B&B vol liefde #2

Jorik janken omdat zij zonder aankondiging naar zijn ‘prive’ binnen kwam terwijl er al een camera ploeg in zijn huis stond haahha. als hij haar neukbaar vond zou het geen probleem zijn geweest

22 likes

Ik vind de omgeving waar Judith woont zó mooi! Tis dat ik niet op haar val, maar voor de omgeving zou ik er zo heen gaan.

1 like

T’m waar heb je gekeken? Ik tm 5 en ik vind hem nog steeds een leuke man.

Die Truus is echt een onzettend simpele vrouw, daar kan niemand wat mee. Hij vroeg of ze nog wat te vertellen had, de tweede dag. Nee. Had ze nog toekomstplannen. Nee. Had ze hobbies. Nee.

Ja sorry maar ze hebben iemand met een IQ van 85 naar Maarten gestuurd, terwijl hij op z’n minst van een normaal niveau is en ik denk zelfs vrij intelligent. Ze is ook lichamelijk enorm wankel met een rokershoest en hij is één en al gedisciplineerd leven.

Ik zou echt beledigd zijn als ik hem was, echt wtf.

23 likes

ja ik had juist het tegenovergestelde, dat die Bart ook zo vol lof is en ik het niet per se lelijk vind, maar er ook niet echt heel erg van onder de indruk ben. Beetje bruin/grijze brij. Waarschijnlijk in de zomer meer mijn smaak

1 like

Hij vroeg of ze plannen voor de zomer had en ze zei naar oostenrijk en zwitserland (denk, iig 2 landen). Maar ik kan me echt niet voorstellen dat ze ergens heen gaat. Die is tevreden in hier flat en met de feestjes bij de buren. Ze is blijkbaar al tevreden als ze bij een vreemde aan te komen (waar ze interesse in had??) en dan echt zero gesprekken te hebben. Geen woord komt eruit vanuit haarzelf. Ze gaat daar bij hem zitten en is content. Good for her, maar ja inderdaad niet het meest heldere lichtje.

5 likes

Ho ho, feestjes in de flat!!

22 likes

Ja hoezo blijft ze het gezellig noemen?

4 likes

Candy Crush!

14 likes

Ik vind het zo fucking raar

aflevering 5 volgens mij

Dat hij zo moeilijk deed over dat zij naar boven kwam “want ze is toch niet thuis” oid terwijl ze SAMEN ZIJN WAS OP STAAN TE VOUWEN ALSOF DAT DAN WEL NORMAAL IS OM BIJ IEMAND ANDERS TE DOEN

45 likes

Ja plus dat het blijkbaar tijd was om te ontbijten en ze er dan dus maar van uit moet gaan dat hij dat gaat maken en dat dan komt langsbrengen? Als ze op haar bank was gaan zitten was het natuurlijk geweest; wat een passief persoon.

Vind hem echt geen sympathiek iemand. Ook later dat schuilen achter ja ik ben gewoon zo terwijl hij zich gedraagt als een botte lul

28 likes

Moet je ff appen of je mag komen. Ik zet maar een grens neer en dan kunnen we later kijken wat we er vanaf breken.
Ik kan echt met mijn hoofd niet bij zijn logica en ik vond het echt sad dat zij zich schuldig voelde terwijl hij een lul was

14 likes

En ze zeiden ook nog dat ze nog geen nummers uitgewisseld hadden. Zo’n rare actie.

1 like

Welke deelnemer vind je tot nu toe het leukste?

• Jan
  • Mike
  • Judith
  • Maarten
  • Jorik
  • Adrienne

0 stemmers

En welke het kutst?

• Jan
  • Mike
  • Judith
  • Maarten
  • Jorik
  • Adrienne
  • Jan en Jorik

0 stemmers

En waar spoel je liever verder?

• Jan
  • Mike
  • Judith
  • Maarten
  • Jorik
  • Adrienne

0 stemmers

Mooiste b&b/verblijf?

• Jan
  • Mike
  • Judith
  • Maarten
  • Jorik
  • Adrienne
  • Danke schön ik blijf liever thuis

0 stemmers

1 like

Ja ik vind Mike wel echt een lieve schat eigenlijk.

Niet mijn smaak verder maar ik vind m wel geschikt voor andere vrouwen.

19 likes

Ja is vgm wel een lieverd, maar ben wel verbaasd dat die vrouwen in de eerste 10 minuten al helemaal weg van hem (en vooral zijn uiterlijk) zijn. Vind hem geen hottie

14 likes

Hij heeft sterk iets Oenigs idd

Maar denk dat niet iedereen dat storend vindt. Je kan hem erbij hebben, hij zou idd zo een Froger kunnen zijn of een derde Roelvink broer, een onopmerkelijk hoofd met blauwe ogen.

16 likes

Ik vind Mike echt niks aan. Vraag me af of zijn moeder deze ‘hunk’ nog borstvoeding geeft?

9 likes

Aflevering 10 Jan

Dit wordt wel erg ingewikkeld. Jan en Yan en allebei verplegers😂

6 likes

Nee ik vind hem ook niksig, maar hij is wel beleefd en geïnteresseerd en gedraagt zich gewoon wel prima. Beter dan de andere mannen, opener ook.

Lage lat dit jaar, maar hij is een okeye man en dat is meer dan Jorik die boos wordt omdat iemand niet blind kan aanvoelen wat hij verwacht, Jan die zich kapot frustreert en Maarten die alleen maar over zichzelf lult.

Z’n relatie met z’n moeder en z’n moeder’s bemoeienis daar even los van, maar puur hem als kandidaat van winter vol liefde.

23 likes

Seefeld starterpack

31 likes