Ik ook!! Hij deed zich anders voor ofzo? En hij hield niet van mensen die niet eerlijk waren over zichzelf? Ik weet de precieze woorden niet meer want saai
Had hij thuis een vrouw en kinderen zitten? Werkt hij voor de geheime dienst? Was hij uit op Arno’s geld? Deed hij alleen mee voor de fame? I wanna knowwww
Ik vind dat wel vervelend soms aan het programma. Je hoort soms van die halve verhalen omdat mensen elkaar niet op camera door het slijk willen halen. Ik vind het eigenlijk leuker dan de reality programma’s die super op drama gericht zijn maar ik mis daarom wel soms het hele verhaal
Spoilers / roddels (we are back babyyy):
Ik lees op instagram dat die Jean Paul helemaal geen B&B eigenaar is, maar hem even heeft ‘geleend’ van een vriend die hem graag wilt verkopen. Er wordt dus ten onrechte gedaan alsof hij de B&B heeft overgenomen. En zijn vriendin die hem helpt kandidaten uit te kiezen, is ingehuurd door het programma.
Ja bij dit soort dingen denk ik altijd ja lieve mensen, het is tv he… tuurlijk is daar niet alles 100% zuiver want het moet wel leuk zijn om naar te kijken
Ik kom er al niet echt lekker in, maar dit helpt niet. En pff ik vind het maar saai tot nu toe.
Ik heb ook een beetje moeite tot nu toe. Zijn we misschien teveel gewend aan overdreven karakters en dit zijn wat meer doorsnee mensen?
Elk seizoen zeggen we bij de eerste afleveringen dat het wat saaie figuren zijn, maar na een paar afleveringen zijn we al hooked en blijkt 3/4 toch weer een gekkie te zijn haha. Ik ben trouwens nog niet begonnen dus misschien ben ik nu te hoopvol ingesteld
Inderdaad, het moet altijd een beetje op gang komen
Ik heb ook goede hoop maar ik hou ook gewoon van kneuterige tv en mensen kijken
aflevering 1
Nou die in Frankrijk Ilya(?) wilde geen Franse vrouw vanwege de taal en de communicatie en vervolgens kiest hij vrouwen die gebroken NL spreken?? En Brabants dan lol
Vond de vibe zooo raar en awkward
Ik vind dit klinken als een kleuter die zijn zin niet meteen krijgt. Je bent bij aflevering 1/9309. Kap ff met zeiken nu al.
Ik ben echt blij dat het weer begonnen is, ik vind dit zo heerlijk programma om lekker op de achtergrond te zetten. Door de lengte van het programma vind ik het juist fijn dat het niet altijd zoveel gebeurd haha
Die eerste vrouw in Spanje bij Jean Paul lijkt echt op een verloren zus van Joyce van poppetjes Albert
Ik heb alle 5 afleveringen gezien en zit er wel meteen lekker in, ben benieuwd naar de rest
Dat zijn geen poppetjes!!
Oke lol weer een man die op slag verliefd is na de 1e aanblik
Waar las je dit want diegene wil ik volgen
Ik krijg zoooo de kriebels van hem, die was al meteen helemaal hoteldebotel. Verschrikkelijk zeg
Ik kreeg bij hem echt het gevoel dat het een acteur is…