B&B vol liefde #2

Vond ik wel een grappige opmerking, punten voor Mike!
Maar emigreer alsjeblieft zo snel mogelijk

5 likes
Videoland

Jaa, vond het echt een leuke aflevering!

Vind verliefde mensen zo schattig :smiling_face_with_three_hearts:. Heerlijk om de vonkjes te zien overslaan, en inderdaad best veel matches. Ben zó benieuwd hoeveel koppels er straks nog steeds samen zijn.

En is er ergens gecommuniceerd of er een ā€˜reunie’-aflevering komt? Die was er niet bij de vorige winter vol liefde volgens mij…

Ja die is er deze keer wel, volgende week woensdagavond op tv en volgende week dinsdagavond op videoland. En morgen volgens mij dan de laatste normale aflevering op videoland.

3 likes

Maar toen Antine kwam zei ze wel; ā€˜ja dat was onze favoriet he’. Daarna draaide dat een beetje

5 likes

Huh dus deze week maar twee afleveringen?? :sob:

1 like

Ja a.u.b. Mike maar ik kreeg ook heel nare vibes toen Monique zo heel stellig zei in de keuken met haar man ā€œMike’s plek is hier en hij gaat hier niet weg. Hij blijft hier in naamdorp en nergens andersā€.

En ze bedenkt ook de hele tijd gevechten in haar hoofd omtrent Antine die totaal nergens op gebaseerd zijn (ā€˜ze is een sekspoes’, ā€˜ze wil niet hier wonen en Mike meenemen’, ā€˜ze is te wild’) en dat vertelt ze dan allemaal aan de camera alsof het normaal is en toen ze met die gourmet te veel wijn ophad kon ze zich niet inhouden en uitte dat terwijl antine geen idee had dat er überhaupt iets was.

Ik vind haar echt dood en doodeng. En die man doet niet mee, of durft niet tegen haar in te gaan, nee hij is net zo fucking unhinged insane, ze fokken elkaar constant op.

29 likes

zou jij

• ruzie met monique krijgen
  • me neutraal houden en een beetje bang zijn
  • lekker wijntjes met t wijffie drinken jatoch

0 stemmers

1 like

Gillend wegrennen :joy:

3 likes

ik denk dat je het beste af en toe samen wijntjes met mo kunt drinken om haar te vriend te houden :joy:

6 likes

Keep your friends close and your enemies closer :joy:

5 likes

Probleem bij Mo is dat af en toe geen optie is ben ik bang. Het is 0 of 100 bij die vrouw.

6 likes

Ja dit. Either you’re with us or against us.

3 likes

Ik vind al die bedscenes wel wat ongemakkelijk. Ook deze aan het begin van de aflevering van vandaag.

5 likes

Wel echt een topseizoen hoor dit jaar, ben benieuwd naar de reünie. Vond het zoooveel leuker dan de vorige 2 seizoenen

17 likes

Ik vond het ook top! En qua lengte precies goed. Die zomereditie duurt me soms wat te lang. Verlies m’n interesse dan op een gegeven moment en er blijjjjven maar nieuwe mensen bij komen.

6 likes

Hij ontkent de klimaatcrisis toch niet? Zijn visie erop lijkt te zijn dat we het niet meer kunnen omdraaien. Indd een ontkenner lijkt me niet dat het zou werken, maar er zijn volgens mij genoeg mensen die denken dat het onomkeerbaar is.

11 likes

hij zei toch iets van ā€˜ja dit gebeurt elke 11.000 jaar’ of zoiets? klinkt alsof hij het meer ziet als een natuurcyclus dan een crisis

en dat we er niks meer aan kunnen doen is ook een beetje een dooddoener en staat volgens mij ook haaks op hoe judith in het leven staat met haar activisme. lijkt me echt lastig als je partner zo’n passieve kijk heeft op iets waar jij je voor inzet

en zo zijn er naast het klimaat volgens mij nog wel meer thema’s

5 likes

Volgens mij benoemde hij daarbij wel dat we als mensen daar nou niet positief aan bij aan het dragen waren. Niet meer om te keren maar wel dat we nog invloed hebben. Niet een: het is normaal en tot zo ver het hele gesprek.

10 likes

Daarbij is zijn mening ook maar gewoon zijn mening omdat hij dat waarschijnlijk (vaker) gehoord heeft. Ik zou graag op hem zeiken maar hij lijkt me eerlijk gezegd wel iemand die open staat voor Judiths visie en die ook serieus neemt ipv een rare klimaatontkenner

32 likes

Je kunt toch uit verschillende werelden komen en dan in een relatie tot nieuwe inzichten en visies komen? Zolang je ontvankelijk blijft voor elkaar is een relatie toch niet meteen gedoemd om te mislukken als je wat verschillende wereldbeelden hebt

13 likes