ik ben blij dat Ria zelf weg is gegaan na die rare opmerkingen over Nederlandse vrouwen van Maarten.
Jaaa ah die moeder is eigenlijk best heel lief
Vrij awkward dat Mike bij het afscheid van Lena perongeluk Antine zei lol (wat een rare naam eigenlijk, iPhone maakt er Antoine van)
Die nieuwe vrouw bij Maarten kan hem wel aan denk ik
Alleen ik vraag me af of zij daar zin in heeft
Dronk zij nou trouwens zo uit die wijnfles???
Jan is inderdaad echt een chagrijn de tering
En Jorik vind ik maar een irritant type
Ik dacht dat het Jorik echt leuk ging vinden maar toen hij op de eerste dag al een kwartier ging zeiken over hoe iemand āplotsā in zijn huis stond vond ik het al een verloren zaak
Hij is echt heel onaardig, ook dat hij haar zo afrekent op haar ski kwaliteiten
Als dat haar eerste keer skiƫn is, doe ff rustig joh
Aflevering 2: Maarten is toch echt veel te leuk voor Truus? Vind hem wel werelds en dan krijgt ie zoān oud Limburgs vrouwtje op bezoek.
Aflevering 6
Nadat Denise weg was gestuurd praatte ze ineens normaal en leek ze sowieso ineens heel anders? Alsof ze toch een soort showtje opgevoerd had ofzo en dat ineens wegviel toen hij haar afwees. Vond haar ineens ook veel sympathieker.
Ik vind het grappig dat ik in die stukjes waarin ze uitleggen waarom ze hebben gereageerd nou al een paar kandidaten heb horen zeggen dat Jan of Maarten ze vrolijk of lief lijkt
Maarten is misschien een beetje chagrijnig maar hij heeft tot nu toe ook echt alleen maar zure dozen op bezoek zeg. Gun hem ook wel een leuker iemand dan dit
Meen je dit echt? Ik vind hem echt ZO fout. In insta termen heel toxic
Als michiel zn verhaal doet en jan dan nadoet heel bozig/geĆÆrriteerd en daarna zichzelf en dan weer sip. Lijkt soms wel ingestudeerd.
Maar denk wel ga gewoon naar huis.
Aflevering 9 adrienne
Echt heel flauw maar ik lig dubbel om een foute formulering.
āIk vind hem een leuke man en ik hoop dat hij dat ook van mij vindt!ā
Wat dan precies? Heb niet supergoed opgelet bij zijn stukjes
Maarten
Hij zoekt een vriend met borsten en een vagina, hij is continu aan het benoemen dat hij bekend is en dat hij zulke knappe dames kon krijgen en dat dit niet de vrouwen zijn waar hij aan gewend is. Vrouwen in Nederland zijn net mannen en willen geen vrouw zijn met een spijkerbroek en een trui.
Ja en op het moment dat er wordt gezegd dat hij niks van de vrouwen wil weten moet hij een kwartier na zitten denken over een vraag en komt hij niet verder dan āheb je een zoon?ā. Hij praat echt alleen maar over zichzelf, de rest boeit m geen reet.
Over Maarten:
Ik vind Maarten wel meevallen eigenlijk. Die uitspraak over die vriend met tieten en een vagina is gewoon een beetje lomp, maar niet verkeerd bedoeld in mijn optiek. Ik begreep uit dat verhaal dat hij gewoon een maatje zoekt met wie hij net zo makkelijk kan ouwehoeren als met mannelijk vrienden, maar dan dus in een vrouwenlichaam.
En dat benoemen van die verschillen tussen NLāe en Estse vrouwen, snap ik ergens ook wel? Dat verschil is er natuurlijk wel. Maar het kwam denk ik op die vrouw over als een verwijt o.i.d. Dus het is ook niet zo handig om daar steeds over te beginnen.
Hij pakt het allemaal gewoon niet zo lekker aan, maargoed ik heb nog nooit een man van zijn leeftijd in een datingprogramma dat goed zien doen. Hij leek in ieder geval wel zelfinzicht te hebben toen hij bij die bakkervriend langsging.
Wow het ziet er tot nu toe gewoon best hoopvol uit allemaal! Al best veel stelletjes bij wie er wel iets lijkt te gebeuren.
Oh ja dat is wel echt minder Maar hij gaat op zich netjes met de vrouwen om in de zin van dat hij eten voor ze maakt, ze meeneemt op dates en hij wees Truus ook netjes af en helpt met de koffers, probeert gesprekken op gang te houden etc. Ja the bare minimum, ik weet het. Maar er zijn veel ergere types voorbij gekomen. Denk dat hij best oke kan zijn als er een wat enthousiaster en socialer type langskomt.
Ja! Dit!
Afl 8
Ik vind Antine echt een hele knappe vrouw
Ik heb echt het idee dat we naar een andere maarten aan het kijken zijn
Ik denk zeker niet dat hij heel berekenend is maar ik vind hem juist totaal geen zelfinzicht hebben en wat hij bij de bakker zei was meer zelfmedelijden dan inzicht