B&B vol liefde #2

Oh ja shit haha. Nou ja ik kan me niet voorstellen dat iemand hem kiest.

6 likes

Precies dit, ik kan niet wachten op alle drama dir daar nog komt door/met Malgosia

9 likes

Bij Mirjam is nog kans op potentiële drama als een van de mannen ‘s nachts z’n huisje/tent verlaat en door een luipaard wordt gegrepen….

16 likes

Ik ga stúk.

6 likes

Sowieso Anja en Albert, derde keuze is Thijz. Flamboyante man die grillige keuzes maakt en grappige bijpersonages. Bij RJ is het niet saai, maar nog wel wat te lieflijk. Drama moet echt vanuit de personages komen. Dus ben wel verbaasd dat hij op 1 staat.

6 likes

Ik wil gewoon RJ en Els zien slagen.

37 likes

Ik vind Albert echt een typische brabander, en heb ook het idee alsof ik meerdere mannen met een gelijksoortige persoonlijkheid ken. Ik vind zijn humor/persoonlijkheid dus ook helemaal niet zo apart, maar goed, misschien ben ik de enige daarin dan :joy:

3 likes

De enige kans daarop was met Jacco, die ook na een paar dagen nóg dacht dat hij daar wel kon gaan mountainbiken

1 like

Mike omdat Noor mijn girlcrush is :heart: dus heeft weinig met Mike te maken :joy:

4 likes

als dit je maatstaf is van een ‘‘normale man’’ in je dagelijks leven/omgeving, vind ik zielig

10 likes

Toch Brabant maar aan België geven dan :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

En piet!
Maar niets kan op tegen de koffiezetapparaat drama.

2 likes

Ik spoel echt alles door van Mirjam en Arno.

Dus sowieso RJ, Anja en dan maar…Mike

1 like

Afl 13

Ik denk niet dat ons Peet het op gaat redden :smiling_face_with_tear: met dank aan Anja’s hooghartige vrienden

Also, waarom stuurt Arno Emiel niet weg, hij keurt m geen blik waardig

Also 2, Lotte ga gewoon naar huis met je zere keel. Come on wel de crop top aan maar oh jee wat spatwater want ik heb een hoestje

9 likes

Mike doet mij zo erg denken aan Do (de zangeres)

En die eerste man bij Iris (René?) aan Owen Schumacher ( koefnoen), echt een typetje lijkt hij.

17 likes

Ze komen allebei sloom over

15 likes

De mond en de manier van praten en zelfs iets in de stem

10 likes

En de lichte ogen denk ik!

2 likes
spoiler roddels

Schijnt dus dat Albert vooral mee doet omdat hij het kasteel wil verkopen en Debbie dit hem aanraadde

aflevering 13

Ik vond echt dat zowel Albert als Debbie belachelijk deden alsof Malgosia een of ander clowntje is

Hoe cute was dit

image

26 likes
Aanvulling spoiler roddel

Het kasteel staat wel te koop zo te zien :eyes:

1 like