B&B vol liefde #2

Hij zei ook iets over dat hij beter is in geven dan nemen (of andersom). :no_mouth:

8 likes

Vraag me niet hoe ik aan de Libelle kom

Juice over mama Mo

Als dit echt zo is vind ik dat echt sneu voor Mike. Dat je zo in de publiciteit moet komen

Oh en @Zemraluani wat jij zegt klopt wel denk ik, dat ‘ waarschuwen’ is alleen maar omdat ze bang is dat er nog een pittige vrouw in Mike’s leven komt.

10 likes

Mike lijkt zo erg op mijn neef (die ook in de 30 is en nog bij zijn moeder woont).

Al zou het waar zijn waarom zou je dat als oom dan in godsnaam aan de story vertellen man
Voor geld waarschijnlijk ironisch genoeg

21 likes

Ohhhhhh de muziek in de afleveringen is zoooo heerlijk. WAAR hoor je Anyone Of Us van Gareth Gates nou nog?! Ge wel dig

34 likes

Ik trek die Jorrik echt zo slecht. Zo kinderachtig reageren ook met z’n nou als het zo moet dan wil ik er een eind aan breien hoor als hij een keer gevraagd wordt gewoon eens antwoord/duidelijkheid te geven.

18 likes

Waarin? Ik zie het niet

4 likes

wat doet Maarten halfnaakt op die hometrainer :joy:

5 likes

Wacht jij maar
 er komt nog meer bloot van Maarten. :laughing:

11 likes

jaaa en ook hoe veel leuker die meiden waren in vergelijking met die gasten. Ik vind dat ook bij Mike opvallend (en bij alle mannen eigenlijk), ze zijn eigenlijk allemaal zo out of his league en dan is er nog niet eens echt iets verkeerds aan hem. Maar bedoel die meiden zijn allemaal emotioneel redelijk volwassen, zijn vlot, hebben hun zaakjes op orde, werelds en dan gaan ze voor zo’n knul die nog bij zijn ouders woont en bij zn moeder onder de plak zit??? Ook bij Jorik allemaal een soort Stockholm syndroom ofzo

17 likes

De vader van mike
 daar heb ik geen problemen mee :cowboy_hat_face:

17 likes

hij vast ook niet met jou

5 likes

lijkt me echt leuk, zo’n skidate met jorik. Echt direct een afknapper voor mij als iemand zo voor je uit spurt

8 likes
afl14

Nahh jammer dat bij Adrienne die Robert weg gaat, zag daar wel een match in. Voelde beetje alsof hij weg ging voordat zij hem weg kon sturen, ook beetje geëmotioneerd zo. Met Peter zie ik het niet zo, die zegt wel erg weinig.

7 likes

Afl 14

Wtf was dat afscheid van die Robert bij Adrienne, echt zo raar van hem? Je zag haar ook naar hem toe leunen en toen ineens beseffen “waar ben ik mee bezig”

11 likes

Meangirl/middelbare school vibes krijg ik erbij

1 like

Ja ik begrijp niet waarom hij nou weg ging?

5 likes

Maar ze zegt niks onaardigs toch? Of misschien heb ik het gemist dan.

1 like

Nee dit kwam echt totaal uit het niets. Hij zei dat “ gisteravond de sfeer ineens omsloeg”.

1 like

Het enige dat ik 100% geloof uit dit verhaal is dat Mike geen ruggengraat heeft

6 likes