B&B vol liefde #2

Ja maar meer wat er met hun was zeg maar, dus “is een stalker” etc

Zijn toch al 20 mensen oid

4 likes

Mike: draagt spijkerbroek en chasin’ trui
Antine: hij ziet er echt leuk uit, echt goed over nagedacht!!!

18 likes

Ik kan er denk ik max 5 tegelijk onthouden en dat wisselt op basis van wie het interessantst is op dat moment. Kwam er vandaag achter dat er bij iemand een kandidaat weg is die ik me niet eens kan herinneren

3 likes

Ik blijf meestal ook hangen bij max. 5
@Zemraluani ik ben nu wel benieuwd naar jouw notities en omschrijvingen

4 likes
Aflevering 7

Oeps Michiel moet doorgestreept

47 likes

Ja ze biecht inderdaad ook in een recente aflevering op dat ze wel eens gearresteerd is (niet veroordeeld) voor het bezetten van een snelweg

5 likes

Haha, dit is top. Vooral de doorgestreepte namen voelen extra lekker

4 likes

Ik vind hoe Antine praat zo mogelijk nog erger dan hoe Denise praatte.

12 likes

Heer-lijk

1 like

Ik vind Maarten zo onsympathiek. Vooral door die teksten van hem. Leeft zo in zn verleden.

5 likes
jan afl 11

‘je moet mij niet naar de afgrond drijven’ omdat ZIJN gasr vraagt of er ontbijt is en een praatje probeert te maken :joy::smiling_face_with_tear:

@Lichtknopje ja vreselijk, ook die opmerking met die barbara dat hij normaal gesproken atletischere vrouwen heeft? 20 jaar geleden zeker ja

8 likes

Ja Maarten is wel echt delulu. Ik zou willen dat ik een fractie van zijn zelfvertrouwen had.
Zo atletisch is ie zelf anders ook niet. Maar wel super bekend natuurlijk.

En @Calypso Antine praat lanngg niet zo Fries als Truus Limburgs praat Meine gute…
Snap wel wat je bedoelt,ik verbaas me altijd überhaupt wel in zo’n programma hoeveel mensen er toch echt een accent hebben.

7 likes

Omg eindelijk weet ik het. Zat me al de hele tijd af te vragen aan wie hij me doet denken

2 likes
aflevering 12

Blijft toch wonderlijk dat er zoveel vrouwen Mike een knappe man vinden?
Ik vind die Friezin echt een leuke vrouw maar ze praat altijd of ze haar lach inhoudt
Dat jodelen heb ik doorgespoeld kon het echt niet aan

Dacht al dat Jan die laatste man het knapste vond en daardoor dus ook ineens veel aardiger doet
Wel leuk dat hij Jan “geen Brad Pitt” noemt

Jorik blijft een vreemde guy

9 likes

Ik vind Mike wel de leukste dates hebben. Maar goed, volgens mij woont hij ook op een plek waar het meeste te doen is :sweat_smile:

4 likes

Ja vind ik ook leuk van hem, hij doet echt z’n best om leuke dates te plannen! (Of z’n moeder doet dat haha kan ook)

8 likes

Alf. 12

Samenvatting

Was inderdaad duidelijk dat Jan die William wel ziet zitten. Hij was opeens veel veel aardiger en zorgzaam. Arme Yan die er steeds een beetje bij hing met ‘oh ik kreeg niet deze behandeling’.

Bij Maarten leek het net alsof ie voor een prijsvraag zoveel mogelijk informatie moest verzamelen of waar zij en haar vrienden/familie hebben gewoond. Ze zegt dat haar beide hartsvriendinnen zijn overleden, vraag daar iets over ipv of ze in de buurt woonden.

13 likes
afl 12

die maaaaarten… elke aflevering denk je dat hij niet vervelender kan worden en dan verrast ie toch weer! dat gesprek met die zus :cry: die vent heeft echt 00000 zelfreflectie. hij is vooral heel zielig en doet het ‘toch nooit goed’. ook over dat gesprek ‘ja ik probeer haar te laten vertellen maar als ze dan stopt moet ik weer een vraag stellen’ en sowieso superperformatief staccato vragen stellen, het boeit hem duidelijk niks.
hij doet ook heel raar dismissive over dingen? zit ie met zn zus te praten die vraagt of het gezellig is en doet ie alsof ze iets heel raars of onduidelijks vraagt, of over dat foto/knipselboek als die vrouw zegt dat ze dat leuk vind.
vind het oprecht bijna geen irritaintment meer, deze vent is de personificatie van 80% van wat ik haat aan mensen/mannen :smiling_face_with_tear:

ik vind het heeel grappig dat yan steeds tegen jan en willem doet alsof jan een of ander special needs kind is want dat is ie ook gewoon ‘ja de zalm is zonder graatjes want jan houdt niet zo van graatjes’ ‘ja je moet jan maar niet te veel vragen want dan raakt ie overprikkeld’ hahaha. maar sorry die vent is gewoon een botte hork die zich straight up onbeschoft gedraagt naar mensen die in zijn ogen 1 miniding verkeerd doen.

en die moeder van mike is wel een feeks hoor. die vind het wsslk doodeng dat mike meer oog begint te krijgen voor antine en nu begint ze langzaam door te krijgen dat antine niet iemand is die zich door dr schoonmoeder zou laten ondermijnen. ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze met borderliner gaat strooien, shamen op dr seksualiteit/zelfverzekerdheid is ze iig al lekker mee begonnen.

18 likes

Ik vind het echt goor dat de moeder van Mike zo bezig is met zijn mogelijke seksleven met Antine

11 likes

Oh en de slaapkamer van Jan had ook die van een viezige puber kunnen zijn

4 likes