10
Echt zo’n wielrennersmentaliteit dat je denkt dat je kan fietsen tussen de wilde dieren
10
Echt zo’n wielrennersmentaliteit dat je denkt dat je kan fietsen tussen de wilde dieren
Ja hoezo gaan olifanten niet gewoon aan de kant voor mij op m’n fiets, de hele wereld is van ons wielrenners
Daar ben ik nog niet
Zo typisch dat hij ook in zijn tent een boekje zit te lezen over, jawel, wielrennen
Een Paradijsvogel noemt men dat
hahahaha OMG
Het lijkt me wel heerlijk om te wonen waar Iris woont. In aflevering 11 is t stralend mooi weer en dan die blauwe zee
Afl 11
Yamas, yamas, yamas, yamas, yamas, yamas, yamas
Vergeet de blauwe villa niet
11
Huh ik snap niet helemaal wat nu de afknapper was bij Jacco met die leeuw? Hij bleef gewoon in z’n tent, of heb ik een stukje gemist dat ie als een klein kind zat te gillen ofzo.
Nee Mirjam is gewoon een koelkast en die mannen zijn bij haar op sollicitatiekamp.
Ik heb vannacht een seks droom over Thijz gehad 🫣
Ik ga aflevering 11 niet kijken. Ik volg alleen Robert Jan, Anja, Thijz en die jonge Spaanse dude
Ik denk de hele tijd bij Iris ‘ah lekker dat ze nog zo geniet op haar oude dag!!!’ en dan realiseer ik me dat ze pas 57 of 58 is. Wat ziet zij er uitgeleefd uit zeg
Aflevering 11
Hahahaha dat moment dat iris en Jan gaan dansen en ze zegt ‘Jan kan heeeel goed dansen’ hahahaha
Ik kan ergens wel begrijpen dat als iemand al goed bang is van een paar brullende leeuwen, dat diegene dan niet echt een geschikt persoon lijkt om je leven mee te delen in Zuid-Afrika. Denk dat zij daar in haar eentje al wel voor veel spannendere scenario’s heeft gestaan
Het leven daar is toch ook totaal niet te vergelijken met NL, dus kan wel begrijpen dat ze eerst kijkt of de mannen het daar kunnen uithouden voordat ze zich emotioneel hecht.
Maar dat zei hij helemaal niet toch? Hij had niet goed geslapen maar blijkbaar was iedereen er wakker van geworden, want ze hadden het allemaal gehoord. Wat was er dan anders aan wat hij zei? En die anderen slapen volgens mij ook niet in een tent.
Mirjam vindt hem gewoon niet leuk, en dit is gewoon Mirjams ‘gebrek aan rijbewijs’.
Naja dat hij zich wilde verstoppen in de badkamer etc, dat ie helemaal stijf in bed ging liggen? Je kon aan zn hele lichaamstaal toch ook wel merken dat ie bang was. Ga er ook wel een beetje vanuit dat hij zich er buiten de camera ook over heeft uitgelaten ofzo, omdat die rangers het er ook over hadden dat ze iemand nodig had met moed. Maar dat is invullen
Ja maar het is toch logisch dat als je zo’n omgeving niet gewend bent dat je je de eerste keer kapot schrikt als er een leeuw naast je tent staat te brullen en je ff denkt wtf waar ben ik beland? Weet niet wat hij off camera gezegd heeft, maar van het beeld wat je er zo van krijgt vind ik Mirjam echt heel overdreven reageren.
Mirjam reageert ook heel overdreven als iemand ook maar hint naar enige vorm van romantische interesse in de verre toekomst.