Elk seizoen zeggen we bij de eerste afleveringen dat het wat saaie figuren zijn, maar na een paar afleveringen zijn we al hooked en blijkt 3/4 toch weer een gekkie te zijn haha. Ik ben trouwens nog niet begonnen dus misschien ben ik nu te hoopvol ingesteld
Inderdaad, het moet altijd een beetje op gang komen
Ik heb ook goede hoop maar ik hou ook gewoon van kneuterige tv en mensen kijken
aflevering 1
Nou die in Frankrijk Ilya(?) wilde geen Franse vrouw vanwege de taal en de communicatie en vervolgens kiest hij vrouwen die gebroken NL spreken?? En Brabants dan lol
Vond de vibe zooo raar en awkward
Ik vind dit klinken als een kleuter die zijn zin niet meteen krijgt. Je bent bij aflevering 1/9309. Kap ff met zeiken nu al.
Ik ben echt blij dat het weer begonnen is, ik vind dit zo heerlijk programma om lekker op de achtergrond te zetten. Door de lengte van het programma vind ik het juist fijn dat het niet altijd zoveel gebeurd haha
Die eerste vrouw in Spanje bij Jean Paul lijkt echt op een verloren zus van Joyce van poppetjes Albert
Ik heb alle 5 afleveringen gezien en zit er wel meteen lekker in, ben benieuwd naar de rest
Dat zijn geen poppetjes!!
Oke lol weer een man die op slag verliefd is na de 1e aanblik
Waar las je dit want diegene wil ik volgen ![]()
![]()
Ik krijg zoooo de kriebels van hem, die was al meteen helemaal hoteldebotel. Verschrikkelijk zeg
Ik kreeg bij hem echt het gevoel dat het een acteur isâŠ
Daar heb je misschien nog wel een punt, wel een hele slechte dan ![]()
Ik ben hier nu en kwam speciaal naar het forum om dit te gaan delen want ik vind dit zo raar? Daar kan hij toch ook niet op diep niveau mee communicerenđ als dat een belangrijk criterium is.
Nou ik denk dat het vooral voor hemzelf een belangrijk criterium is, dat hij naar zijn idee diepgaand kan ventileren ipv dat het echt om een gesprek gaat
Als je met deze kennis naar de filmpjes kijk scĂšne kijkt is het zo sly haha. De voice-over beschrijft âeen b&b die daar en daar ligtâ, niet zĂjn b&b. Hij is volgens de intro âbeheerderâ, die âal een paar maanden bezig is de boel te stylenâ. Ze zeggen nergens dat hij eigenaar is of ĂŒberhaupt al langer dan maanden in die plaats is want hij âwoont al 30 jaar in Spanjeâ, niet specifiek in die plaats. Hij heeft het alleen maar over âhier in de b&bâ en âspanje is het beloofde landâ.
En tegen die vrouw praat hij ook zo sus haha, zo in algemeenheden (âik ben blij dat jij me kan helpen, want jij hebt altijd goeie ideeĂ«nâ, wie praat er zo tegen vrienden). En zij loost hem op tempo door al die kandidaten heen, steeds knikkend kijkend, dan als hij zegt âlaten we maar doenâ (zegt ie letterlijk bij iedereen haha) klikt ze meteen door naar de volgende. Ze is totaal niet kritisch en hij ook niet haha.
Sorry dit is mijn passie dus ik spam
Catchten jullie ook de harde nadruk bij âik zoek een gezellige, avontuurlijke, grappige, SLANKE, slimme etc etc manâ bij Ingridâs film kijk stukje?
- Nee is me niet opgevallen
- Ja die was natuurlijk bang voor een Ted situ waarbij ze alleen maar bierbuiken langs krijgt anders
0 stemmers
En vonden jullie deze intro bij Ingrid normaal?
âHallo mijn naam is Piet, ik ben 52 jaar. Misschien mag ik jou komen assisteren als hulpje. Jij de grote baas en ik dus de knecht. Toedeledokieâ
- Ik hoorde hier niks raars in
- Ik hoorde hier een dom-sub achtige situ in
0 stemmers
Ik vond dat Piet dat heel seksueel bracht.
Die eerste man bij Ingrid heeft 100% in de auto bedacht hoe hij die oneliner ging brengen over dat ie wou dat ie net zo leuk was als zân hond denkt dat ie was ![]()
Nou het wordt nog erger als een kandidaat voor Magda zegt dat hij âgraag in haar potje wil roerenâ