B&B vol liefde #2

Wacht maar…

2 likes

Hahaha helemaal eens, ik vind het echt een enorme misogyne arrogante eikel???

9 likes

Blijkt dat voor sommigen de lat gewoon heel laag ligt. Ik snap niet dat je dat kan zeggen over Maarten.

6 likes

Ik skip alles met Jorik. Hij is echt die gay bij B&B afgelopen seizoen wat mij betreft qua saaiheid.

7 likes

Oh haha nou ik ben nog niet zo ver en heb dat nog niet gezien dus ik geloof je hoor

De prijs voor irritantste bijrol gaat sowieso naar die vriend van Jan die er áltijd bij zit (maar niks zegt)?? Is dat z’n begeleider ofzo

Dan heb ik nog liever die moeder van Mike

38 likes

Ja echt zo’n irritante huisvriend die er de hele tijd bij is maar 0 toevoegt.

Ik heb bij Maarten ook het idee dat hij totaal niet inziet dat hij weinig te bieden heeft daar. Er gebeurt daar helemaal NIKS, hij heeft vrijwel geen sociaal leven, geen mooie of bijzondere omgeving. Waarom zou een leuke/vlotte of avontuurlijke vrouw daarop schrijven? Omdat hij zo’n ontzettende BN’er is?

9 likes

En hij blijft maar benoemen dat de vrouwen in NL voor hem in de rij staan, maar hij lijkt vgm niet door te hebben dat we nu 50 jaar verder zijn.

23 likes

En dat hij zelf ook al 76 is dus ook wel een oudere man.

2 likes

Haha ja en Maarten was best wel afkeurend over het feit dat die vrouwen zich voor hem opgaven. Zo van: ‘er is in Nederland genoeg keuze.’ Maar hij geeft zichzelf toch ook op voor dit programma? :joy:

8 likes

Ik heb bij Jan ook nog niet zoveel levensvreugde kunnen ontdekken eigenlijk (net als bij Maarten). Wat vinden ze leuk, waar worden ze vrolijk of blij van? Het is zoveel negativiteit en gezeur op hun gasten

9 likes

Ja! Viel mij ook op.

Ben jij meer een Jan of meer een Michiel?

• Jan
  • Michiel

0 stemmers

5 likes

Deed mij aan Gargamel denken.
Ik haat smurf… Ehh kerst!

9 likes

Jan wordt vooral blij van stilte

4 likes

En die vriend👀

1 like

Ook alleen maar omdat die gewoon praktisch dood op de bank zit en vooral niet praat

6 likes

True maar ik zie wel een match, gezien Jan alles irriteert is dit al een verbetering en de meest haalbare spark denk ik✨

2 likes

Ik denk dus dat het best een gezellige man kan zijn, maar niet als iemand in zijn irritatie zone zit. Ik hoop echt dat we hem nog eens dansend op een tafel gaan zien met de juiste match. Met dat kapotte hek bij de kringloop kon hij ook lachen (jammer dat Michiel nog harder moest huilen) dus ik heb nog hoop :sparkles:

3 likes

Hahha love dit shirt!

31 likes