Denk eigenlijk niet dat we gebaseerd op dat kleine stukje kunnen concluderen of Bart al dan niet in de klimaatcrisis gelooft/activistisch is. Volgens mij zei hij iets in de trant van: klimaatverandering is er altijd, maar dat het zo snel gaat is nieuw. Dat lijkt me eigenlijk ook gewoon juist?
Volgens mij hebben Judith en Bart ook echt wel leuke gesprekken, het lijkt me dat ze ook dit soort onderwerpen wel ābesprekenā.
Ik kan me niet voorstellen dat Judith hier niet over na heeft gedacht iig. Ze zegt volgens mij steeds snel als ze iets stom vind (zoals dat mansplainen van Guus en die domme gozer die geen hen/diens etc. wil zeggen).
Kan het uiteindelijk alsnog geen match worden maar ik denk niet persƩ hierom
Ik vind Bart en Judith juist heel goed bij elkaar passen en ze hebben echt een klik. Je hoeft niet per se overal hetzelfde over te denken of hetzelfde leuk te vinden, ze hebben genoeg andere dingen die ze gemeen hebben vgm
ja jongens daarom zei ik ook āimpopulaire meningā
ik zit natuurlijk ook maar gewoon mijn eigen ideeƫn en verwachtingen op judith te projecteren, die passieve houding van bart zou mij compleet gek maken
Moeten de kandidaten naar huis? Iedereen lijkt er zo tegenop te zien maar mogen ze niet kiezen om te blijven?
Ik snap dat ze thuis verplichtingen hebben maar was benieuwd of het een regel vanuit het programma was
Want Antine blijft nog wel
Nou dan moet jij lekker een Esther gaan daten.
neuh mijn vriend heeft gelukkig wel een mening
Zal geen regel zijn maar ik denk dat je als deelnemer een aantal weken vrij moet nemen omdat je niet weet wanneer je ingestuurd wordt en wanneer je er uit wordt gegooid. Weinig mensen zullen van te voren al 5 weken vrij nemen voor het geval dat het wat wordt en je nog wil blijven of zo last minute tegen werk kunnen zeggen: ik blijf nog een weekje hier.
Men sommige stellen spreken het zo ongelofelijk vaak uit dat ze verliefd zijn dat je er als kijker ongemakkelijk van wordt
Maar wat een heerlijke zoetsappige dramatische lovesong-keuzes in de laatste aflevering
Wie zijn er nog samen bij de reünie aflevering 4 februari
Judith en Bart
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mike en Antine
- Ja
- Nee
0 stemmers
Jorik en Lana
- Ja
- Nee
0 stemmers
Adrienne en Frits
- Ja
- Nee
0 stemmers
Jan en Willem
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nou we hebben er veel vertrouwen inš¤£
Is er überhaupt ooit een stel wel bij elkaar gebleven? Oja Robert Jan dinges en die vrouw.
Debbie en Paul! Martijn en Fenna!
Ja best wel wat toch? Martijn en Fenna in Portugal, Joy en Dani in Spanje, Astrid en Harmjan in Oostenrijk, Debbie en Paul, Albert en Joyce
Oohjaaa natuurlijk Astrid en Harmjan zelfs getrouwd !
Saul en Amy Rose!
Ik wil vrienden zijn met Lana en Yan
Vind die twee zo leuk om naar te kijken en het zijn ook lieverds
Oooo daās best veel! Oh dan heb ik denk ik 1 seizoen gemistā¦
Zijn Albert en Joyce nog samen?!?!
op 6 minuten ongeveer van aflevering 20 snijdt frits zijn broodje met de achterkant van een broodmes