Mwoah niet héél denderend
Ik had juist het idee dat hij dat meer voor de show deed ofzo… maar goed ik vind hem sowieso echt een akelige kwal
Heb je onderweg naar liefde al gekeken? Is de NPO versie van b&b en dan deelnemers in een busje, is een aanrader!
Aflevering 10
Wat is Jan een ongelofelijke lul
Wat zijn alle mannen dit seizoen slappe zakken zeg😭 de gastheren dan vooral.
Mij aan Joost Klein😂
die vriend van hem zei tijdens het bekijken van de filmpjes ook: jorik moet iemand hebben die voor hem zorgt en helpt met zijn huishouden.
ik vind maarten echt een vreselijke vent, continu herhalen dat er vrouwen bij hem voor de deur stonden en benadrukken hoe erg hij NIET voor iemand wil zorgen? gezellig zeg samen oud worden. en als truus zegt: ik vind het hier wel leuk dan maakt hij ervan dat ze het prachtig vind en zo lang wil blijven, en dat ie wel merkt hoe geinteresseerd de vrouwen zijn ‘door hoe ze kijken’. gap die mensen zijn naar estland voor je gevlogen tuurlijk zijn ze geinteresseerd. en dan doet hij lekker expres niks terug laten merken oke supergaaf hard to get spelen in een datingprogramma op je 78e.
omhooggevallen zak hoor.
judith vind ik heel leuk, lekker ex krakertje denk ik, met dr tunnels en anti patriarchy shirt en leggings.
en moest lachen om die bomenman over judith in afl 6: werkklauwen, potig, stevig en dan over die koeien ook: leuke lompe robuuste beesten
ben wel benieuwd hoe het daar wordt als er vrouwen bijkomen, merk toch wel dat die mannen onderling passief agressief competitief zijn (guus iig die begon al met goedeMIDDAG als eerste woordenwisseling toen die andere knakker hem begroette met moghe) en ben benieuwd hoe ze zich gaan gedragen met vrouwen.
Ik kijk altijd maar met een half oog (via Videoland). Is die Guus er überhaupt nog?
zit nu bij aflevering 7 maar vgm gaat ie er idd uit.
en omg die maarten wordt met de aflevering walgelijker ‘vrouwen in nederland hebben een grote mond, willen gelijkwaardigheid, in estland zijn de mannen de baas’
Ik ‘ken’ hem van vroeger, kan best dat hij door castingbureau is benaderd als hij daar als acteur staat ingeschreven maar ik durf er m’n handen voor in het vuur te steken dat hij echt liefde zoekt. En sommige mensen zijn gewoon wat theatraler, snap ook goed dat die norse Jan dat in je losmaakt! (Vind Jan echt onuitstaanbaar.)
Er zijn blijkbaar filmpjes te zien op internet waarbij Jan zichzelf injecteert met iets (vermoedelijk meth) en daarna seks met zichzelf heeft…
En toen ontslagen door het ziekenhuis wsl?
Ja las het ook en verhalen over dat hij gedetineerd heeft gezeten en daarna het vertrek naar Zweden een soort gedwongen vertrek was?
Maar die was ook verpleger
Ooooo ik kijk met een half oog
Dacht dat je die gast bedoelde haha
jeetje waar vind je dit soort gossip?! Is er een Yvonne-achtig juicekanaal dat ik nog niet ken?
Overigens heb ik er niks op tegen als iemand het leuk vindt om dit soort filmpjes van zichzelf te maken, maar wel een beetje onhandig om dan aan een realityprogramma mee te doen wetende dat dit van jou rondzwerft op het internet.
In de podcast Reality Check hadden ze het wel over dat zijn instagramaccountnaam iets van “versaforyou24” of zo is, wat een referentie is naar zijn voorkeuren in bed
edit: ohh spuit 11 ben ik, in de tijd dat ik dit typte heeft @Flopsyunicorn al de bron gepost haha
Wat zou de naam moeten betekenen dan
versa betekent dat je zowel top als bottom bent, dus zowel anale seks geeft als neemt
Over Yan bij Jan ( afl 10)
Dat die Yan begint over dat vapen en dan zegt in de geest van “ ik hoop dat hij daar ook mee stopt als het te duur wordt, dan mag ie wat anders in z’n mond stoppen”