Nee ze ging een ghostwriter haar enorm spannende verhalen laten opschrijven
Ik ben ook officieel Els moe. Had zij toen niet commentaar gekregen omdat ze een how can I make this about meātje deed met Eva van over mijn lijk? Toen postte ze een foto met Eva en ging ze daaronder haar broek promoten of aankondigen ofzo?
Huh wat hebben die 2 überhaupt met elkaar te maken? Ze duikt overal random op die vrouw. Het lijkt me echt een lieverd maar ze snapt niet helemaal dat niet iedereen nu ineens alles van haar wil weten. Het lijkt me dat Robert Jan ook denkt
Edit: over Els heb ik het nu he! Niet over Eva
Benieuwd of RTL de hoe is het nu met aflevering nu als een gek moet hermonteren
Ja of gewoon een shot er in moeten plakken met na de opnames hebben ze toch besloten uit elkaar te gaan
Ik las het volgende, dus dat is wel raar :
Eline de Ruig liet gisteravond aan de Shownieuws-tafel weten dat ze navraag heeft gedaan bij RTL. De omroep liet weten dat āeen voice over vertelt dat ze nog gelukkig samen zijn, maar dat ze niets gaan aanpassen. Het is zoals het is.ā
En dan zeker zoān tekstje in beeld met ādeze beelden zijn gemaakt voor de beĆ«indiging van de relatieā
Lame haha. Ik zal wel achterdochtig zijn, maar ik vind het heel typisch dat dit ānieuwsā er een paar dagen voor die aflevering en start van het nieuwe seizoen is.
Ja maar als er iets gebeurd is kan ik me ook wel voorstellen dat je voorafgaand aan de uitzending nog wilt delen dat het over is. Anders krijg je wellicht allemaal berichtjes en interviewverzoeken over je zogenaamd gelukkige relatie, terwijl je met een gebroken hart thuis zit.
Volgens de roddelkanalen is RJ vreemdgegaan.
Hoe is het nu met - aflevering
Mike en Denise, ik kan er gewoon NIET naar kijken zonder dat mijn ontbijt mijn lichaam verlaat. Ik denk dat dit wel het bewijs is dat het voor sommige mensen toch loont om in hun delulu gedachtes te geloven.
Saul en Amy vind ik toch wel echt cute en volgens mij hebben ze een heerlijk leven samen op de berg.
Tijdens het seizoen vond ik ze vreselijk, maar inmiddels volg ik de kook videoās van Saul en ineens vind ik het een leuk stel
Ja precies dat! Ik volg die kook videoās ook sinds kort en ze lijken nu wel echt gelukkig samen
Mike en Denise kon ik ook echt niet aanzien. Die heb ik doorgespoeld.
Haha same!
Die aflevering is ineens niet meer te zien? Ik had net een paar minuten gekeken
Huh wat vreemd, is er inderdaad nu ineens afgehaald. Misschien toch een ander einde monteren voor RJ en Suzanne?
Hij staat er weer op! Ik kijk m nu dus ik zal even kijken wat ze van RJ en Suzanne hebben gemaakt
Ik zat te kijken en ik vond het zo stom dat ze zoveel over de eerste seizoenen deden, maar ik bleek de verkeerde aangeklikt te hebben begin nu aan de goede. Deze mensen herken ik hahaha
Ik heb het gezien voordat hij er af werd gehaald maar het ging in de aflevering überhaupt maar heel kort over hen. Dus kan me haast niet voorstellen dat het daarom er af is gehaald.