B&B vol liefde #2

Mijngod wat is Mike een loser

Geen spoiler, is gewoon mijn conclusie na elke aflevering.

58 likes

En godverdomme heb ik helemaal gewacht en opgespaard voor NUL MINUTEN ANJA :rage::rage:

Ze zit er godzijdank wel maandag in en ik heb er al helemaal zin in.

16 likes

12

Samenvatting

Vind Mike echt zo’n fuckboi. Hij heeft vreselijke dingen meegemaakt, maar hij gaat er emotioneel gezien niet zo goed mee om? Vind zijn reacties nog heftig… en doen me eigenlijk denken aan manipulerende fuckbois van eigen ervaring :eyes: Beetje misbruik maken van de situatie ofzo?
Maar goed nogmaals zijn geschiedenis is vreselijk dus misschien ben ik te streng nu :sweat_smile:

11 likes

Omg jezus weer die heftige realisatie dat er morgen geen aflevering komt :tired_face:

28 likes

Ik pleit voor 7 dagen per week b&b volgend jaar

10 likes

Hahaha arno had joop in het verleden als partner (die alles na een week al veranderde in huis) :joy:

10 likes

Oh echt? Ik vond die jacco echt een natte dweil :sweat_smile: al denk ik dat het hem met marcel ook niet gaat worden

5 likes

Iris is een beetje wanneer je op Ali Express Meryl Streep besteld

8 likes

Not sure if serious, maar deze 20 something chick zegt dat ze een crush heeft op Thijz (oftewel gewoon Mathijs) en gaat naar z’n camping om hem de liefde te verklaren :smiling_face_with_tear:

https://vm.tiktok.com/ZIJnK6DaY/

1 like

Ik word gewoon op afstand doodmoe van m. Dat gejank omdat zij weg ging om een vriendin op te halen, maar zelf haar al wel drie dagen op rij zeggen dat je wil praten maar op t goede moment wacht. Om in dit gesprek casual te droppen dat je niet weet of je meer gevoel kan krijgen voor haar? :clown_face:

23 likes

spoiler!!!

Oh excuus al is t niet per se een spoiler over hoe dit afloopt

Hahaaa muziekje van White Lotus bij aankomst van de nieuwe vrouw in Spanje bij Albert :ok_hand:

10 likes

Aflevering 12

Samenvatting

Ik heb RJ en onze Els echt gemist deze aflevering :tired_face:
Mike heeft tijdens zijn gesprek met Noor haar niet eens laten uitpraten over wat haar dwars zat. Die man is echt een wandelende red flag. Zou hier echt. 0,0 geduld voor hebben.

31 likes

Jep. Afl 12

Bij al die zogenaamde therapie die hij heeft gehad heeft hij niet geleerd dat je andere mensen niet jóuw verlatingsangst in de schoenen kan schuiven? En op het moment dat iemand even wat afstand van je neemt word je letterlijk kwaad? Dat vind ik niet echt alsof je met die angsten aan de slag bent gegaan

Mike vond ik saai, maar onschuldig. Nu begint hij toch wel echt manipulatieve trekjes te krijgen.

zijn uitspraken in het begin over dat Spaanse vrouwen te high maintenance zijn en hij denkt dat een Hollandse meid alles goed zou vinden is eigenlijk ook een red flag bedenk ik me nu

Edit: en ik bedenk me ook net dat zij 14 jaar jonger is dan hij en dit veel volwassener aanpakt. Alles gaat hier zo mis

47 likes

Zo maar echt. Een al wandelende red flag die jongen.

7 likes

Afl 9 (geen idee of die al op tv is geweest):

Die Thijz wilde b&b versie van modern datingapp dating doen. Even Ammarie on hold houden omdat ie wil kijken wat er nog meer in die tombola zit.

En Joop: wat een kleuter! Zo entitled als hij zich voelt. En wtf was dat ā€˜zij zegt dat ze wilt zoenen maar ik weet bij god niet hoe ik hr daarvoor moet benaderen!!’
Jemig man, dacht je dat ze bedoelde dat ze klaar stond om met elke willekeurige gast die het maar wil te gaan bekken ofzo? Ben zo benieuwd hoe zijn exen de relaties met hem hebben ervaren.

Ik vind Anja een leuke vrouw! Wel eens met iemand die hier zei dat ze niet echt empatisch op Joop reageerde op t laatst. Maar snap haar wel, haar geduld met die man was op, en ik kan me voorstellen dat je voor zo iemand als Joop je respect verliest omdat hij zich zo laag gedraagt. Het had wel beter geweest als ze hem eerder had weggestuurd, ze voelde al lang dat het em niet ging worden.

Edit: mn spoiler werkt niet! Hoe kan dit?

15 likes

Er staat een j in het stukje [/spoiler]

Dankje!

3 likes

Ja eens… Mirjam tolereert geen enkele kwetsbaarheid in een man…

3 likes