B&B vol liefde #2

Dorp ≠ heel Nederland toch of wel

Is hij hele dagen in heel nederland dan. Daar woont ie toch niet.

2 likes

Nee maar mijn punt is toch dat dit voor heel NL gedeeld wordt? Dus ja eens als je steelt dan kan je consequenties verwachten en één daarvan kan zijn dat erover gepraat wordt. Misschien dat het op Facebook gezet wordt al kijk ik daar ook een beetje dubbel tegenaan in dit geval. Maar je moet wat wellicht als dit vaker gebeurt.

Maar ik vind het triest dat het via een juicechannel of dumpert gedeeld wordt want wat levert dat op anders dan ellende.

5 likes

Het wordt opgepikt omdat hij van zichzelf een bekend figuur heeft gemaakt. Als je al jarenlang op allerlei plekken jat, er tussendoor voor kiest om in meerdere tv-programma’s te verschijnen (niet alleen b&b) en je dan 1 keer gesnapt wordt, dan heb je wat mij betreft je eigen bedje gespreid. Als ie gewoon lekker anoniem wil blijven stelen moet hij misschien niet zichzelf blijven opgeven voor tv.

5 likes

Ik vind dat jij hem echt als een slachtoffer behandelt. Dit is een volwassen man die er voor kiest om meerdere keren geld en groenten te stelen. Dat hij nu op de blaren moet zitten is dan toch risico van het vak.
Als hij niet online wil komen te staan moet hij niet stelen. Zo simpel is het

15 likes

Ik hoef hem ook niet tot in den treure te verdedigen maar let’s agree to disagree. “Mooi” kan ik het in ieder geval niet vinden

5 likes

Nog een maand, zo veel zin in weer!!

34 likes

Nog maar drie weken!

4 likes

Woohoooo. Tijd voor een aftelkalender… :crazy_face:

1 like

Ik heb er ook echt zin in, er komt ook eerst nog een “hoe is het nu met” aflevering

1 like

Nog 12 dagen. Heb er zin in, hopelijk valt het niet tegen.

7 likes

Suzanne en Robert Jan zijn toch niet meer samen zie ik net via instagram.

3 likes

Ja vind het beetje gek hoe ze het schrijft. Alsof hij is vreemdgegaan ofzo? Iemand reageert ook dat eerlijkheid het langst duurt?

2 likes

Vreemdgegaan met Els? :yum:

6 likes

Ja die opmerking over andere normen en waarden voelt wel als een sneer ofzo.

14 likes

Vind dat ‘normen en waarden’ ook als een sneertje voelen! En haar laatste blije Schotland-Instagram-post was drie weken geleden; blijkbaar was ze toen dus nog in Schotland en was het in elk geval nog aan. Vind het plaatsen van een break-up post binnen drie weken best wel gauw? Dat geeft mij het idee dat er misschien iets gebeurd is

Denk ook dat ze nu meer aanvragen voor interviews krijgen ivm start van nieuwe seizoen. Als succeskoppel.

2 likes

Zo lees ik het ook, als een sneer.
Ik vond ze niet zo bij elkaar passen maar was ook team Els. Al is voor Els beter dat niks is geworden want ze heeft een influencer carrière er aan overgehouden

Who Els

2 likes

Ik kan echt geen Els meer horen of zien. Ik vond haar leuk gewoon in het programma maar sindsdien denkt ze volgens mij dat ze een bn’er is en maakt ze zelf steeds die who els grap. Ging zij niet ook een boek schrijven??

23 likes