B&B vol liefde #2

Lame haha. Ik zal wel achterdochtig zijn, maar ik vind het heel typisch dat dit ‘nieuws’ er een paar dagen voor die aflevering en start van het nieuwe seizoen is.

2 likes

Ja maar als er iets gebeurd is kan ik me ook wel voorstellen dat je voorafgaand aan de uitzending nog wilt delen dat het over is. Anders krijg je wellicht allemaal berichtjes en interviewverzoeken over je zogenaamd gelukkige relatie, terwijl je met een gebroken hart thuis zit.

1 like

Volgens de roddelkanalen is RJ vreemdgegaan.

2 likes

Hoe is het nu met - aflevering

Mike en Denise, ik kan er gewoon NIET naar kijken zonder dat mijn ontbijt mijn lichaam verlaat. Ik denk dat dit wel het bewijs is dat het voor sommige mensen toch loont om in hun delulu gedachtes te geloven.

Saul en Amy vind ik toch wel echt cute en volgens mij hebben ze een heerlijk leven samen op de berg.

14 likes

Tijdens het seizoen vond ik ze vreselijk, maar inmiddels volg ik de kook video’s van Saul en ineens vind ik het een leuk stel :joy:

19 likes

Ja precies dat! Ik volg die kook video’s ook sinds kort en ze lijken nu wel echt gelukkig samen

4 likes

Mike en Denise kon ik ook echt niet aanzien. Die heb ik doorgespoeld.

4 likes

Haha same!

3 likes

Die aflevering is ineens niet meer te zien? Ik had net een paar minuten gekeken

6 likes

Huh wat vreemd, is er inderdaad nu ineens afgehaald. Misschien toch een ander einde monteren voor RJ en Suzanne?

4 likes

Hij staat er weer op! Ik kijk m nu dus ik zal even kijken wat ze van RJ en Suzanne hebben gemaakt

8 likes

Ik zat te kijken en ik vond het zo stom dat ze zoveel over de eerste seizoenen deden, maar ik bleek de verkeerde aangeklikt te hebben :joy: begin nu aan de goede. Deze mensen herken ik hahaha

12 likes

Ik heb het gezien voordat hij er af werd gehaald maar het ging in de aflevering überhaupt maar heel kort over hen. Dus kan me haast niet voorstellen dat het daarom er af is gehaald.

4 likes

In beeld staat bij RJ en Suzanne de tekst ‘kijk voor een actuele update op de website van RTL Boulevard’

Het is wel weer cringe level 10000 die reünie

10 likes

Ja zij zijn echt cute, maar was toch wel blij dat Saul een andere bril op had ipv die ene met die glazen die vanzelf donker worden. Krijg daar altijd echt moordneigingen van

9 likes

Hahaha elk seizoen weer lees ik dit hier in dit topic, benieuwd wie straks de eerste aflevering van een ander seizoen gaat kijken ipv de nieuwe

3 likes

Erge was dat ik seizoen 1 niet gezien heb dus ik kende al die mensen niet? Alleen vanuit een terugkijk aflevering van vorig jaar :joy:

1 like

Ja dit is helaas echt een Videoland-probleem. Never forget:

21 likes

Albert hoe is het nu met

“papa gaat trouwen jongens!” Tegen de (sorry) poppetjes :joy:

23 likes

Vond het wel jammer dat Leonie niet over de poppetjes begon

4 likes