B&B vol liefde #2

Wow Denise ziet er nu echt veel beter uit!

TikTok linkje

3 likes

ze ziet er goed uit, maar ik vind haar er niet heel anders uitzien dan in de afleveringen?

15 likes

Heur haar zit wat natuurlijker en haar make-up ook!

Ze heeft de rest van haar tanden zo te zien ook laten doen. Eerst alleen de voorste 6 en de rest was een zwart gat. Haar lippen lijken ook iets natuurlijker en ze heeft een wat voller gezicht ofzo? Ik weet niet wat het precies is maar ik vind haar er ook beter uitzien

4 likes
Afl11

Hahahah Mike die zegt dat je goed kan zien dat Antine goed kan dansen als ze in het gigantische pak dat kinderdansje doet. Overigens wel grappig dat ze dat gaat doen, maar krijg er ook een beetje ā€œkijk mij eens een gekke meid zijnā€ vibes van

23 likes

Jan vindt een beetje lachen al ā€œdrukā€. Ik zie echt niet hoe hij ooit de liefde gaat vinden.

5 likes

Misschien als ie moppersmurf tegenkomt dat dat nog wat kan worden

11 likes

Afl 12

Samenvatting

Antine heeft de push-up bh maar uit de kast getrokken tijdens het jodelen.

5 likes

Heb t gevoel of ik een marathon heb gelopen, Jezus wat duurt het lang om bij te komen als elke aflevering meer dan een uur duurt en wat zijn sommige stukken saaaaaaaai.

Ben nu klaar met 10, bijna bij. Wil helemaal bijlopen want nu durf ik niet op social media te kijken en ik mis de memes.

10 likes

Haha ja ik voelde me opeens ook helemaal een danstalentšŸ’ƒšŸ»

1 like

Afl 13

Samenvatting

Mark: ik vind het heel belangrijk dat mensen kunnen zijn wie ze zijn, behalve als ze non binair zijn want dan wil ik ze niet in mijn leven hebben

Serieus, ik snap niet dat mensen hier zo moeilijk over doen. Het kost je letterlijk 0,0 moeite om iemand ā€˜hen’ te noemen, zoals Judith ook al zegt. Ik hoop dat ze hem meteen aan de kant zet (ben nog bezig met de afl dus ik weet niet of ze hem gaat dumpen)

EDIT: the trash took itself out :two_hearts::wastebasket:

18 likes
Afl. 12

Hahahaha ik vind Barbara echt top. ā€œNou ik dit weet over je wordt het heel anders… ik ga nu een tshirt maken met jouw foto eropā€. Love it, zo droog. Echt een goeie dat zij bij Maarten zit.

4 likes

Bart die Judith ā€˜meissie’ noemt. :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes
13

Haha die gast doet heel erg alsof hij de eer aan zichzelf houdt terwijl hij overduidelijk op zijn pikkie getrapt was :clown_face:

12 likes

Zie net in de Videoland planning dat dit jaar dus wel een winter vol liefde reünie komt op 4 februari

4 likes

Jorik is echt een rare

28 likes

ik snap NIET dat hij meedoet. Heeft-ie er überhaupt wel zin in?

13 likes

Nee

1 like

Ik irriteer me echt aan hoe Jorik zn grote handdoeken opvouwt :joy:

5 likes

Maarten afl 11

Zo Maarten valt wel even door de mand tijdens dat gesprek. Zo ongemakkelijk hoe hij dus niks onthouden heeft van wat Barbara heeft verteld over haar ex partners en kinderen. En ook zijn antwoord ā€œ ja ik weet iets vaak al 99.9% zeker dus dan hoef ik het ook niet te vragenā€.
Ik vraag mij gewoon echt oprecht af wat hij nou precies zoekt in een vrouw. Ik denk gewoon een twintigjarige meid met een atletisch figuur met hoge hakken in een rokje ( en niet in een broek zoals ALLE Nederlandse vrouwen) die hem alles vraagt over basketbal en Erdogan.

9 likes