B&B vol liefde #2

Antine komt echt in mijn irritatiezone terecht. Dan heb ik liever Denise :smile:

7 likes
aflevering 13

Ohhhh ik werd echt onpasselijk van die eet en drinkgeluiden bij Maarten en Barbara

Jorik echt wat een lamlul hoe ongastvrij hij ook weer doet tegen die nieuwe

Omggg die Limburger die geen hen wil zeggen??? Bye

Zielig voor die meid van 23, eigenlijk overduidelijk dat ze wel beter haar koffers kan pakken maar zich dan nog afvragen waar ze staat
Jammer dat z’n moeder niet bij het afscheid was

7 likes

ik vind hem vergelijkbaar met Mike van vorig seizoen in de zin dat ze het hele relatie-praten Lingo in hun vocabulaire hebben, maar dat het loze woorden zijn omdat ze verder alleen op zichzelf gericht zijn en totaal niet bezig met wat voor die meiden fijn is. Emotioneel onvolwassen egocentrische ventjes

9 likes

Vraag ik me ook af. Hij kan geen drukte en gedoe hebben

2 likes

Barbara is mijn spirit animal. Ik hoop ook nog zo mannen op hun plaats te zetten als ik 78 ben

31 likes

Hij reageert op hele normale vragen echt super raar en gepikeerd

3 likes

En hij praat ook super hard en fel, wil gewoon m’n tv zachter zetten als hij praat, alsof hij mij aan het aanspreken is.

3 likes

Ja echt een vakvrouw!

4 likes

Iemand had dat hierboven ook al gezegd maar hij is gewoon de lompe versie van Mike van afgelopen seizoen.

Ik vind Jorik wel echt meer toxic.
Echt van die emotioneel onvolwassen kerels die dan eigenlijk de vrouwen de schuld geven waarom ze geen keuze kunnen maken / zich zo gedragen / niet kunnen praten.

4 likes

aflevering 13 jorik

dat hij ook met nienke daar zit, en hij gek wordt van dat zij duidelijkheid wil. en hij dan maar zegt ga maar naar huis, want dit trek ik niet zo (oid). wat een sukkel ben je dan zeg, kom op. het wordt oncomfortabel want gevoelens en dan kan je meteen je spullen pakken, echt wat een figuur. en ook zo strikt de dag indelen, ik vind het maar geforceerd allemaal. het is toch ook leuk om met z’n drieĂ«n/vieren wat te doen en elkaar in groepsverband te leren kennen ipv zo strikt met z’n tweeĂ«n lijkt me.

algemeen over maarten t/m aflevering 13

wat een man is dit :joy: hij denkt echt dat hij nog 25 is ofzo? denk dat hij niemand aan het programma gaat over houden. totaal incapabel om een fatsoenlijk gesprek te voeren en het liefst wil hij een jonge knappe vrouw. vind het ook eigenlijk wel sneu, want volgens mij is het iemand die altijd in de spotlight heeft gestaan en veel aandacht kreeg en echt niet weet hoe je interesse moet tonen in anderen, want iedereen toonde altijd interesse in hem.

judith t/m aflevering 13

team bart :cheer: ik vind het een leuk stel, hoop dat ze bij elkaar komen/blijven. en sorry die laatste gast, weet niet eens hoe hij heet, wat een sneuneus is dat zeg.wat judith ook zegt, je hebt toch mijn filmpje gezien? echt treurig. komt er bij haar denk ik nu nog een vrouw? dan heeft ze er 5 gehad. ben benieuwd omdat ze bart toch al wel echt leuk vindt naar mijn idee, of het nog zin heeft. net als bij mike haha

14 likes

Omg ik ben helemaal bij, of nouja t/m 13, alleen die van vandaag nog. Anyway, hoeveel krijgen we er nog, weet iemand dat? Want zie dat het vorige seizoen maar 16 afleveringen totaal was.

En er zijn juist veel nieuwe mensen in de laatste afleveringen, dus lijkt me ook raar als dat ineens afgekapt wordt. Sowieso nog mensen bij Maarten nodig denk ik? Mike heeft er inmiddels wel genoeg denk ik?

5 likes

In totaal 20 geloof ik en dan nog een reĂŒnie

1 like

Ik krijg trouwens mede doordat ik dit echt uren heb gekeken de afgelopen avonden echt steeds meer een hekel aan mannen.

Niet de oudjes per se, daarvan wist ik al dat ze Maarten achtig zouden zijn. Maar bijvoorbeeld bij Judith, krijg je alweeeeeer zo’n persoonlijkheidsloze militair achtige man die alles volgens schema doet en dingen vraagt op een manier waarop je denkt kan je niet normaaaaaal dingen vragen, een vrouw is ook gewoon een mens. En dan die Limburger die non-nonbinair was en dan heeeeeel moeilijk ging doen over een non-issue in zijn leven.

Idk zelfs van die harmless mannen zijn gewoon echt op z’n best een 4? Bart is misschien wel beter maar Jezus zijn vrouwen nou echt zo veel leuker dan mannen? Kom ik daar nu pas achter?? Ook jorick is zo irritant manachtig met hoe hij communiceert en praat.

Eigenlijk is alleen Mike een man met wie ik geen problemen heb naast Bart.

34 likes

Dit geeft maar weer eens aan dat seksuele voorkeur geen keuze is. Ben het volledig met je eens.

14 likes
Begin aflevering 13 Maarten

Ik vind Maarten en Barbara allebei niet echt goede gesprekspartners hoor. Hij stelt haar nu wat meer vragen, maar zij antwoordt daar dan volledig nietszeggend op. “Wat was de beste periode van je leven” “Van 23 tot 45” en dan niks meer? Vertelt niet waarom, vraagt niet door aan Maarten. En Maarten zelf die vraagt dan ook niet waarom het die periode was, dus echte interesse is er denk ik ook niet vanuit hem?

16 likes
14

haha die nieuwe bij judith over het leven op een boerderij “ja ik houd van koeien en ezels dus ik zie mezelf wel lekker vertoeven elke dag” ja heeerlijk lekker loungen en de ezeltjes aaien, zo houdt je inderdaad met zijn 2en een boerderij draaiende

jorik is echt zwaar vermoeiend. hij zegt dat hij voor zijn doen al heel goed over gevoelens praat my looord. dat gesprek met nina (of hoe heet ze) was hortend en stotend en stotterend en je hebt een dag geleden iemand naar huis gestuurd omdat ze vroeg hoe je je voelde aub lees een keer een zelfhulpboek ofzo als dit al “heel goed is” :rofl:

@Zemraluani ja mannen doen globaal echt niks om zichzelf in een beter daglicht te zetten. hoe meer je het ziet hoe meer je het ziet, echt weinig geduld meer de laatste tijd ook (niet alleen door/met mannen in deze programma’s tbh maar algemeen). echt onvolgroeide wezens die met hun ego en pik denken en de rest van de wereld als net zo ééndimensionaal zien als zijzelf zijn.
vind het ook echt sad om te zien als vrouwen in dit soort programma’s dan helemaal empathisch en geduldig gaan lopen doen om dingen die meisjes van 14 al beter begrijpen en kunnen.

en de mannen die oké zijn zijn eerder gewoon normaal. ook niet dat die de status quo of het patriarchaat en mannen om hen heen heel erg uitdagen

13 likes

Ja eens Haha

Ik vind ze zo snel simpel, heel veel kunnen echt niet inleven in een ander lijkt het idd en alles moet altijd versimpeld en in hapklare brokjes anders wordt het te lastig.

10 likes

Ja helemaal mee eens. Mike is ook echt een prima kerel. Dat kan je mama Monique wel nageven; ze heeft hem prima groot gebracht.
En Bart is ook helemaal oké, maar de rest

En wat Adrienne ook terecht zegt: waarom zijn zoveel van die mannen ( nou moet ik wel zeggen dat dat voornamelijk de 50Plussers zijn) allemaal gelijk zo van “ kom maar in mijn armen” / “ mag ik je een kus geven” / insert ander dom ongepast ‘grapje’ alsof ze al de man van haar dromen zijn.
Doe rustag.

22 likes

Waarom huilen al die mannen bij Adrienne toch de hele tijd

19 likes

Nou ik vind haar wel een beetje een toxic boymom hoe ze doet over antine die een seksbom is en aan de gordijnen zal hangen en ze insinueert eigenlijk dat zij een gevaarlijke vrouw is. Lijkt wel of ze heeeeel erg bang is voor haar positie in Mike’s leven en ik vond het positief om te zien dat Mike daar redelijk tegen in ging en niet automatisch haar kant koos.

39 likes