En toen ontslagen door het ziekenhuis wsl? ![]()
Ja las het ook en verhalen over dat hij gedetineerd heeft gezeten en daarna het vertrek naar Zweden een soort gedwongen vertrek was?
Maar die was ook verpleger
Ooooo ik kijk met een half oog ![]()
Dacht dat je die gast bedoelde haha
jeetje waar vind je dit soort gossip?! Is er een Yvonne-achtig juicekanaal dat ik nog niet ken?
Overigens heb ik er niks op tegen als iemand het leuk vindt om dit soort filmpjes van zichzelf te maken, maar wel een beetje onhandig om dan aan een realityprogramma mee te doen wetende dat dit van jou rondzwerft op het internet.
In de podcast Reality Check hadden ze het wel over dat zijn instagramaccountnaam iets van “versaforyou24” of zo is, wat een referentie is naar zijn voorkeuren in bed
edit: ohh spuit 11 ben ik, in de tijd dat ik dit typte heeft @Flopsyunicorn al de bron gepost haha
Wat zou de naam moeten betekenen dan
versa betekent dat je zowel top als bottom bent, dus zowel anale seks geeft als neemt
Over Yan bij Jan ( afl 10)
Dat die Yan begint over dat vapen en dan zegt in de geest van “ ik hoop dat hij daar ook mee stopt als het te duur wordt, dan mag ie wat anders in z’n mond stoppen” ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vond dat zo’n kinderachtig niet grappig grapje
Ik heb ook hele kinderachtige humor.![]()
Het verbaast me meer dat ze dat er niet uitknippen ( in het kader van ‘ het is een familieprogramma’).
Ik had echt bovenstaande totaal niet achter Jan gezocht ( dat van de video’s) trouwens. En tja hoe diep doen ze zo’n achtergrond onderzoek…
Nou zou het heel overdreven vinden om zoiets uit een programma te knippen hoor, het is niet alsof hij een of andere expliciete beschrijving geeft in een kindershow die om half 6 wordt uitgezonden
Aflevering 10 ik vind Jan zo onaardig naar Yan toe, hij probeert gesprekken te voeren en meer te weten te komen over Jan maar volgens mij kan niemand iets goed doen bij die man
vraag het me af of hij dat was of dat hij een blauwe maandag verpleegkunde gedaan heeft. We horen alleen dat hij in de horeca gewerkt heeft dacht ik
Maar hij zei toch tegen Michiel dat hij verpleger was en wel ergere dingen had gezien?
Ja maar hij heeft in de uitvaartzorg gewerkt dus daar hoef je geen gezellige man voor te zijn
Maar daar gaat mijn reactie niet over
en ik zou hem ook niet graag willen als ik in heftige rouw ben
Ben nog steeds in shock over Jan hahaha omg. Nou snap ik ook wel dat je wat rust wil als je in de avonduren dat soort filmpjes opneemt. Misschien dacht hij dat Michiel hem kon helpen met wat meer decorzaken ofzo ![]()
Jan doet me ontzettend aan Jos Brech denken ![]()
aflevering 11
Maarten is helemaal in de war lijkt het wel
Zoals Barbara zegt: echt een oude man
Terwijl hij zelf denkt dat hij een groot sekssymbool is ![]()
Ga naar huis Barbara!
En ik snap ook niet dat Yan niet gewoon vertrekt
Die nare opmerkingen ook naar hem dat hij maar blij moet zijn dat Dick op hem gestemd had, alsof het zo’n catch is