B&B vol liefde #2

Is Jan een broer van Joop (vorig seizoen). Serieus? Ze zijn allebei zuur. Ik vind hen oprecht ook op elkaar lijken? Zelfde gebit zelfs.

11 likes

Jan is idd ook wel 1 slechte koffie in een Frans tankstation verwijderd van overal zijn koffiezetapparaat mee naartoe slepen.

Hoe hij ook omging met die dichte Zweedse kringloop huizen haha, helemaal boos.

Hoop wel dat ie nog wat meer Petty wordt, net als mijn geliefde Joop :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Wel fijn dat hij de zoekende partij is, kan nog lekker ontsporen dan en hij wordt niet weggestuurd

3 likes

Nieuwe man in beeld: “ik stink als een bunzing”

Ooooooh oké

10 likes

Non-stop in mijn hoofd, wat een vrouw.

23 likes

Ik hoor in Bart continu John Buijsman en niet alleen door t Rotterdamse accent.

13 likes

Ik verbaas mij bij Jorik telkens over hoe afstandelijk en chaotisch hij is. “Ja ik trek eerst een grens en die kan later worden afgebroken
” Sorry hoor maar waarom laat je die vrouwen dan niet ergens anders logeren? En hoezo wordt je zo chagrijnig dat iemand naar boven komt in een huis waar je logeert terwijl er op dat moment waarschijnlijk ook al een halfuur een cameraploeg staat. Je moet gezenderd worden en afspraken maken over de dag, er is toch niks ‘spontaans’ aan dat hij compleet uit niks wordt overvallen. Hij lijkt mij echt een dramaqueen om niks

22 likes

Gahzahllagg

Maargoed hij heeft haar zelf uitgekozen, ik vond haar op dat filmpje al een beetje off. Dus of hij zich beledigd had moeten voelen, ik weetniet, waarschijnlijk had hij ĂŒberhaupt niet veel keus aan vrouwen ( geen idee eigenlijk, is dit bekend?).

2 likes

Voor Maarten staan de vrouwen in de rij hoor! Hij is een hele beroemde basketbalcoach en hele beroemde Nederlandse vrouwen stonden zomaar bij hem aan de deur.

43 likes

Hahahaha ja oh fantastisch dit ook steeds. Hij kan alleen niet zeggen wie.
Ik vind hem toch echt elke aflevering meer de features van Trump hebben trouwens.
En ik ga outt om die enorme snowboots.

6 likes

Hij heeft niet voor niets de bio van Erdogan in z’n boekenkast staan

7 likes

Erdogan heeft ook zijn biografie in de kast staan

52 likes

Ja ik was ook heel erg aan het vitten over/op Maarten, maar door dat gesprek bij de bakker ben ik wel anders naar hem gaan kijken.

6 likes

:joy: hardop gelachen

4 likes

Elsje zou toch meedoen aan dit seizoen? Zie het nu ook weer in de LINDA staan

3 likes

Dat is volgens mij weer vĂłlgend seizoen. Ik kan me herinneren dat dat filmpje van Jorik vlak voor het vorige seizoen op tv was geweest want ik snapte al niet waarom hij er toen niet tussen zat.

3 likes

Echt een creep. Zij moet als een soort gevangene wachten tot hij de cel open doet. Vraag me af hoeveel meer kelders die vent heeft.

4 likes

Ik kom er niet doorheeeen. Zit bij aflevering 3 en ik vind iedereen saai? Wordt het nog leuker?

6 likes

Nouja als je na ruim 3 uur kijken nog steeds denkt wat vreselijk dan zou ik zelf niet doorkijken

3 likes

:frown: in de zomer vind ik het altijd zo leuk.

1 like