Ja dat heb ik ook. Hij weet ook niet beter dus lijkt me allemaal wel lastig om los te breken mocht ie dat willen
Ja ik denk ook wel joh antine dat van die familie was overduidelijk, was eerder weggegaan. Misschien was er een andere gek geweest die dit wel helemaal gezel had gevonden.
Mike was vanmorgen rond 8.50u op radio 2. Daar gaf hij wel aan dat bepaalde dingen wat uitvergroot op beeld waren, en dat wat Antine zei over niet eens alleen kunnen bellen, ook niet waar is. En kennelijk hadden ze elkaar al heel lang niet meer gesproken.
wat een onzin, als ze elkaar leuk vonden is het toch wel begrijpelijk dat je niet direct de handdoek in de ring gooit. Van de huidige kandidaten had alleen Denise zo weinig ruggengraat gehad dat die was gebleven
Tuurlijk zegt hij dat, hij begrijpt volgens mij oprecht het probleem niet zo. Je kon in de laatste aflevering al zie hoe gehorig die slaapkamer van hem was dus ik snap wel wat ze bedoeld met dat telefoongesprek.
In de reünie kwam ook wel aan bod dat ze elkaar al lang niet gezien/gesproken hadden
This you?
Nou ik had hetzelfde hoor bij de eerste aflevering. Toen vond ik het nog grappig, maar daarna toch niet haha
Zie op juicechannel dat Mike nadat het klaar was met Antine blijkbaar nog met Denise heeft gedate
Hoe zijn moeder doet is ook erg. Denk dat Mike ook te lief is maar ook wel makkelijk vind thuiswonen. Misschien ziet hij het nu ook in hoe het echt is. En had hij het eerst niet door.
Heb bij Denise echt het idee dat ze mee deed voor de fame en dan achteraf nog daten met Mike meer is voor de juice dan echt voor de liefde. Die meid zou nog met Jan daten als het haar goed uit zou komen denk ik
Monique is nu ook boze reacties over Antine op facebook aan het plaatsen ![]()
Noemt haar trientje en is beledigd dat ze een appartement voor haar en Mike alleen boekte?
Natuurlijk ook op facebook :’) Weinig zelfreflectie bij Monique.
Oeh waar kan ik dit vinden op Facebook?
Hahahahahhahaha “boekte een appartement zodat ze saampjes konden zijn” nou zeg hoe durft ze.
Bedoelt ze niet juist dat Mo zelf niet bij een telefoongesprek heeft gezeten en dat zij een appartement voor hen geboekt heeft? Zo lees ik het
Maargoed, weinig reflectie bij deze vrouw
zoals verwacht
Oooh ja nu je het zegt. Nou ja goed verandert weinig aan de situatie idd.
Pff wat een vermoeiende vrouw. Antine hield het nog netjes en dan komt deze bulldozer weer even om de hoek hoor ![]()
Enorm
Heel veel mensen houden hier alleen van suffe Bonnie types die puzzels leggen en kopjes thee drinken.
Ik moet stiekem wel gniffelen om ‘Trientje’