Nog maar drie weken!
Woohoooo. Tijd voor een aftelkalender⦠![]()
Ik heb er ook echt zin in, er komt ook eerst nog een āhoe is het nu metā aflevering
Nog 12 dagen. Heb er zin in, hopelijk valt het niet tegen.
Suzanne en Robert Jan zijn toch niet meer samen zie ik net via instagram.
Ja vind het beetje gek hoe ze het schrijft. Alsof hij is vreemdgegaan ofzo? Iemand reageert ook dat eerlijkheid het langst duurt?
Vreemdgegaan met Els? ![]()
Ja die opmerking over andere normen en waarden voelt wel als een sneer ofzo.
Vind dat ānormen en waardenā ook als een sneertje voelen! En haar laatste blije Schotland-Instagram-post was drie weken geleden; blijkbaar was ze toen dus nog in Schotland en was het in elk geval nog aan. Vind het plaatsen van een break-up post binnen drie weken best wel gauw? Dat geeft mij het idee dat er misschien iets gebeurd is
Denk ook dat ze nu meer aanvragen voor interviews krijgen ivm start van nieuwe seizoen. Als succeskoppel.
Zo lees ik het ook, als een sneer.
Ik vond ze niet zo bij elkaar passen maar was ook team Els. Al is voor Els beter dat niks is geworden want ze heeft een influencer carriĆØre er aan overgehouden
Who Els
Ik kan echt geen Els meer horen of zien. Ik vond haar leuk gewoon in het programma maar sindsdien denkt ze volgens mij dat ze een bnāer is en maakt ze zelf steeds die who els grap. Ging zij niet ook een boek schrijven??
Nee ze ging een ghostwriter haar enorm spannende verhalen laten opschrijven ![]()
Ik ben ook officieel Els moe. Had zij toen niet commentaar gekregen omdat ze een how can I make this about meātje deed met Eva van over mijn lijk? Toen postte ze een foto met Eva en ging ze daaronder haar broek promoten of aankondigen ofzo?
Huh wat hebben die 2 überhaupt met elkaar te maken? Ze duikt overal random op die vrouw. Het lijkt me echt een lieverd maar ze snapt niet helemaal dat niet iedereen nu ineens alles van haar wil weten. Het lijkt me dat Robert Jan ook denkt ![]()
Edit: over Els heb ik het nu he! Niet over Eva
Benieuwd of RTL de hoe is het nu met aflevering nu als een gek moet hermonteren ![]()
Ja of gewoon een shot er in moeten plakken met na de opnames hebben ze toch besloten uit elkaar te gaan
Ik las het volgende, dus dat is wel raar
:
Eline de Ruig liet gisteravond aan de Shownieuws-tafel weten dat ze navraag heeft gedaan bij RTL. De omroep liet weten dat āeen voice over vertelt dat ze nog gelukkig samen zijn, maar dat ze niets gaan aanpassen. Het is zoals het is.ā
En dan zeker zoān tekstje in beeld met ādeze beelden zijn gemaakt voor de beĆ«indiging van de relatieā