B&B vol liefde #2

In beeld staat bij RJ en Suzanne de tekst ‘kijk voor een actuele update op de website van RTL Boulevard’

Het is wel weer cringe level 10000 die reünie

9 likes

Ja zij zijn echt cute, maar was toch wel blij dat Saul een andere bril op had ipv die ene met die glazen die vanzelf donker worden. Krijg daar altijd echt moordneigingen van

8 likes

Hahaha elk seizoen weer lees ik dit hier in dit topic, benieuwd wie straks de eerste aflevering van een ander seizoen gaat kijken ipv de nieuwe

2 likes

Erge was dat ik seizoen 1 niet gezien heb dus ik kende al die mensen niet? Alleen vanuit een terugkijk aflevering van vorig jaar :joy:

1 like

Ja dit is helaas echt een Videoland-probleem. Never forget:

20 likes

Albert hoe is het nu met

“papa gaat trouwen jongens!” Tegen de (sorry) poppetjes :joy:

16 likes

Vond het wel jammer dat Leonie niet over de poppetjes begon

3 likes
b&b hoe is het nu met - thijz

Thijz die zegt nog met 1 vrouw contact te hebben. Met wie dan? Uhhh ja weet niet, ben d’r naam vergeten. :laughing:

15 likes

Kostte me een halfuur om erachter te komen dat ik de verkeerde keek :joy:

3 likes

OMG en ik had de terugblik aflevering nog niet eens gezien he…

Oh love it dat ik door de terugblik weer ben herinnerd aan: :musical_note: je ogen stralen silvurrrrrr :musical_note:

7 likes

Geloof er niks van dat Mike en Denise nog samen zijn, zag er zo nep uit allemaal

En kapot cringe met die ouders erbij

10 likes

Oh maar echt! Zo nep, dat dansen ook. En dan die vreselijke ouders erbij ook :weary:

7 likes

Volgens de juicechannels krijgen ze zelfs een eigen serie over een of ander café wat ze openen in Spanje

3 likes

Ja en dat schijnt geen echt café te zijn want als je de locatie opzoekt op Google is het een random gebouw met 2 ramen en zou er iets van een verhuurbedrijf in zitten

1 like

Called it. Met twee verschillende vrouwen zelfs (oké oké een roddelkanaal is geen echte journalistiek maar toch)

1 like

Knap dat het Arno is gelukt weer het saaiste stukje in de aflevering te hebben! Was meer een verkapte reclame voor zijn b&b

24 likes

Hahaha zodra het seizoen voorbij is vergeet ik alles zo snel maar in die recap aflevering komen die vreselijke momenten voorbij zoals Mike die in huilen uitbarst boven de vaatwasser. Echt genieten

22 likes

Hahaha zat met mn vriend te kijken en zodra Arno in beeld kwam zei hij: ‘we hebben al zijn stukjes geskipt, dus dan moeten we nu wel consistent zijn’ en dus ook overgeslagen. Boorrrringgg

7 likes

Arno zei iets van dat Niels (toch?) niet helemaal eerlijk was geweest over wie hij was ofzo en ik ben echt benieuwd wat hij daarmee bedoelt

7 likes