B&B vol liefde #2

Ik ben pas bij aflevering 8, maar wat is die Joop verschrikkelijk. Hopelijk wordt hij snel weggestuurd.

Dit is trouwens mijn eerste keer dat ik dit programma kijk, maar merk wel dat ik er maar een paar echt leuk vind om naar te kijken en die andere mensen vergeet ik gewoon. Als ik dan in dit topic kijk denk ik, wie zijn deze mensen :joy:

8 likes

Ik vind het ook wel net iets te veel verhaallijnen eigenlijk. Denk dat max 6 B&B’s beter was geweest.

11 likes

Jaa en Joop heeft dan die boormachine nog in z’n hand en richt die dan als een pistool op Peter, en dan laat ie de boormachine even 2x draaien terwijl die ā€˜schiet’. Echt I can’t :rofl:

21 likes

Ik vind Albert in aflevering 12 ineens best grappig. Ik moet ineens lachen om zijn opmerkingen wtf

7 likes

Oh 100x liever thijz haha

3 likes

Oo maar dan wel alsnog Albert. Daarvan weet ik dan zeker dat hij gedoucht heeft en kan het in een mooie kamer :joy:

42 likes

oh nee dan nog niet, maar dacht dat alleen seks werd bedoeld haha. Ik dwing thijz wel te douchen van te voren. Ik vind Albert echt vreselijk.

5 likes

Als Albert klaarkomt dan roept hij waarschijnlijk ā€œJE MAG GEEN POPPETJES ZEGGEN!!!ā€

27 likes

Er komen bij hem sowieso tinnen soldaatjes uit

18 likes

Ik wil Jan als opa :pleading_face: en vind hem eigenlijk te leuk voor Iris!

15 likes

Oh hands down Thijz. Ik krijg een beetje Johnny Depp vibes bij hem.

Edit: ik bedoel misschien meer Jack Sparrow vibes dan Johnny Depp. ( iets dark crusherigs)

11 likes

Again with the wife beater vibes :fire:

6 likes

Ik vind hem ook niks. Maar ik denk wel dat hij ook gewoon een heel apart soort humor heeft ofzo? Die strakke blik van hem soms wanneer hij bepaalde dingen zegt die ook een soort grap zouden kunnen zijn. Denk niet door iedereen begrepen. Of hij is echt zo :thinking:

3 likes

Niet echt een spoiler maar meer over iemand die in de 11e aflevering arriveert

Bij Niels (van Arno) kreeg ik een wantrouwend gevoel. Ik vertrouw hem niet, iets met zijn gezichtuitdrukkingen en ogen

9 likes

Heb precies hetzelfde. Tegenovergestelde van Emil.

6 likes

Het duurde even voor ik erin zat dit seizoen maar ik ben weer helemaal hooked hoor. De eerste afleveringen voelde ik het niet zo, maar ik heb net drie afleveringen gekeken en moet er nu nog twee en dan ben ik weer helemaal bij.

Als jij er nog maar 3 mag volgen de rest van dit seizoen, wie kies je dan?

• Mirjam
  • Anja
  • Iris
  • RJ
  • Albert
  • Mike
  • Thijz

0 stemmers

1 like

De eerste twee wist ik meteen (RJ&Anja), de derde vond ik moeilijk maar ben gegaan voor Albert vanwege de potentiƫle dramaaaa

36 likes

Arno ontbreekt hier wel (al denk ik niet dat iemand hem mist)

67 likes

Ja hoezo zo weinig stemmen op Anja?!

Respect op haar naam.

• kent haar waarde ( :crown: )
  • meest iconische scĆØne (koffiezetapparaat)
  • staat open voor de liefde (is geil voor Peet)
  • schuwt een confrontatie niet (Joop)
  • again, iconische tv. (Nederland in beweging)

Who els : Anja!

66 likes

Oh nice iedereen vindt het bij Mirjam kapot saai dus. Vroeg me al af of het aan mij lag

12 likes