B&B vol liefde #2

(heb afl 11 nog niet gezien dus misschien is dit al ontkracht)

ik dacht net, zou mirjam ook minder snel mensen naar huis sturen omdat die mensen daar 700 uur naartoe hebben gereisd? en dan meteen weer terug moeten?

of zouden die mensen daar een vakantietje aan vastplakken ofzo

5 likes

Ik vind die Marco zo sneu he, elke zin die hij uitspreekt zegt hij iets lulligs over Jacco. Sowieso veel mannen dit seizoen die de hele tijd de ander naar beneden aan het halen zijn terwijl ze zelf gewoon knetter onzeker zijn.

De vrouwen gaan veel leuker met elkaar om.

26 likes

Ja ik zou me waarschijnlijk ook rot schrikken en bang zijn! Denk dat veel dat indd hebben, maar lijkt me geen handige ā€œaanlegā€ om er dan echt te wonen. Als je bijv kijkt naar die Marcel, die had wel de natuurlijke nieuwsgierigheid om te gaan kijken of die dat beest kon zien door een raampje. (Voor de rest vind ik die Marcel indd geen aardige vent hoor, daar niet van)

Als je van zo’n brul niet denkt: wow wat vet!!! Vindt Mirjam (of Marjan, weet ff niet meer) die man wss gw minder geschikt/aantrekkelijk.

5 likes

Maar was dat ook echt zo of verzint hij dat nou? Misschien had 'ie wel in zijn bed geplast van angst maar ja dat zien we niet he… ik vind hem zo nep haha.

6 likes

Ik wil zo graag twee afleveringen achter elkaar kijken dat ik nu tot 23:15 ga wachten om aflevering 11 te kijken en daarna meteen 12.

Was vorige week zo fucking chill om 6 afleveringen te hebben, maar kan echt niet langer sparen dan dit. Kost me echt al mn moeite om niet op jullie 11 spoilers te klikken.

31 likes

Aflevering 11

Is Jacco nou uiteindelijk dus niet opgehaald door rangers in de avond? En bij het ontbijt was er niemand die zich heeft afgevraagd waar hij was of wat hij dan gedaan heeft de hele avond? :joy:

3 likes

Afl 11

Wie zou er bij Mike eigenlijk weggegaan zijn?

1 like

Vooruitblik aflevering 12

ik denk toch Noor omdat hij er zo verbaasd over was

2 likes

Aflevering 11

Iris en Jan lijkt bijna al een uitgemaakte zaak toch haha, ben benieuwd hoe het gaat als er nog meer mannen komen. Ze zijn echt zo’n boomer koppeltje zoals ze daar gearmd rondschuifelen en foto’s van elkaar maken met een telefoon met zo’n flaphoesje. Iris heeft het steeds over wilde seks maar die Jan moest er al bijna bij gaan zitten na dat dansen omdat hij zo buiten adem was :joy:

Vind Arno een beetje saai om naar te kijken. Mirjam ook tot nu toe. Albert kan ik haast niet verstaan, hij praat met zo’n dubbele tong, alsof ie dronken is. Zo kijkt hij ook een beetje uit z’n ogen vind ik. Beetje lodderig. Ik mis Anja en RJ!

40 likes

Ik vergeet soms ook dat Arno meedoet. Dat armoedige gedoe ook met die kleine deken eerst op zijn bed en toen toch helemaal zenuwachtig omwisselen omdat het er niet uitzag :joy:
Iris en Jan vind ik wel heel cute šŸ«¶šŸ½

22 likes

Die stem van Arno klinkt toch EXACT hetzelfde als van Walter van vorig seizoen ?!

9 likes

Kan nog best wat drama opleveren bij Iris, als er jongere mannen bij komen… maar zou het wel heeel lief vinden als ze bij deze Jan blijft, vind het schattig dat ze hem zo sexy vindt 🄹

6 likes

Ik vond dat RenƩ kinderachtig deed over Jan en ik ben geen fan van hem ofzo, maar ik vond Iris op het laatst wel onnodig onaardig en neerbuigend. Onsympathiek.

4 likes

Afl 12 Het begint al goed tussen malgosia en Joyce, meteen zoveel strijd

7 likes

Ja malgosia is zo jaloers en territoriaal, die opmerkingen die ze maakt hahaha had ook niet anders verwacht hoor, wel echte diva.
Maar echt ff hoor, snap nog steeds niet wat die vrouwen in Albert zien

27 likes

Zet ff afl nummer bij je spoiler plz :rotating_light: Het is irritant om terug te moeten klikken om te zien waar het over gaat

16 likes

Aflevering 12

Love dat ze de hele tijd muziek van The White Lotus doen bij Albert.

30 likes
aflevering 12

Uugghh die jank Mike
Praat gewoon met elkaar

Heel raar btw om die vriendin zomaar uit te nodigen zonder overleg, ook lullig tegenover die andere meid

Mooi gedaan wel weer Malgosia met haar passief agressieve opmerkingen en dan die White Lotus muziek

15 likes

12

Leuk voor Jacco, dat die nu terugziet op tv hoe zijn ā€œvriendā€ hem belachelijk maakte :joy:Ineens dikke maatjes in afl 12

10 likes

Aflv 12

Ah ik vond Jacco wel leuk. Past niet bij Mirjam, maar best een sympathieke man. En wat heerlijk die verhaallijn bij Albert, Malgosia doet me denken aan Joop qua jaloezie! Als ik Joyce was zou ik m’n kamerdeur op slot doen als het kan :sweat_smile:

11 likes