B&B vol liefde #2

had niet direct een actrice gevoel bij haar, vond haar wel heel jong en onzeker overkomen door haar geforceerde maniertjes. volgens mij is ze super zelfbewust en anxious

6 likes

Zo jong is ze niet toch? Ze leek best wel oud maar misschien ook omdat ze heel erg groot is.

Idk vond haar afgrijselijk.

Vond haar ook iets viezigs hebben met die veel te krappe legging en dat te kleine shirt en dan zo van die Marlies Dekkers bh bandjes overal. Echt lelijk.

10 likes

Ik ging stuk toen ze haar “bergschoen” kwijtraakte in de stront en vervolgens die andere ook maar uitdeed omdat ze anders vies werden van binnen. En dan dat gezicht van Judith erbij die dacht wtf wie is dit

Echt een hele slechte match ja

19 likes

Ik ging vooral stuk om haar tas. Het wordt Bart ook wel makkelijk gemaakt daar hoor :joy:

6 likes

Ik dacht toen ook bij dat ingestuurde filmpje van haar al dat Judith al zei van “ wel heeeeel veel make up” en dat dat ook het enige was wat we van haar zouden zien.

Ik krijg idd Ăłf een actrice gevoel, Ăłf dat per deelnemer het programma ze verplicht om in elk geval 1 paradijsvogel uit te nodigen ( al dan wel of niet een acteur / actrice). Denise bij Mike, Truus bij Maarten, dit portret bij Judith, die theaterpipo bij Jan etc.

En Jorik en Maarten zijn de paradijsvogels sowieso zelf natuurlijk.

12 likes

nee volgens mij rond de 30? bedoelde te zeggen dat ik haar jong vond overkomen, jongere manieren dan bij haar leeftijd past imo

2 likes

Ja ik vind het zo bijzonder dat er bij haar alleen maar jankende mannen komen die een hele toekomst al hebben uitgestippeld. Zoals een Gerard daar wordt je toch gewoon bang van :sweat_smile:

8 likes

Is dit hier al geplaatst? Vind het erg sneu voor hem!
Mijn vader (:sweat_smile:) stuurde dit naar me door.
https://www.flair.nl/tv-en-series/winter-vol-liefde-afspraken-maarten~b6c78794/?referrer=https://www.google.com/

1 like

Hahaha wow ik klik echt precies op deze spoiler terwijl ik daar ben :rofl::rofl: moest hier ook zo om
Lachen lol

2 likes

Ik ben net begonnen aan B&B maar volgens mij “ken” ik Denise dat zij werkte op een locatie waar ik dan een keer ben ingevallen.

4 likes

Afl 9 Jorik

Kirsten (of de productie) heeft sowieso Nienke ff ingefluisterd dat ze moet kloppen en vragen of ze binnen mag komen. Het lag er wel heel dik bovenop. En Jorik was nĂłg niet tevreden :smiling_face_with_tear:

4 likes

Die yan is net een figuurtje uit bobs burgers.

20 likes

Zo hee afl 13 (niet 14 lol)

Die vent bij Judith met dat ie zich niet comfortabel voelt met mensen die zich anders identificeren en dat ie zichzelf wil zijn, hoe hypocriet is dat?
Het is onderhand ook wel 100% duidelijk dat Bart en Judith perfect zijn samen. Vind ze zo leuk, snap wel dat Judith de anderen nog een kans wil geven maar het is toch allang duidelijk dat niemand anders beter bij haar zal passen.

Jorick is een lul.

Snap ook totaal niet hoe Mike zo enorm knap is zogenaamd. Hij zou er wel beter uitzien met een ander kapsel.

13 likes

Ik moet altijd zo enorm lachen om zijn kapsel

1 like

Er is bij mij een switch omgegaan waardoor ik Bart helemaal niet leuk vind. Hij heeft toch dat typische haantjes/arrogante gedrag.

2 likes

Het lijkt me ook wel echt een hele lastige positie om in te zitten als je eigenlijk al helemaal verliefd bent maar er komen nog anderen. Waarbij je dan steeds maar hoopt dat diegene niet ook heel leuk is en daar een klik ontstaat terwijl je daar getuige van bent.

7 likes

Ik kan met zekerheid zeggen dat het geen actrice is en dat zij echt zo is. Denk overigens wel dat de kandidaten ook bepaalde gasten moeten uitnodigen voor de entertainmentwaarde

2 likes

Hij heeft wel wat geniepigs.

1 like

Zei zij ook niet in haar video: "Ik hou van Parijs!”?

Mijt this ain’t Paris

14 likes

Ken je haar irl?

2 likes