Die man met al die hoofdwonden heeft zn hoofd echt vaak gestoten aan al die balken in zijn niet-eigen-huis
Zo ver ben ik nog niet hahaha
Oké wat is na 20 minuten meer cringe
- Een schaar meenemen naar een park zodat je in een filmpje tegen een kapster kan zeggen dat je hoopt dat jullie “geknipt voor elkaar zijn”
- Je (Harry Potter thema) besokte voet minutenlang in beeld houden in ongemakkelijke pose omdat je tegen de broer van je oude buurvrouw graag wil duidelijk maken dat je de stoute (niet-)schoenen hebt aangetrokken
0 stemmers
Heeft die Renate een kaakklem ofzo het ziet er gewoon pijnlijk uit alsof ze haar tanden niet van elkaar krijgt
Ik keek er een beetje tegenop om weer te beginnen met kijken, omdat het zoveel is en elke aflevering steeds een uur is en ik het wel bij moet houden om mee te kunnen blijven praten, maar ik zit nu alweer te genieten van hier samen kijken en erover te appen met vrienden ![]()
ja hahaha de hele manier waarop hij dat zei was zo raar? met superlange pauzes na iedere paar woorden. je weet precies niks van hem na die intro
Ik hoop dat Rayisa uit specifiek Oost-Oekraïne deze man helemaal kaal plukt. Ik geloof in haar. Mogelijk de Gosha van dit seizoen, maar Illya is vatbaar, kan je zo zien.
Ik heb de eerste twee afleveringen nu gezien, ik vind Ilya best een hork. Dat hij dan bij die wandeling steeds te hard gaat lopen voor haar. En Jean Paul is ook vreselijk en een soort feeder
zegt zij 3x nee en dan maakt ie toch maar even een toastje en een worstje en een kaasje hahaha. Die in Suriname komt wel oké over, hoop niet dat hij ook een lul blijkt te zijn.
Magda heeft nu al m’n hart
wat een schat
Later ging het er ook over dat hij altijd een café/bar heeft gehad, maar die b&b nu een paar maanden heeft. Maar je zag gewoon aan alles dat die b&b echt al jaren bestaat. En je kan het natuurlijk net toevallig hebben overgenomen, maar dan zouden ze dat wel uitgebreider zeggen.
Het staat wel in zijn titel steeds geloof ik, eigenaar B&B
Ik betwijfel ook wel een beetje of het überhaupt een b&b was en niet gewoon een soort groot vakantiehuis? Je kan toch geen b&b runnen met zo’n kleine keuken
Daar heb ik eigenlijk niet echt op gelet maar ik geloof je onmiddelijk
Bestaat Garibaldi, het half Engelse volbloedpaard van Frank, echt?
- Geloof er niks van
- Jawel man sowieso
0 stemmers
Op basis van de website lijkt het breakfast gedeelte van de B&B inderdaad vrij minimaal
Ontbijtbuffet
In sommige periodes of op aanvraag serveren wij ontbijt tegen betaling, 15,00 euro per persoon.
https://casaruraljijona.com/nl_nl/faciliteiten/
Ik denk steeds dat die vlek bovenop zo’n lipstickafdruk is ![]()
aflevering 3
Ohhhh wat ben ik blij dat Kim vertrekt met die irritante kinder humor geez
Ik vind de Suriname man echt saai en ik trek zijn accent ook slecht
Eerder al eens gezegd maar beneden de 40 zouden mensen eigenlijk niet mee mogen doen
Ik krijg nu al jeuk van Frank. Alsof er iets totaal niet klopt. Hij gedraagt zich ook een beetje als een groot kind? Eerste aflevering viel nog wel mee maar daarna
Hij maakt ook hele tijd toespelingen alsof hij nog nooit een relatie heeft gehad?
Gezien die zwart geblakerde kaascroissant heeft hij idd niet veel ervaring met ontbijt maken
Vond het wel opvallend dat bijna alle inzendingen voor Illya oostblokkers zijn. Duidelijk geinfluenced door ons Margoshja!
Ik vind het wel weer heerlijk hoor. Die nepperd een beetje popiopie doen op de boulevard in benidorm. Magda die lekker de hele dag aan het tuinieren is. Dat vreselijke badkamerlicht bij Illya waarbij het gokken is waar je bronzer terecht komt.
Maar dat het allemaal vrouwen uit het oostblok zijn is toch ook overduidelijk gescript? Ik kan me niet voorstellen dat er geen andere vrouwen hebben gereageerd en ik vrees/denk dat dit puur om ‘leuke tv’ gaat