B&B vol liefde #2

11

Jeetje Maarten valt wel even flink door de mand hoor. Hij zei dat het gesprek met de bakker hem wel wat geleerd had maar zo te zien dus toch niet. Hoe hij ook reageerde op Barbara toen ze aangaf wat haar dwars zat… echt neerbuigend gewoon. Hij weet het allemaal al wel dus hoeft niks meer te vragen :roll_eyes::roll_eyes:

Ik zag in een ander filmpje vandaag trouwens dat hij dus ook 1 of meerdere kinderen heeft zelf, was ik echt verbaasd over. Hij heeft het er nooit over. Vraag me bij hem ook af waarom hij nog in Estland woont. Dat hij er destijds gewerkt heeft prima maar hij lijkt er nu weinig binding mee te hebben.

Jan: wat een moeilijke man. Hij was vandaag iets vriendelijker naar Yan maar het lijkt me echt een hele lastige vent.

Judith: ik vind haar en Bart wel echt cute maar snap haar struggle ook wel een beetje. Dat ze iedereen een kans wil geven snap ik maar je doet ook mee om de liefde te vinden en blijkbaar heeft ze die dus ook al gevonden.

4 likes

Judithā¤ļøBart

Ik zie het helemaal gebeuren tussen die 2.

23 likes

Heeft Maarten nou ook al een mok met Erdogan z’n hoofd erop

3 likes

Ik ben nu eindelijk bij aflevering 7 en zit er nu wel goed in, vind het niet meer saai.

Houden jullie ook een lijstje bij trouwens van wie wie is? Of onthouden jullie iedereen? Ik heb er een notitie bij haha kan anders echt niet onthouden wie wie is.

1 like

zal volledig aan mij liggen maar vind een politieagente als date echt niet passen bij het beeld dat ik van judith heb

12 likes

Hij heeft toch een kind met een Estlandse vrouw? Denk dat hij daarom nog in Estland woont

4 likes

Lol ja opzich staat het iedere keer onderin beeld toch

14 likes

Ik zie haar nog wel met een acab/1312 trui lopen

2 likes

ja partijtje matten met de plisie tijdens een klimaatdemo. vgm is een van de andere kandidaten voor judith klimaatactiviste ook, daar zei ze met filmpjes bekijken meteen iets goedkeurends over

4 likes

Ja maar meer wat er met hun was zeg maar, dus ā€œis een stalkerā€ etc

Zijn toch al 20 mensen oid

4 likes

Mike: draagt spijkerbroek en chasin’ trui
Antine: hij ziet er echt leuk uit, echt goed over nagedacht!!!

18 likes

Ik kan er denk ik max 5 tegelijk onthouden en dat wisselt op basis van wie het interessantst is op dat moment. Kwam er vandaag achter dat er bij iemand een kandidaat weg is die ik me niet eens kan herinneren

3 likes

Ik blijf meestal ook hangen bij max. 5
@Zemraluani ik ben nu wel benieuwd naar jouw notities en omschrijvingen

4 likes
Aflevering 7

Oeps Michiel moet doorgestreept

48 likes

Ja ze biecht inderdaad ook in een recente aflevering op dat ze wel eens gearresteerd is (niet veroordeeld) voor het bezetten van een snelweg

6 likes

Haha, dit is top. Vooral de doorgestreepte namen voelen extra lekker

4 likes

Ik vind hoe Antine praat zo mogelijk nog erger dan hoe Denise praatte.

13 likes

Heer-lijk

1 like

Ik vind Maarten zo onsympathiek. Vooral door die teksten van hem. Leeft zo in zn verleden.

5 likes
jan afl 11

ā€˜je moet mij niet naar de afgrond drijven’ omdat ZIJN gasr vraagt of er ontbijt is en een praatje probeert te maken :joy::smiling_face_with_tear:

@Lichtknopje ja vreselijk, ook die opmerking met die barbara dat hij normaal gesproken atletischere vrouwen heeft? 20 jaar geleden zeker ja

8 likes