Haha ook “ik denk niet dat het echt een huisvestingsprobleem is” als hij zegt dat het gewoon moeilijk is om een huis te vinden daar
Nou die stond daar ook chocomel uit te delen
Vond ook dat Antine het netjes deed
Ons Mo denkt nog steeds dat maar een klein deel van de mensen negatief over haar denkt die vrouw, wat een wereldbeeld.
Zo letterlijk bedoel ik dit niet.
Hij praat alsof hij elk moment kan janken.
En wat vaag dat die ouders gewoon bij de opnames waren, maar niet in beeld zijn gebracht. Bang dat Mo de thunder stealt wss.
DIE BART
Samenvatting
Ik mis 2 dingen uit NL:
Thuisbezorgd en me kluppie
Bart is net Shaggy van Scooby doo…
Je zag het gewoon aankomen mbt Bart omdat hij gewoon steeds meer op haar is gaan lijken?
Weet iemand waar de trui van Leonie van is?
Isabel Marant
Maar goed, ik hoop dat Monique zich even tempert bij een volgende liefde.
Hij zal vast veel gespaard hebben zo bij zijn ouders, Mike ik hoop dat je dit leest:
Omgggg
Samenvatting
JUDITH EN BART (maar bart omg kan judith je haar niet knippen daar??)
Die had ze aan Maarten moeten geven. Die man heeft maar 1 trui, ik weet het nu echt zeker.
Bart is echt helemaal into the wild gegaan daar
Hahahaha, ook echt
Samenvatting
Ahhh had heel even goede hoop voor Adriënne en Frits maar helaas
Mike reünie Mike zit echt way to deep in die familiedynamiek, echt ongezond. Ook zo ziek dat hij het dan afdoet als ‘ja verschillende manieren van opgroeien misschien’, nee man je zit in een soort Stockholm syndroom met je ouders. 89% van de vrouwen in Nederland gaat dit niet normaal vinden of heeft zin hun partner met schoonouders te delen. Sowieso lijkt me de combinatie die hij zoekt ook vrij zeldzaam; een vrouw die en alles opgeeft om naar Oostenrijk te verhuizen en dan vervolgens bij haar schoonouders wil wonen, die Venn diagrammen overlappen niet.
Adrienne ik vind die voorhoofd man bij haar echt kut ook bij de reünie
Een jaar niet mogen daten lijkt me sterk
Ik vind 89% nog wel heel rooskleurig
Naja ik snap het wel, stel het wordt niks in winter vol liefde en je gaat daten met en ander en mensen spotten je terwijl je ondertussen ook op tv bent, spoil je al dat het tussen jullie in ieder geval niks is geworden. Maar goed je kan ook thuis afspreken. Alleen dan hoop je dat je date en evt diens directe omgeving hun mond houden.