B&B vol liefde #2

Mwoah niet héél denderend

3 likes

Ik had juist het idee dat hij dat meer voor de show deed ofzo… maar goed ik vind hem sowieso echt een akelige kwal :sweat_smile:

6 likes

Heb je onderweg naar liefde al gekeken? Is de NPO versie van b&b en dan deelnemers in een busje, is een aanrader!

8 likes

Aflevering 10

Wat is Jan een ongelofelijke lul

19 likes

Wat zijn alle mannen dit seizoen slappe zakken zeg😭 de gastheren dan vooral.

7 likes

Mij aan Joost Klein😂

15 likes

Ik kijk altijd maar met een half oog (via Videoland). Is die Guus er überhaupt nog?

1 like

Ik ‘ken’ hem van vroeger, kan best dat hij door castingbureau is benaderd als hij daar als acteur staat ingeschreven maar ik durf er m’n handen voor in het vuur te steken dat hij echt liefde zoekt. En sommige mensen zijn gewoon wat theatraler, snap ook goed dat die norse Jan dat in je losmaakt! (Vind Jan echt onuitstaanbaar.)

7 likes

En toen ontslagen door het ziekenhuis wsl? :joy:

1 like

Nee gaat om die bb eigenaar Jan, niet zijn gast

4 likes

Ja las het ook en verhalen over dat hij gedetineerd heeft gezeten en daarna het vertrek naar Zweden een soort gedwongen vertrek was?

4 likes

Maar die was ook verpleger

Ooooo ik kijk met een half oog :face_with_peeking_eye:
Dacht dat je die gast bedoelde haha

1 like

jeetje waar vind je dit soort gossip?! Is er een Yvonne-achtig juicekanaal dat ik nog niet ken?

Overigens heb ik er niks op tegen als iemand het leuk vindt om dit soort filmpjes van zichzelf te maken, maar wel een beetje onhandig om dan aan een realityprogramma mee te doen wetende dat dit van jou rondzwerft op het internet.

In de podcast Reality Check hadden ze het wel over dat zijn instagramaccountnaam iets van “versaforyou24” of zo is, wat een referentie is naar zijn voorkeuren in bed

edit: ohh spuit 11 ben ik, in de tijd dat ik dit typte heeft @Flopsyunicorn al de bron gepost haha

Wat zou de naam moeten betekenen dan

5 likes

versa betekent dat je zowel top als bottom bent, dus zowel anale seks geeft als neemt

Over Yan bij Jan ( afl 10)

Dat die Yan begint over dat vapen en dan zegt in de geest van “ ik hoop dat hij daar ook mee stopt als het te duur wordt, dan mag ie wat anders in z’n mond stoppen” :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

6 likes

Vond dat zo’n kinderachtig niet grappig grapje

17 likes

Ik heb ook hele kinderachtige humor.:smiling_face_with_tear:
Het verbaast me meer dat ze dat er niet uitknippen ( in het kader van ‘ het is een familieprogramma’).

Ik had echt bovenstaande totaal niet achter Jan gezocht ( dat van de video’s) trouwens. En tja hoe diep doen ze zo’n achtergrond onderzoek…

3 likes

Nou zou het heel overdreven vinden om zoiets uit een programma te knippen hoor, het is niet alsof hij een of andere expliciete beschrijving geeft in een kindershow die om half 6 wordt uitgezonden

11 likes