Afl. 12
Hahahaha ik vind Barbara echt top. “Nou ik dit weet over je wordt het heel anders… ik ga nu een tshirt maken met jouw foto erop”. Love it, zo droog. Echt een goeie dat zij bij Maarten zit.
Hahahaha ik vind Barbara echt top. “Nou ik dit weet over je wordt het heel anders… ik ga nu een tshirt maken met jouw foto erop”. Love it, zo droog. Echt een goeie dat zij bij Maarten zit.
Bart die Judith ‘meissie’ noemt. ![]()
Haha die gast doet heel erg alsof hij de eer aan zichzelf houdt terwijl hij overduidelijk op zijn pikkie getrapt was ![]()
Zie net in de Videoland planning dat dit jaar dus wel een winter vol liefde reünie komt op 4 februari
Jorik is echt een rare
ik snap NIET dat hij meedoet. Heeft-ie er überhaupt wel zin in?
Nee
Ik irriteer me echt aan hoe Jorik zn grote handdoeken opvouwt ![]()
Maarten afl 11
Zo Maarten valt wel even door de mand tijdens dat gesprek. Zo ongemakkelijk hoe hij dus niks onthouden heeft van wat Barbara heeft verteld over haar ex partners en kinderen. En ook zijn antwoord “ ja ik weet iets vaak al 99.9% zeker dus dan hoef ik het ook niet te vragen”.
Ik vraag mij gewoon echt oprecht af wat hij nou precies zoekt in een vrouw. Ik denk gewoon een twintigjarige meid met een atletisch figuur met hoge hakken in een rokje ( en niet in een broek zoals ALLE Nederlandse vrouwen) die hem alles vraagt over basketbal en Erdogan.
Antine komt echt in mijn irritatiezone terecht. Dan heb ik liever Denise ![]()
Ohhhh ik werd echt onpasselijk van die eet en drinkgeluiden bij Maarten en Barbara
Jorik echt wat een lamlul hoe ongastvrij hij ook weer doet tegen die nieuwe
Omggg die Limburger die geen hen wil zeggen??? Bye
Zielig voor die meid van 23, eigenlijk overduidelijk dat ze wel beter haar koffers kan pakken maar zich dan nog afvragen waar ze staat
Jammer dat z’n moeder niet bij het afscheid was
ik vind hem vergelijkbaar met Mike van vorig seizoen in de zin dat ze het hele relatie-praten Lingo in hun vocabulaire hebben, maar dat het loze woorden zijn omdat ze verder alleen op zichzelf gericht zijn en totaal niet bezig met wat voor die meiden fijn is. Emotioneel onvolwassen egocentrische ventjes
Vraag ik me ook af. Hij kan geen drukte en gedoe hebben
Barbara is mijn spirit animal. Ik hoop ook nog zo mannen op hun plaats te zetten als ik 78 ben
Hij reageert op hele normale vragen echt super raar en gepikeerd
En hij praat ook super hard en fel, wil gewoon m’n tv zachter zetten als hij praat, alsof hij mij aan het aanspreken is.
Ja echt een vakvrouw!
Iemand had dat hierboven ook al gezegd maar hij is gewoon de lompe versie van Mike van afgelopen seizoen.
Ik vind Jorik wel echt meer toxic.
Echt van die emotioneel onvolwassen kerels die dan eigenlijk de vrouwen de schuld geven waarom ze geen keuze kunnen maken / zich zo gedragen / niet kunnen praten.
aflevering 13 jorik
dat hij ook met nienke daar zit, en hij gek wordt van dat zij duidelijkheid wil. en hij dan maar zegt ga maar naar huis, want dit trek ik niet zo (oid). wat een sukkel ben je dan zeg, kom op. het wordt oncomfortabel want gevoelens en dan kan je meteen je spullen pakken, echt wat een figuur. en ook zo strikt de dag indelen, ik vind het maar geforceerd allemaal. het is toch ook leuk om met z’n drieën/vieren wat te doen en elkaar in groepsverband te leren kennen ipv zo strikt met z’n tweeën lijkt me.
algemeen over maarten t/m aflevering 13
wat een man is dit
hij denkt echt dat hij nog 25 is ofzo? denk dat hij niemand aan het programma gaat over houden. totaal incapabel om een fatsoenlijk gesprek te voeren en het liefst wil hij een jonge knappe vrouw. vind het ook eigenlijk wel sneu, want volgens mij is het iemand die altijd in de spotlight heeft gestaan en veel aandacht kreeg en echt niet weet hoe je interesse moet tonen in anderen, want iedereen toonde altijd interesse in hem.
judith t/m aflevering 13
team bart
ik vind het een leuk stel, hoop dat ze bij elkaar komen/blijven. en sorry die laatste gast, weet niet eens hoe hij heet, wat een sneuneus is dat zeg.wat judith ook zegt, je hebt toch mijn filmpje gezien? echt treurig. komt er bij haar denk ik nu nog een vrouw? dan heeft ze er 5 gehad. ben benieuwd omdat ze bart toch al wel echt leuk vindt naar mijn idee, of het nog zin heeft. net als bij mike haha
Omg ik ben helemaal bij, of nouja t/m 13, alleen die van vandaag nog. Anyway, hoeveel krijgen we er nog, weet iemand dat? Want zie dat het vorige seizoen maar 16 afleveringen totaal was.
En er zijn juist veel nieuwe mensen in de laatste afleveringen, dus lijkt me ook raar als dat ineens afgekapt wordt. Sowieso nog mensen bij Maarten nodig denk ik? Mike heeft er inmiddels wel genoeg denk ik?