b&b hoe is het nu met - thijz
Thijz die zegt nog met 1 vrouw contact te hebben. Met wie dan? Uhhh ja weet niet, ben d’r naam vergeten. ![]()
Thijz die zegt nog met 1 vrouw contact te hebben. Met wie dan? Uhhh ja weet niet, ben d’r naam vergeten. ![]()
Kostte me een halfuur om erachter te komen dat ik de verkeerde keek ![]()
OMG en ik had de terugblik aflevering nog niet eens gezien he…
Oh love it dat ik door de terugblik weer ben herinnerd aan:
je ogen stralen silvurrrrrr ![]()
Geloof er niks van dat Mike en Denise nog samen zijn, zag er zo nep uit allemaal
En kapot cringe met die ouders erbij
Oh maar echt! Zo nep, dat dansen ook. En dan die vreselijke ouders erbij ook ![]()
Volgens de juicechannels krijgen ze zelfs een eigen serie over een of ander café wat ze openen in Spanje
Ja en dat schijnt geen echt café te zijn want als je de locatie opzoekt op Google is het een random gebouw met 2 ramen en zou er iets van een verhuurbedrijf in zitten
Called it. Met twee verschillende vrouwen zelfs (oké oké een roddelkanaal is geen echte journalistiek maar toch)
Knap dat het Arno is gelukt weer het saaiste stukje in de aflevering te hebben! Was meer een verkapte reclame voor zijn b&b
Hahaha zodra het seizoen voorbij is vergeet ik alles zo snel maar in die recap aflevering komen die vreselijke momenten voorbij zoals Mike die in huilen uitbarst boven de vaatwasser. Echt genieten
Hahaha zat met mn vriend te kijken en zodra Arno in beeld kwam zei hij: ‘we hebben al zijn stukjes geskipt, dus dan moeten we nu wel consistent zijn’ en dus ook overgeslagen. Boorrrringgg
Arno zei iets van dat Niels (toch?) niet helemaal eerlijk was geweest over wie hij was ofzo en ik ben echt benieuwd wat hij daarmee bedoelt
Ik ook!! Hij deed zich anders voor ofzo? En hij hield niet van mensen die niet eerlijk waren over zichzelf? Ik weet de precieze woorden niet meer want saai
Had hij thuis een vrouw en kinderen zitten? Werkt hij voor de geheime dienst? Was hij uit op Arno’s geld? Deed hij alleen mee voor de fame? I wanna knowwww
Ik vind dat wel vervelend soms aan het programma. Je hoort soms van die halve verhalen omdat mensen elkaar niet op camera door het slijk willen halen. Ik vind het eigenlijk leuker dan de reality programma’s die super op drama gericht zijn maar ik mis daarom wel soms het hele verhaal
Spoilers / roddels (we are back babyyy):
Ik lees op instagram dat die Jean Paul helemaal geen B&B eigenaar is, maar hem even heeft ‘geleend’ van een vriend die hem graag wilt verkopen. Er wordt dus ten onrechte gedaan alsof hij de B&B heeft overgenomen. En zijn vriendin die hem helpt kandidaten uit te kiezen, is ingehuurd door het programma.
Ja bij dit soort dingen denk ik altijd ja lieve mensen, het is tv he… tuurlijk is daar niet alles 100% zuiver want het moet wel leuk zijn om naar te kijken
Ik kom er al niet echt lekker in, maar dit helpt niet. En pff ik vind het maar saai tot nu toe.
Ik heb ook een beetje moeite tot nu toe. Zijn we misschien teveel gewend aan overdreven karakters en dit zijn wat meer doorsnee mensen?