B&B vol liefde #2

Elk seizoen zeggen we bij de eerste afleveringen dat het wat saaie figuren zijn, maar na een paar afleveringen zijn we al hooked en blijkt 3/4 toch weer een gekkie te zijn haha. Ik ben trouwens nog niet begonnen dus misschien ben ik nu te hoopvol ingesteld

53 likes

Inderdaad, het moet altijd een beetje op gang komen
Ik heb ook goede hoop maar ik hou ook gewoon van kneuterige tv en mensen kijken

12 likes
aflevering 1

Nou die in Frankrijk Ilya(?) wilde geen Franse vrouw vanwege de taal en de communicatie en vervolgens kiest hij vrouwen die gebroken NL spreken?? En Brabants dan lol

25 likes

Vond de vibe zooo raar en awkward

1 like

Ik vind dit klinken als een kleuter die zijn zin niet meteen krijgt. Je bent bij aflevering 1/9309. Kap ff met zeiken nu al.

34 likes

Ik ben echt blij dat het weer begonnen is, ik vind dit zo heerlijk programma om lekker op de achtergrond te zetten. Door de lengte van het programma vind ik het juist fijn dat het niet altijd zoveel gebeurd haha

8 likes

Die eerste vrouw in Spanje bij Jean Paul lijkt echt op een verloren zus van Joyce van poppetjes Albert

23 likes

Ik heb alle 5 afleveringen gezien en zit er wel meteen lekker in, ben benieuwd naar de rest

8 likes

Dat zijn geen poppetjes!!

9 likes

Oke lol weer een man die op slag verliefd is na de 1e aanblik

15 likes

Waar las je dit want diegene wil ik volgen :joy::popcorn:

9 likes

Ik krijg zoooo de kriebels van hem, die was al meteen helemaal hoteldebotel. Verschrikkelijk zeg

6 likes

Ik kreeg bij hem echt het gevoel dat het een acteur is

6 likes

Daar heb je misschien nog wel een punt, wel een hele slechte dan :joy:

3 likes

Ik ben hier nu en kwam speciaal naar het forum om dit te gaan delen want ik vind dit zo raar? Daar kan hij toch ook niet op diep niveau mee communiceren😂 als dat een belangrijk criterium is.

9 likes

Nou ik denk dat het vooral voor hemzelf een belangrijk criterium is, dat hij naar zijn idee diepgaand kan ventileren ipv dat het echt om een gesprek gaat

5 likes

Als je met deze kennis naar de filmpjes kijk scĂšne kijkt is het zo sly haha. De voice-over beschrijft “een b&b die daar en daar ligt”, niet zĂ­jn b&b. Hij is volgens de intro ‘beheerder’, die “al een paar maanden bezig is de boel te stylen”. Ze zeggen nergens dat hij eigenaar is of ĂŒberhaupt al langer dan maanden in die plaats is want hij “woont al 30 jaar in Spanje”, niet specifiek in die plaats. Hij heeft het alleen maar over “hier in de b&b” en “spanje is het beloofde land”.

En tegen die vrouw praat hij ook zo sus haha, zo in algemeenheden (“ik ben blij dat jij me kan helpen, want jij hebt altijd goeie ideeĂ«n”, wie praat er zo tegen vrienden). En zij loost hem op tempo door al die kandidaten heen, steeds knikkend kijkend, dan als hij zegt “laten we maar doen” (zegt ie letterlijk bij iedereen haha) klikt ze meteen door naar de volgende. Ze is totaal niet kritisch en hij ook niet haha.

24 likes

Sorry dit is mijn passie dus ik spam

Catchten jullie ook de harde nadruk bij “ik zoek een gezellige, avontuurlijke, grappige, SLANKE, slimme etc etc man” bij Ingrid’s film kijk stukje?

• Nee is me niet opgevallen
  • Ja die was natuurlijk bang voor een Ted situ waarbij ze alleen maar bierbuiken langs krijgt anders

0 stemmers

En vonden jullie deze intro bij Ingrid normaal?

“Hallo mijn naam is Piet, ik ben 52 jaar. Misschien mag ik jou komen assisteren als hulpje. Jij de grote baas en ik dus de knecht. Toedeledokie”

• Ik hoorde hier niks raars in
  • Ik hoorde hier een dom-sub achtige situ in

0 stemmers

Ik vond dat Piet dat heel seksueel bracht.

9 likes

Die eerste man bij Ingrid heeft 100% in de auto bedacht hoe hij die oneliner ging brengen over dat ie wou dat ie net zo leuk was als z’n hond denkt dat ie was :sweat_smile:

2 likes

Nou het wordt nog erger als een kandidaat voor Magda zegt dat hij ‘graag in haar potje wil roeren’

24 likes