B&B vol liefde #2

Goed geacteerd liefies!

HAHAHAH zie dit nu pas :sob::sob: dit is fantastisch :joy:

1 like

Haah wow zag bij zo’n juicekanaal op insta dat Michiel bij zo’n mevrouw die groenten / fruit langs de weg verkoopt e.e.a. heeft gestolen. Er werd daarna ook een camerabeeld getoond, heel gênant. Hij steelt eten en wisselgeld. Iemand dit ook gezien? Had het ergens niet verwacht van hem en toch ook weer wel :sweat_smile:

5 likes

Wie is Michiel ook alweer? Die Limburger van bij Jan?

3 likes

Bingo. Diegene die veel disbalans voelt.

5 likes

Welk juicekanaal?

3 likes

Sorry, geen sorry!!!

12 likes

Haha ja de sorry-guy

Via reality_fbi! Mag hier denk geen screenshot van delen? Weet even niet of dit account openbaar is?

Edit* Oh hier staat het ook! Bizarre beelden van Winter Vol Liefde-Michiel opgedoken - Ditjes en Datjes

2 likes

Ik vind het een beetje sneu dat dit zo gedeeld wordt, spreek die man zelf aan ipv dit te lekken naar zo’n juicekanaal

8 likes

Hij heeft het blijkbaar al een paar keer gedaan.

1 like

Nee het is sneu dat hij steelt.

7 likes

Maar als je dan toch steelt, kun je beter wat anders stelen dan groente en fruit. Ik vind het ook ergens wat zielig. Misschien zit hij in geldnood ofzo. Zelfde als mensen die een brood stelen.

3 likes

Hij heeft naast t eten ook het cashgekd uit het potje gestolen.

2 likes

Ja dan nog ook @Flowermarket deze man is amper bekend te noemen, is volgens mij niet zo iemand die nu na b&b de bekendheid opzoekt en zit misschien wel in zwaar weer?
Het zou bij mij niet opkomen om dat naar een juicechannel te sturen als ik dat op m’n camera had staan in ieder geval

2 likes

Schijnt dat die al jaren jat, ook op andere plekken. Dan is het toch mooi dat hij een keer gesnapt wordt. Het werd trouwens niet gelekt naar een juicekanaal, de dame die de groente aan de weg verkocht had de beelden op facebook gezet om te vragen of iemand die man kende, omdat hij regelmatig producten stal en nu ook geld uit het blikje. Het is ook in een klein dorp gebeurt dus die wordt nu overal met de nek aangekeken (bron: familie die daar in de buurt woont)

1 like

Ja, echt prachtig joh
Fijn dat je er ook nog een schepje bovenop doet, lekker voor hem

1 like

Je doet net alsof hij echt geen andere optie had dan spullen stelen. Als hij zich in zwaar bevindt vind ik dat oprecht heel vervelend maar ook dan zijn er andere opties: voedselbank, uitkering etc.
Je blijft gewoon van andermans spullen af.

Als je iets jat kan je gefilmd worden en dan kan dat openbaar worden gemaakt. Als ik iets steel dan kan ik ook gefilmd worden en bv op dumpert terechtkomen. Dat is het risico dat je dan neemt

10 likes

Mevrouw van de groentekraam deelde dit op haar Facebook, dat zijn mensen gaan sturen naar een juicechannel omdat ze hem dachten te herkennen.

2 likes

Nee dat doe ik niet hoor, ik snap ergens wel dat die vrouw het op Facebook heeft gezet maar de complete verkettering van deze man voor heel Nederland via zo’n juicechannel begrijp ik niet
Wat levert dit dan op? Dat iedereen het ziet en dit hem voor altijd achtervolgt?

Als het normaal gegaan was dan had die mevrouw en welke slachtoffers dan ook van groenteroof met hem in gesprek kunnen gaan. Nu niet en staat het voor altijd online.

En dumpert vind ik ook walgelijk om daar stelende mensen op te zetten?

2 likes

Als het normaal was gegaan, dan was er sowieso in dat dorp en de omliggende dorpen precies hetzelfde gebeurt. Misschien gaan ze dan wel in gesprek, maar zo iemand word echt met de nek aangekeken als je steelt van kleine ondernemers. En dat is toch uit eindelijk de omgeving waar hij het vaakst is lijkt me.

1 like