Wacht jij maar… er komt nog meer bloot van Maarten.
jaaa en ook hoe veel leuker die meiden waren in vergelijking met die gasten. Ik vind dat ook bij Mike opvallend (en bij alle mannen eigenlijk), ze zijn eigenlijk allemaal zo out of his league en dan is er nog niet eens echt iets verkeerds aan hem. Maar bedoel die meiden zijn allemaal emotioneel redelijk volwassen, zijn vlot, hebben hun zaakjes op orde, werelds en dan gaan ze voor zo’n knul die nog bij zijn ouders woont en bij zn moeder onder de plak zit??? Ook bij Jorik allemaal een soort Stockholm syndroom ofzo
De vader van mike… daar heb ik geen problemen mee
hij vast ook niet met jou
lijkt me echt leuk, zo’n skidate met jorik. Echt direct een afknapper voor mij als iemand zo voor je uit spurt
afl14
Nahh jammer dat bij Adrienne die Robert weg gaat, zag daar wel een match in. Voelde beetje alsof hij weg ging voordat zij hem weg kon sturen, ook beetje geëmotioneerd zo. Met Peter zie ik het niet zo, die zegt wel erg weinig.
Afl 14
Wtf was dat afscheid van die Robert bij Adrienne, echt zo raar van hem? Je zag haar ook naar hem toe leunen en toen ineens beseffen “waar ben ik mee bezig”
Meangirl/middelbare school vibes krijg ik erbij
Ja ik begrijp niet waarom hij nou weg ging?
Maar ze zegt niks onaardigs toch? Of misschien heb ik het gemist dan.
Nee dit kwam echt totaal uit het niets. Hij zei dat “ gisteravond de sfeer ineens omsloeg”.
Het enige dat ik 100% geloof uit dit verhaal is dat Mike geen ruggengraat heeft
Ja ik vind het ook heel vaag, hij praat ook zo cryptisch en zegt veel maar eigenlijk ook niks. Hoe ik het interpreteerde, was dat hij niet kon omgaan met de situatie met een derde man erbij en daarom er “voor nu niet meer hoefde te zijn” maar het “verhaal open liet” (Zovan hit me up als je aan t einde van het programma nog niemand hebt?) En misschien ook een stukje dat hij niet genoeg bevestiging kreeg, want hij leek er van te schrikken dat Adrienne zei dat ze het jammer vond?
Eigenlijk zijn ski “dates” toch echt de slechtste dates, je kunt nauwelijks kletsen misschien alleen als beginnende, maar dat vindt Jorick ook niets
Voor hem is het top want hij houdt ook niet van kletsen
Ik vind die nieuwe vrouw bij Jorik echt veel te leuk voor hem
Al die vrouwen zijn te leuk, wat een botte lul is het.
Ik moet ineens denken aan Thijz. Dat hij niet bij de Reünie was. Vond ik ZO STOM! En ben zo benieuwd of dat contractbreuk was en hij veel geld als ‘straf’ heeft moeten betalen.
Ohja
13
Maarten is een enorme flapdrol, maar vind het wel schattig hoe hij echt probeert met al die vragen, alsof hij ChatGPT heeft gevraagd ‘welke vragen kan ik stellen aan een vrouw’. Maar onvoorstelbaar dat hij er zo slecht in is, vooral dat hij dan ook niet doorvraagt als hij antwoord krijgt. Barbara geeft overigens ook echt alleen maar kort antwoord, dus dat is niet per se uitnodigend om door te vragen ofzo.
Wel benieuwd ook tot welke leeftijd hij dan allemaal jonge, fitte vrouwen in bed kreeg. Want zoals hij erover vertelt, klinkt het alsof dat heel recent nog zijn leven was.
Adrienne haar ogen lijken steeds zo waterig! Ik denk elke keer dat ze zo kan gaan huilen.
Aflevering 13/14
Ik vind die nieuwe vrouw bij Judith echt afschuwelijk.
Is toch ook duidelijk een actrice? Ze past daar helemaal niet en ook niet bij Judith