B&B vol liefde #2

Mike

Die gaat nu toch never nooit meer een vrouw vinden :joy:

10 likes

Omg wie heeft er 2 ton voor me, dit ligt 3x rollen van t eekhoorntjesbos :heart:

2 likes

Ja en dat zullen ze je heus meegeven maar ik kan me niet voorstellen dat je hier aan mee doet en dan in je contract hebt staan dat je niet mag daten.

Bart en Judith

Maar zoals met Bart dan, die heeft z’n huis opgegeven etc. daar zijn dan toch ook heel veel mensen van op de hoogte in zijn omgeving (je bent niet zomaar weg naar t buitenland toch) moeten die allemaal een zwijgcontract… of zou t alleen voor de kandidaten zo streng zijn.

2 likes

@Druppels @Half.Moon ja true, het klinkt ook vrij streng hoor, had het idee dat ze idd een soort zwijg contract hadden getekend. Maar zwijgen of helemaal niet daten zijn natuurlijk twee verschillende dingen.

Lijkt me wel dat dat er in staat, anders zijn de afleveringen niet meer boeiend als al bekend is dat je met iemand buiten het programma aan het daten bent. Als de uitslag gelekt wordt kost je dat een paar duizend euro aan boete, met iemand anders daten is ook iets uitlekken. Denk echt dat het een soort wurgcontract is.
Die laatste man van Jan zei ook dat hij al een jaar droog staat omdat hij niet mocht daten.

3 likes

Oh daar ben ik het echt niet mee eens. Ik bedacht mij juist dat ik haar zoveel beter vindt dan Art. Ze vraagt door, bv ook naar waarom er een bepaalde spanning hangt enz. Ik vind haar heel leuk.

66 likes

Ja die man met bril van Adrienne zei dat ook (dat ie na de reunie weer kon daten)

2 likes

Vond ook dat zij echt goed omging met Maarten. Wel dat ik dacht ooh dat soort antwoorden heeft hij dus nodig eigenlijk.

20 likes

Ja dat miste ik vorige keer heel erg bij Art. En ze ging heel leuk met Maarten om vond ik.

20 likes

Aaahwwww ik word zooooo blij van Judith en Bart!!! Zo cute.

En Yan. Willen ze die man aub een spinoff geven, of een eigen programma over wat ie ook maar leuk vindt. Wat een genot van een mens

46 likes

Oh jammer dat het nieuwe seizoen bijna alleen maar met oudere mensen is. Vind de iets jongere kandidaten (Mike, Judith bijv) toch boeiender om te volgen.

12 likes

Ik blame de wijn, maar ik kreeg een beetje tranen in m’n ogen van die supermagere Maarten in z’n trui die inmiddels 5 maten te groot was :smiling_face_with_tear:

52 likes

ja dat en ik denk dat hij heel wat meer kan horen van een knappe blonde vrouw in de bloei van haar leven. Toen die relatief jongere vrouw bij hem kwam was het ook opeens allemaal goed

10 likes

Zooo eens met jullie. Ik werd ook wat verdrietig van Maarten en ik vond haar heel goed met hem omgaan.
En Yan is ook stiekem mijn hart ingeslopen🄹

4 likes

Mijn broertje was een match op een datingapp met 1 van die meiden van joy terwijl de afleveringen nog bezig waren. Ze gebruikte daar een andere naam, dus misschien valt er zo nog een beetje mee te sjoemelen. Lijkt er dus wel op dat er een contract getekend wordt. Vind het wel heftig als je meer dan een jaar (!) niet mag daten, zeker als het voor zo’n slappe hap als Mike is of voor een totaal emotioneel ongrijpbaar persoon als Jorik.

2 likes

Vond dat de reünie aflevering wel lekker vlot ging trouwens. Presentatie vond ik ook prima, Leonie had een leuke chemie met Maarten ook. Alleen bij Jorik had ze wat mij betreft wel wat meer door mogen vragen waarom hij toch geen moeite had gedaan. Met zn slappe smoes dat hij niet zo van het appen is kwam hij er wel makkelijk mee weg. Hij zei van tevoren nog dat hij zn best ging doen, had ze best even op door mogen vragen wat mij betreft.

Heb toch wel met verbazing naar Mike gekeken. Ik dacht op het einde van het seizoen dat hij toch wel wat regen zn moeder in leek te gaan maar irl ziet hij totaal het probleem niet. Wat een bullshit smoes dat het moeilijk is om daar een woning te vinden, geloof dr niks van. Als je echt niet inziet hoe ongezond die relatie met je ouders is op je 33e heb je echt een bord voor je kop. Gaat toch echt geen enkele vrouw zich aan branden joh, die blijft forever alone hoor.

Bij Adrienne ben ik bang dat ze er toch nog niet helemaal aan toe was. Sneu ook wel wat ik zag wel echt een leuke chemie met Frits (?) en vond het ook echt wel positief dat ze elkaar nog hadden opgezocht over en weer maar kan me ook voorstellen dat de afstand lastig is.

Bij Jan vond ik het toch grappig om te zien dat hij weer die chagrijnige moppersmurf werd na een tijdje. Dat krijg je er niet meer uit denk ik. Zo’n eigengereide vent in zn eigen bubbel.

En dan Judith en Bart: zo schattig :smiling_face_with_three_hearts: Judith zat de hele aflevering al zo te stralen dat ik al wel zeker wist dat ze nog samen waren. Die meid heeft een slechte pokerface haha.

21 likes

Ja moet je nagaan, sommige zijn maar 1 dag geweest en daar moet je dan een heel jaar aan dates (en potentiƫle partners) voor opgeven, lol. Maakt het een stuk minder aantrekkelijk om mee te doen

5 likes

Sommige zijn bijna langer onderweg geweest dan dat ze daar waren, zoals bij Mike kwam die laatste eigenlijk ook voor niks. Al zal ze blij zijn dat ze het niet is geworden met moeder Mo🤣

1 like

Ja alsof hij daar een normaal antwoord op zou geven. Hij zou z’n schouders ophalen, een beetje dommig lachen en ā€œja gewoon, ja gewoon ja, ja, ja zo is het gewoon gelopen, het was er gewoon nietā€ brabbelen.

14 likes