B&B vol liefde #2

Anekdote? Ik ga koffie drinken.

Hahahahaha.

43 likes

Ik vond het ook heel tof dat ze zich bedacht terwijl ze al onderweg was met haar gezicht en dan zo afsluiten. Top :clap:

13 likes

Ik ook. Geef haar groot gelijk. Ging helemaal stuk om deze opmerking.

5 likes

Aflevering 12

Dat haantjesgedrag van Robert vanaf moment 1 toen die nieuwe man binnenkwam bij Adrienne :nauseated_face:

Ik moet echt lachen om Antine trouwens, vind haar leuk

8 likes

Aflevering 15

Samenvatting

Vind het bij Judith wel een beetje irritant worden. Ja ik snap dat je iedereen een kans wilt geven, maar je zoekt toch ook gewoon de liefde en die heeft ze gevonden. Waarom dan nog zoveel energie en moeite stoppen in Juuls die daar totaal niet op haar plek is, waarvan Judith ook totaal niet onder de indruk is. Hoppa stuur haar lekker naar huis en ga het met Bart verder onderzoeken. Ik begin het ook sneu te vinden voor hem, omdat hij zich de hele tijd maar koest moet houden.

17 likes

Aflevering 16 Zo die ouders van Mike deze aflevering… Vreselijk als dat je schoonouders zijn. Wel jammer dat er dan niet gefilmd is of uitgezonden wat er tussen die moeder en Antine is gebeurd. Ook hoe die moeder zo op Mike aan het inpraten is.

11 likes

Je bent er vroeg bij haha! Het wordt nog erger dus :eyes:

4 likes

ik word echt agressief van die bril van Monique

5 likes
16

Voor elke vrouw bij Mike geldt: runnnnnnnn en ga op zoek naar een man wiens navelstreng wel doorgeknipt is.

5 likes

Afl 16

Ja omg dat gesprek tussen die ouders. Dat die vader ook zegt “met wie hij eindigt moet zich schikken naar Mike en niet andersom”. Mike blijft denk ik tot z’n dood daar in dat huis wonen joh. Wat kut ook voor Antine als ze dit terugkijkt en ziet hoe ze over haar praten.

22 likes

Oh echt hè, waarom ook?! Ze doet me daardoor zo erg denken aan Dave van the Kik. Ik kan alleen nog maar hem zien zodra zij in beeld is.

8 likes

Ik moest gister al lachen toen Antine zei “je blijft toch niet tot je 40e bij je ouders wonen?” En dat Mike gelijk zei Haha nee natuurlijk niet! :rolleyes: :cautious: :rolleyes: :cautious: :rolleyes: :cautious:

Jawel dus

31 likes

Verschrikkelijk! Ze wil gewoon een jong meisje waar zij nog overheen kan walsen ipv een Antine die niet over zich heen laat lopen. Die moeder is echt niet bezig met wat leuk is voor Mike, maar vooral voor zichzelf. Gelukkig zei hij er nog wel wat van

14 likes

Ja wat bizar dat die ouders alleen maar bezig zijn met hun eigen geluk en niet met dat van hun kind? Of een misplaatst idee lijken te hebben van wat het geluk van hun kind is? Arme Mike. Die man heeft geen schijn van kans zo.

15 likes

Ja hoezo moet je als potentiële schoondochter meteen bff’s zijn met je schoonmoeder? Ja tuurlijk, in de normale wereld leer je eerst je partner kennen, ben je helemaal verliefd en daarna pas de ouders en dat is in zo’n programma natuurlijk niet zo, maar dit is echt toxic man.

10 likes

judith afl 16

aaaah ik krijg helemaal plaatsvervangend kriebels van judith en bart, wat een schatten.
snap helemaal van judith dat ze geen kinderen wil, maar als ik als baby geboren zou moeten worden in deze wereld zou ik echt bij hun geboren willen worden, in de bergen, je koeien je beste vrienden, je moeder een antifascistische boerin en je vader een rotterdamse timmerman :sparkling_heart:

67 likes

Aflevering 12

Samenvatting

Monique over antine dat ze een seksbom is en mike haar vast niet aan kon. Doelde ze nou echt over hoe ze in bed zou zijn. Mike snapte er ook niks van.

6 likes
Samenvatting 15

De moeder van tittybaby Mike echt ugh wat een naar mens. Zo mean over Antine achter haar rug om.

9 likes

Denk eerder dat ze wilde suggereren dat Antine snel vreemd zou gaan

9 likes

Oh bedoelde ze dat ja?!

roddels/spoiler

Ik zag op de juicechannels dat Antine inmiddels in Spanje woont/verblijft dus dat zou kunnen betekenen dat het toch niks geworden is

1 like