B&B vol liefde #2

Ik kan er vooral niet bij dat Mike z’n vader met die vrouw samen is.

18 likes

Oh ik juist wel, die vader heeft nul tekst op tv en volgens mij is die moeder de dominante. Daar een spraakmakende man naast zetten is vragen om ellende. Naast zo’n vrouw kan alleen maaar een volgzaam type

4 likes

Kennen is een groot woord, maar van uitgaan. Zij werkt in een best wel leuke bar en er is letterlijk één queer bar in die stad, dus je (her)kent elkaar nogal snel/raakt snel aan de praat als je uitgaat. Ze is niet echt een grijze muis natuurlijk

7 likes

Vind het zo gek dat aflevering 15 niet op videoland staat? Ik dacht dat het elke maandag tot vrijdag was. Maar misschien heb ik het de vorige weken niet in de gaten gehad dat het maar 4x per week was? :joy:

5 likes

Het is van ma t/m do maar ik heb het ook totaal niet in de gaten gehad vorige week, dacht 5 afleveringen per week

5 likes

Is sinds afgelopen week!
Twee weken 5 afleveringen en nu 4 tot het einde per week

8 likes

Is vanwege een nieuw programma op vrijdagavond (the headliner)

2 likes

Omg, zou Maarten deze foto zelf op Wikipedia gezet hebben?

12 likes

Ik vind hem dus ergens ook wel een beetje zielig :sweat_smile: maar ik zie hem dit inderdaad zelf doen

13 likes

Uit de knipselmap van z’n moeder. Die hem zogenaamd niets boeit want “ het was iets van mijn moeder”.

Verder krijgt wel elke vrouw deze onder haar neus gedrukt.

21 likes

de muziek uit de aflevering van vandaag is :ok_hand: editor was in een vrolijke ~groovy bui denk ik

afl 15

MONIQUE eeeecht een feeks. ben heeel benieuwd naar de reunie en wat antine te zeggen heeft, echt nasty dat iemand mooi weer speelt in je gezicht en je moet vervolgens op nationale tv zien dat iemand je meermaals af loopt te zeiken.

oh en ach die jan, laat uteindelijk toch zijn hartje zien. verbaasde me echt dat hij oprecht waardeerde dat yan er was geweest en het gezellig had gevonden

en begrijp van die jules niet waarom ze zo’n slome is? ik dacht dat ze zo’n onwijze horeca tijgah was maar ze weet niet echt van aanpakken, met dat hooi ook, zou me daar echt vreselijk aan ergeren als iemand van die kleine minihandjes doet. en die “bergschoenen” met PLATEAUZOLEN :cry: ze kiepert ook de heeeele tijd om hahahaa
heb wel beetje medelijden met haar want volgens mij voelt ze zich ook gewoon superongemakkelijk. ik voel het iig plaatsvervangend :joy:

25 likes

Ik moest gisteren echt hardop lachen toen

Aflevering 11

Maarten zo zei jaa ik luister toch! Je vorige man van je zoon woont in Rotterdam (of hoe dit gesprek ook ongeveer ging)
“Nee die is dood”
Wat errug

31 likes

ja dit leek net een sketch hoe dat gesprek ging, echt perfect

10 likes

Ja en vooral ook omdat hij eerst nog wat zeg van ja nee maar ik weet alles al dus waarom moet ik dit vragen/ik zie aan je dat je xyz bent dus vragen is onnodig :joy::sob:

9 likes

Ughhh ja echt een classic, zo dichtgekit die man.

‘Nee die woont niet in rotterdam’
‘O. Waar woont ie dan?’
‘Die is dood. Dat heb ik je ook verteld’
Krekels.

11 likes

Aflevering 15

Samenvatting

Monique die de baby kleding van Mike aan Antine laat zien en erbij gaat zitten tijdens hun paden date 🫠 zij is echt actief bezig met een exit strategie voor Antine. Ik zou hier wel een aparte real life serie van willen zien hoor

17 likes

Ik schaam me gewoon voor Juulsz en ik ben haar niet eens yikes :grimacing:

Zij is ook écht een slome zeg, nog saaier dan Guus. Alles is mooi, leuk, ja en verder niks.

12 likes

Maarten is zo irritant

Aflevering 11 of 12

Samenvatting

Opeens vragen stellen maar niet door vragen. Over gelukkigst periode, dan niet vragen waarom ze dan gelukkig was. Maar door over zichzelf.

8 likes

15

Ik vind Mike en Antine toch wel aandoenlijk hoor, toch altijd wel leuk om zulke verliefde mensen te zien. Mama Monique is wel een feeks hoor, bah. Hoop dat Mike zn moeder wel even op haar plek zet want dit is echt niet oke wat ze doet.

Yan was een lieve man, toch wel schattig dat Jan een beetje emotioneel werd. Toch een beetje gevoel in zn donder. Vind dat hij goed met Jan om is gegaan, hopelijk vindt hij snel een leuke man. Gun ik hem echt.
Willem is wel een beetje een zeikerd hoor. Ja irritant dat je wakker bent geworden maar hij bleef er maar over doorgaan :roll_eyes:

Juuls bij Judith is ook echt geen match. Zo naïef hoe leuk alles Juuls lijkt maar ze heeft geen idee volgens mij.
Ik snap het gevoel van Judith wel maar het lijkt wel alsof ze nu geen knoop door durft te hakken omdat ze iedereen perse een kans wil geven. Maar ze ergert zich duidelijk aan juuls, stuur haar dan gewoon weg joh. Is voor iedereen leuker.

14 likes

Aflevering 15

ik ben ook heel benieuwd hoe veel moeder Monique is aangezet door de programmamakers om zo steeds op die dates te verschijnen en overal haar neus in te stoppen, want ze is vreselijk natuurlijk, maar ze doet het wel goed op tv. Mike is een lieverd, maar dat levert nou niet echt spanning op om naar te kijken. Het valt me ook steeds op hoe vaak hij herhaalt wat die vrouwen zeggen, dat Antine dan zegt ‘nou was echt een leuke date he’ en dan hij ‘ja was wel echt een leuke date, zeker’.
Ben heel benieuwd hoe het Jan en Willem vergaat zonder Yan, ik kan me voorstellen dat hij ook een beetje de jus was die de boel leuk maakte daar en wanneer ze op elkaar aangewezen zijn het vooral ongemakkelijk zal worden.
Juul zou ik wegsturen, dat is echt een sollicitant daar die denkt dat hoe meer ze zegt dat ze alles leuk en goed vindt, hoe eerder ze wordt aangenomen.

14 likes