B&B vol liefde #2

neuh mijn vriend heeft gelukkig wel een mening

2 likes

Zal geen regel zijn maar ik denk dat je als deelnemer een aantal weken vrij moet nemen omdat je niet weet wanneer je ingestuurd wordt en wanneer je er uit wordt gegooid. Weinig mensen zullen van te voren al 5 weken vrij nemen voor het geval dat het wat wordt en je nog wil blijven of zo last minute tegen werk kunnen zeggen: ik blijf nog een weekje hier.

3 likes

Men sommige stellen spreken het zo ongelofelijk vaak uit dat ze verliefd zijn dat je er als kijker ongemakkelijk van wordt :joy:

2 likes

Maar wat een heerlijke zoetsappige dramatische lovesong-keuzes in de laatste aflevering :heart_on_fire:

2 likes

Wie zijn er nog samen bij de reünie aflevering 4 februari

Judith en Bart

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mike en Antine

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Jorik en Lana

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Adrienne en Frits

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Jan en Willem

• Ja
  • Nee

0 stemmers

6 likes

Nou we hebben er veel vertrouwen in🤣

10 likes

Is er überhaupt ooit een stel wel bij elkaar gebleven? Oja Robert Jan dinges en die vrouw.

1 like

Debbie en Paul! Martijn en Fenna!

3 likes

Ja best wel wat toch? Martijn en Fenna in Portugal, Joy en Dani in Spanje, Astrid en Harmjan in Oostenrijk, Debbie en Paul, Albert en Joyce

21 likes

Oohjaaa natuurlijk Astrid en Harmjan zelfs getrouwd !

3 likes

Saul en Amy Rose!

16 likes

Ik wil vrienden zijn met Lana en Yan
Vind die twee zo leuk om naar te kijken en het zijn ook lieverds

1 like

Oooo da’s best veel! Oh dan heb ik denk ik 1 seizoen gemist…

Zijn Albert en Joyce nog samen?!?!:laughing::flushed:

2 likes

op 6 minuten ongeveer van aflevering 20 snijdt frits zijn broodje met de achterkant van een broodmes :man_fairy:

1 like

Wtf hoezo denkt 70% nee bij Mike en antine.

Kansen zijn bij hun hoger dan bij Judith en Bart imo.

1 like

Zij had iets gepost op Facebook over wonen in Spanje.

Edit voor een bepaalde typo :melting_face:

3 likes

Faceboob🤣

8 likes

In Jorik heb ik echt 0 vertrouwen, zou me echt verbazen als ze nog bij elkaar blijken te zijn

Wat een saaie aflevering die laatste zeg

2 likes

Jorik die in de eerste afl zegt dat hij elke week wel een ander had, maar hóé dan :woozy_face: wat een ongemakkelijke vent is dit zeg, bij het afscheid van Lana gaat de trein ook niet snel genoeg weg voor ‘m dus dan staat ‘ie daar weer in zo’n ongemakkelijke houding te wachten

11 likes

skileraar, apres ski, dronken, vrouwen die een vakantiefling willen. sportseizoenswerkers hebben het echt makkelijk wat dat betreft, geloof niet dat je heel veel moeite hoeft te doen

12 likes