B&B vol liefde #2

Ik vond deze reünie wel leuk met meer interactie tussen de deelnemers

1 like

Aw ik werd een beetje emo bij Judith en Bart, maar wat een zooitje bij de rest :joy:

Antine :raised_hands: :raised_hands:

12 likes

Vond ik het hoogtepunt van de hele reünie.

1 like

Jorik kan zo door naar een volgend tv-programma met zijn outfit

13 likes

Ben ik de enige die Mike toch ook zielig vind? :tired_face: misschien zijn het mijn eigen issues… en ik ben een sucker for liefdesverdriet… maar hoe hij daar zo sneu zat en het ook nog begrijpelijk vind dat z’n moeder door eigen trauma’s zo beschermend richting hem is gaan doen… M’n hart breekt toch ook een beetje.

40 likes

Ik heb het idee dat Denise het nog steeds wel ziet zitten op zich

18 likes

Nee, vind ik ook. Het is denk ik heel moeilijk om uit zo’n patroon te stappen, dan moet je echt een familiebreuk krijgen, dus hij zit ook vast in die zin.

4 likes

Wat is er met die moeder gebeurd dat zo extreem is.
Mike heeft het ook veel te goed thuis en ziet het waarschijnlijk nooit.
Antine is wel netjes gebleven. Mike had het volgens mij nog moeilijk mee.

Van jorik was te verwachten. Van jan ook.
Van adrienne vind ik jammer. Ze leek het ook
op reizen te gooien. Maar volgens mij is dat het niet alleen.

3 likes

Ik vraag me af of hij het echt zo goed thuis heeft, lijkt me eerder dat hij veel te lief is om zijn moeder “pijn” te doen door afstand te nemen en haar teleur te stellen. Lijkt me eerder een soort gevangenis. Zeer tragisch dat hij niet de ballen heeft om verstandige keuzes te maken.

29 likes

Ik heb gisteren pas gekeken en heb ook medelijden met Mike. Ik denk echt dat het makkelijk praten is vanaf de zijlijn als je zelf hele andere ouders hebt.

Natuurlijk zien we allemaal heel makkelijk wat het probleem is, maar niemand van ons is opgegroeid in dat gezin, alleen hij. En hij had als kind dus ook alleen zn ouders maar, dus het is heel lastig om daar uit te stappen.Ik denk dat dat voor hem ook bijna levensbedreigend voelt, omdat ze zo’n groot deel van zn leven zijn nu.

Ik denk ook dat hij ontzettend eenzaam is.

Ik hoop dat Mo hem zelf wat meer ruimte geeft nu, nu ze dit allemaal heeft mee gekregen en zag hoeveel verdriet hij had. Maar ik betwijfel het…

17 likes

Ik kreeg bij Adrienne het idee dat er gewoon niet genoeg was voor liefde/verliefdheid en dan is moeite voor elkaar doen met reizen en afstand wel een uitdaging.

Des te verbaasd was ik eigenlijk dat Jorik, die er toch zeker wel verliefd uit zag in de laatste afleveringen dus niet genoeg interne motivatie had om Lana te berichten of te bellen. Als je verliefd bent, maak je toch automatisch tijd en ruimte voor elkaar?

4 likes

Dan was hij dus niet verliefd (genoeg).

6 likes

Ik vind de manier waarop die moeder liegt en manipuleert (maar ik kreeg laatst al op mijn kop toen ik dat woord op het forum gebruikte) echt héél heftig. Haar eigen moeilijke jeugd benoemen in dezelfde zin als ‘dus ik hoop dat je close met me blijft’. Kan wel duizend voorbeelden noemen uit heel dat programma maar ik vind eigenlijk dat er juist niet genoeg ophef over is. Misschien ben ik beïnvloed door de podcast maar ik vind het echt een rare situatie.

Ik denk overigens dat Antine dit al lang door had en het gewoon heeft uitgespeeld zodat ze nu fluflu kan worden. Ik geloof niets van die verliefdheid van haar kant eigenlijk. Zag net dat ze tijdens de opnames al heeft gevlogd. Zij is ook niet dom en ik denk dat in Nederland veel leukere, zelfstandigere mannen voor haar in de rij staan.

25 likes

Ik deel je gevoel over Antine zo! Vond haar vanaf moment één gewoon echt niet sympathiek en oprecht overkomen. Heb het echt te doen met hoe vast Mike lijkt te zitten, meine gute wat is dat een toxische situatie…

11 likes

Ja dat heb ik ook. Hij weet ook niet beter dus lijkt me allemaal wel lastig om los te breken mocht ie dat willen

2 likes

@Flamoes als het haar allemaal om de publiciteit ging en helemaal geen oprechte gevoelens had zou ze toch niet nog terug zijn gegaan lijkt me. dan zeg je na het programma en een paar keer bellen en facetimen wel dat het niet gaat werken.

18 likes

Ja ik denk ook wel joh antine dat van die familie was overduidelijk, was eerder weggegaan. Misschien was er een andere gek geweest die dit wel helemaal gezel had gevonden.

2 likes

Mike was vanmorgen rond 8.50u op radio 2. Daar gaf hij wel aan dat bepaalde dingen wat uitvergroot op beeld waren, en dat wat Antine zei over niet eens alleen kunnen bellen, ook niet waar is. En kennelijk hadden ze elkaar al heel lang niet meer gesproken.

3 likes

wat een onzin, als ze elkaar leuk vonden is het toch wel begrijpelijk dat je niet direct de handdoek in de ring gooit. Van de huidige kandidaten had alleen Denise zo weinig ruggengraat gehad dat die was gebleven

8 likes

Tuurlijk zegt hij dat, hij begrijpt volgens mij oprecht het probleem niet zo. Je kon in de laatste aflevering al zie hoe gehorig die slaapkamer van hem was dus ik snap wel wat ze bedoeld met dat telefoongesprek.
In de reünie kwam ook wel aan bod dat ze elkaar al lang niet gezien/gesproken hadden

14 likes