B&B vol liefde #2

Oeh waar kan ik dit vinden op Facebook?

5 likes

6 likes

Hahahahahhahaha “boekte een appartement zodat ze saampjes konden zijn” nou zeg hoe durft ze.

5 likes

Bedoelt ze niet juist dat Mo zelf niet bij een telefoongesprek heeft gezeten en dat zij een appartement voor hen geboekt heeft? Zo lees ik het

Maargoed, weinig reflectie bij deze vrouw :melting_face: zoals verwacht

15 likes

Oooh ja nu je het zegt. Nou ja goed verandert weinig aan de situatie idd.

1 like

Pff wat een vermoeiende vrouw. Antine hield het nog netjes en dan komt deze bulldozer weer even om de hoek hoor :bomb:

8 likes

Enorm

Heel veel mensen houden hier alleen van suffe Bonnie types die puzzels leggen en kopjes thee drinken.

15 likes

Ik moet stiekem wel gniffelen om ‘Trientje’

4 likes

Hahaha ja hallo aflevering 1 versus aflevering 20

@issa
Nou ja zeg, wat geeft jou de indruk dat het is omdat zij zelfverzekerd en comfortabel met haar seksualiteit is? Dat heeft echt niemand gezegd. Judith is ook zelfverzekerd en comfortabel met haar seksualiteit.
Het is gewoon super typisch dat ze vlogger is op tiktok en vlogs deelt van tijdens de opnames. Er zijn gewoon veel mensen die via zo’n programma influencer proberen te worden dus zo gek is die gedachte toch niet. Beetje flauw om dit op seksisme of bekrompenheid te gooien.

Vind overigens dat je het forum wel over één kam scheert maar er zitten hier mega progressieve en feministische mensen

9 likes

je kunt judith en antine qua type echt absoluut niet vergelijken, het hele punt is namelijk dat het precies ‘types’ zijn als antine die hier (maar ook in andere ‘progressieve en feministische’ kringen) commentaar krijgen, net als met malgosia bijvoorbeeld. of weet ik veel hoe vaak in de influencer/beautyblog/boulevard topics - en dat zijn juist niet de types als judith.
ik weet dat mensen zichzelf hier heel progressief en feministisch vinden en maar in werkelijkheid zit er echt genoeg geïnternaliseerde misogynie waar men niet naar wil kijken. en nou heel misschien is dat bij jou dan toevallig niet zo (ik kan niet in jou kijken) maar het is wel een patroon en je bent niet de enige die dit zegt of liket. niemand zegt ook ooit direct: ik vind haar stom want ik ben seksistisch, ding van internalisatie is dat je toch juist allemaal andere negatieve dingen vind aan iemand.

10 likes

Wat is precies ‘het type’ wat Malgosia en Antine verbindt??

2 likes

veel assertiever in hun femininiteit dan een judith, onder andere. minder zachtheid in hun uitstraling, intimiderender voor anderen, dominanter ergens. allemaal kenmerken die maatschappelijk veroordeeld worden bij vrouwen en waarvan ons ook al vanaf kinds af wordt geleerd dat dat ongewild is. want dan ben je een mean girl, of onoprecht, een aandachtszoeker, of bij malgosia: verdien je het dat een man je als shit behandeld, omdat je connectie maakt door middel van seksuele energie.

18 likes

Ik herken Antine hier echt niet in, maar goed

4 likes

da ken :woman_shrugging:

2 likes

Ik zit nu wel te denken dat het feit dat ik het ‘op wil nemen’ voor Antine juist bevestigt wat jullie schrijven want anders was er niets waarin je het voor haar op moet nemen. Ik heb weer wat geleerd vanavond :joy:

1 like

haha. ja ik vind het dus ook (in eerste instantie) voelen als iets negatiefs om op te schrijven dat ze ‘dominanter’ zou zijn, dus dat geeft maar aan hoe ingegoten dat is. terwijl ik notabene opgegroeid ben in een gezin zonder enige invloed van mannen (niet eens afwezige mannen). en ook dat de termen een bepaalde connotatie hebben, want ik vind antine en malgosia helemaal niet minder zachtheid uitstralen, maar volgens de zachtheid die vrouwen opgelegd wordt en waarvan de eenzijdige definitie wordt bepaald door het patriarchaat is dat geen zachtheid.
gaat echt diep hella hersenspoeling

6 likes

Is het ook niet dat zij zich niet onderdanig en humble opstellen maar heel erg voor zichzelf opkomen? Dat komt dan ‘dominant’ (en bij vrouw dus negatief) over maar is niet per se wat het is

5 likes

Je zegt dingen die absoluut waar zijn, maar betrekt het nu op de dingen die gezegd worden in dit topic en ik zie dat echt niet. 90% van de mensen in dit topic was helemaal Malgosia fan (tot dat naar buiten kwam dat ze een crimineel is).
Je hebt zeker een goed punt over hoe vrouwen vaak woorden beoordeeld als ze zich ‘vrouwelijk’ en seksueel uiten, maar ik zie dat echt niet terug in dit topic. Althans niet bij het overgrote deel

2 likes

ja precies, ze weten wat ze willen en gaan daar achteraan zonder er verder doekjes omheen te winden. bij een man is dat daadkrachtig en bij een vrouw dominant.

@Flamoes voor jou ook, da ken. ik zie het anders.

2 likes

Ik denk dus ook dat als die Mo nu al zo is met camera/in het openbaar hoe erg is het wel niet zonder. Echt eng? Ze zeggen toch ook weleens dat de enige onvoorwaardelijke liefde die van een kind voor de ouder is. Viel me alsnog wel echt tegen van Mike wat een slap gedoe. Maar ja misschien heeft Mo wel gedreigd met onterven/dat hij niet meer terug hoeft te komen en dat soort dingen ofzo? (Des te meer reden om dit alles achter je te laten maar dat is makkelijk praten natuurlijk) als hij nou een paar weken naar NL was gekomen had hij het misschien ook kunnen zien.

Ik kan ook 0% onoprechtheid/hardheid bij Antine bespeuren, vind haar ook echt super leuk.

7 likes