B&B vol liefde #2

Vond dat zo’n kinderachtig niet grappig grapje

16 likes

Ik heb ook hele kinderachtige humor.:smiling_face_with_tear:
Het verbaast me meer dat ze dat er niet uitknippen ( in het kader van ‘ het is een familieprogramma’).

Ik had echt bovenstaande totaal niet achter Jan gezocht ( dat van de video’s) trouwens. En tja hoe diep doen ze zo’n achtergrond onderzoek…

3 likes

Nou zou het heel overdreven vinden om zoiets uit een programma te knippen hoor, het is niet alsof hij een of andere expliciete beschrijving geeft in een kindershow die om half 6 wordt uitgezonden

11 likes

Aflevering 10 ik vind Jan zo onaardig naar Yan toe, hij probeert gesprekken te voeren en meer te weten te komen over Jan maar volgens mij kan niemand iets goed doen bij die man

10 likes

vraag het me af of hij dat was of dat hij een blauwe maandag verpleegkunde gedaan heeft. We horen alleen dat hij in de horeca gewerkt heeft dacht ik

5 likes

Maar hij zei toch tegen Michiel dat hij verpleger was en wel ergere dingen had gezien?

4 likes

Ja maar hij heeft in de uitvaartzorg gewerkt dus daar hoef je geen gezellige man voor te zijn

2 likes

Maar daar gaat mijn reactie niet over :joy: en ik zou hem ook niet graag willen als ik in heftige rouw ben

3 likes

Ben nog steeds in shock over Jan hahaha omg. Nou snap ik ook wel dat je wat rust wil als je in de avonduren dat soort filmpjes opneemt. Misschien dacht hij dat Michiel hem kon helpen met wat meer decorzaken ofzo :joy:

7 likes

Jan doet me ontzettend aan Jos Brech denken :flushed:

16 likes
aflevering 11

Maarten is helemaal in de war lijkt het wel
Zoals Barbara zegt: echt een oude man
Terwijl hij zelf denkt dat hij een groot sekssymbool is :joy:
Ga naar huis Barbara!

En ik snap ook niet dat Yan niet gewoon vertrekt
Die nare opmerkingen ook naar hem dat hij maar blij moet zijn dat Dick op hem gestemd had, alsof het zo’n catch is

11 likes

11

Jeetje Maarten valt wel even flink door de mand hoor. Hij zei dat het gesprek met de bakker hem wel wat geleerd had maar zo te zien dus toch niet. Hoe hij ook reageerde op Barbara toen ze aangaf wat haar dwars zat… echt neerbuigend gewoon. Hij weet het allemaal al wel dus hoeft niks meer te vragen :roll_eyes::roll_eyes:

Ik zag in een ander filmpje vandaag trouwens dat hij dus ook 1 of meerdere kinderen heeft zelf, was ik echt verbaasd over. Hij heeft het er nooit over. Vraag me bij hem ook af waarom hij nog in Estland woont. Dat hij er destijds gewerkt heeft prima maar hij lijkt er nu weinig binding mee te hebben.

Jan: wat een moeilijke man. Hij was vandaag iets vriendelijker naar Yan maar het lijkt me echt een hele lastige vent.

Judith: ik vind haar en Bart wel echt cute maar snap haar struggle ook wel een beetje. Dat ze iedereen een kans wil geven snap ik maar je doet ook mee om de liefde te vinden en blijkbaar heeft ze die dus ook al gevonden.

4 likes

Judith❤️Bart

Ik zie het helemaal gebeuren tussen die 2.

22 likes

Heeft Maarten nou ook al een mok met Erdogan z’n hoofd erop

3 likes

Ik ben nu eindelijk bij aflevering 7 en zit er nu wel goed in, vind het niet meer saai.

Houden jullie ook een lijstje bij trouwens van wie wie is? Of onthouden jullie iedereen? Ik heb er een notitie bij haha kan anders echt niet onthouden wie wie is.

1 like

zal volledig aan mij liggen maar vind een politieagente als date echt niet passen bij het beeld dat ik van judith heb

11 likes

Hij heeft toch een kind met een Estlandse vrouw? Denk dat hij daarom nog in Estland woont

4 likes

Lol ja opzich staat het iedere keer onderin beeld toch

14 likes

Ik zie haar nog wel met een acab/1312 trui lopen

2 likes

ja partijtje matten met de plisie tijdens een klimaatdemo. vgm is een van de andere kandidaten voor judith klimaatactiviste ook, daar zei ze met filmpjes bekijken meteen iets goedkeurends over

4 likes