This you?
Nou ik had hetzelfde hoor bij de eerste aflevering. Toen vond ik het nog grappig, maar daarna toch niet haha
Zie op juicechannel dat Mike nadat het klaar was met Antine blijkbaar nog met Denise heeft gedate
Hoe zijn moeder doet is ook erg. Denk dat Mike ook te lief is maar ook wel makkelijk vind thuiswonen. Misschien ziet hij het nu ook in hoe het echt is. En had hij het eerst niet door.
Heb bij Denise echt het idee dat ze mee deed voor de fame en dan achteraf nog daten met Mike meer is voor de juice dan echt voor de liefde. Die meid zou nog met Jan daten als het haar goed uit zou komen denk ik
ja vind het best wel typisch (voor dit forum) ook dat een extraverte/assertieve vrouw die comfortabel is met haar seksualiteit wordt gezien als onoprecht en niet sympathiek wat dat betreft geen haar beter dan monique
en ik vind denise ook heel lief! ik moet lachen om haar uitspraken en dat cringe reclamefilmpje maar volgens mij zou ze geen vlieg kwaad doen of enorm verborgen agenda’s erop na houden
Monique is nu ook boze reacties over Antine op facebook aan het plaatsen
Noemt haar trientje en is beledigd dat ze een appartement voor haar en Mike alleen boekte?
Natuurlijk ook op facebook :’) Weinig zelfreflectie bij Monique.
Oeh waar kan ik dit vinden op Facebook?
Hahahahahhahaha “boekte een appartement zodat ze saampjes konden zijn” nou zeg hoe durft ze.
Bedoelt ze niet juist dat Mo zelf niet bij een telefoongesprek heeft gezeten en dat zij een appartement voor hen geboekt heeft? Zo lees ik het
Maargoed, weinig reflectie bij deze vrouw zoals verwacht
Oooh ja nu je het zegt. Nou ja goed verandert weinig aan de situatie idd.
Pff wat een vermoeiende vrouw. Antine hield het nog netjes en dan komt deze bulldozer weer even om de hoek hoor
Enorm
Heel veel mensen houden hier alleen van suffe Bonnie types die puzzels leggen en kopjes thee drinken.
Ik moet stiekem wel gniffelen om ‘Trientje’
Hahaha ja hallo aflevering 1 versus aflevering 20
@issa
Nou ja zeg, wat geeft jou de indruk dat het is omdat zij zelfverzekerd en comfortabel met haar seksualiteit is? Dat heeft echt niemand gezegd. Judith is ook zelfverzekerd en comfortabel met haar seksualiteit.
Het is gewoon super typisch dat ze vlogger is op tiktok en vlogs deelt van tijdens de opnames. Er zijn gewoon veel mensen die via zo’n programma influencer proberen te worden dus zo gek is die gedachte toch niet. Beetje flauw om dit op seksisme of bekrompenheid te gooien.
Vind overigens dat je het forum wel over één kam scheert maar er zitten hier mega progressieve en feministische mensen
je kunt judith en antine qua type echt absoluut niet vergelijken, het hele punt is namelijk dat het precies ‘types’ zijn als antine die hier (maar ook in andere ‘progressieve en feministische’ kringen) commentaar krijgen, net als met malgosia bijvoorbeeld. of weet ik veel hoe vaak in de influencer/beautyblog/boulevard topics - en dat zijn juist niet de types als judith.
ik weet dat mensen zichzelf hier heel progressief en feministisch vinden en maar in werkelijkheid zit er echt genoeg geïnternaliseerde misogynie waar men niet naar wil kijken. en nou heel misschien is dat bij jou dan toevallig niet zo (ik kan niet in jou kijken) maar het is wel een patroon en je bent niet de enige die dit zegt of liket. niemand zegt ook ooit direct: ik vind haar stom want ik ben seksistisch, ding van internalisatie is dat je toch juist allemaal andere negatieve dingen vind aan iemand.
Wat is precies ‘het type’ wat Malgosia en Antine verbindt??
veel assertiever in hun femininiteit dan een judith, onder andere. minder zachtheid in hun uitstraling, intimiderender voor anderen, dominanter ergens. allemaal kenmerken die maatschappelijk veroordeeld worden bij vrouwen en waarvan ons ook al vanaf kinds af wordt geleerd dat dat ongewild is. want dan ben je een mean girl, of onoprecht, een aandachtszoeker, of bij malgosia: verdien je het dat een man je als shit behandeld, omdat je connectie maakt door middel van seksuele energie.