ik snapte al niet waarom zulke ‘kleurrijke’ types op zo’n saaie vent als Illya schreven maar nu zie ik z’n b&b en begrijp ik het beter ![]()
Afl 4
Rayisa de AI kunstenares hahahahha. Zo krom geprint met nog zo’n kleurenblok ernaast en dan in limegroen arial haar handtekening eronder, prachtig
Ja dit! En die wondjes zaten er toen hij de dames ging uitkiezen op de laptop en toen die eerste vrouw langskwam dus denk dat dat vlak na elkaar is opgenomen en dat uitzoeken dus voor de show is opgenomen. Wat ergens logisch is anders moet het hele productieteam op en neer alleen voor die uitkies scène maar het viel me op haha!
Ja ik vraag het me af eigenlijk. Ik weet een beetje hoe dit soort dingen gaan en normaal zoeken ze wel echt een veelzijdige groep, maar ik kan me ook voorstellen dat ze hopen op een stel temperamentvolle oostblokkers die vechten om een man haha.
Vooral dat die oneliner dan ook nog compleet in het water valt ![]()
Ja dit dacht ik ook. Nou we’ll see
In afl 1 ook, toen hij dat cadeau ging geven ging hij heel kinderlijk praten, bah
Omdat ik het zo leuk vind dat ik bij je mag logeren
het klinkt als het ‘bedankt voor het spelen’ van de basisschool
Ik vond het wel een verrassend leuk kado
Ik vind die JP een beetje op Robbert jan lijken? Qua hoe die praat
Haha ja ik zag de verpakking en ik dacht: oh no rituals. Maar het was gelukkig geen doucheschuim ![]()
Zij lijkt echt een typetje vooral in die tussenstukjes (hoe heet dat eigenlijk? Als ze zo tegen de camera praten)
Ach gut die Magda <3
De stem van Iliya vind ik helemaal niet bij zijn uiterlijk passen, het lijkt net of hij wordt nagesynchroniseerd haha
Had ik ook!!
Ja heel erg Fem Hals
reality_fbi op instagram, het is echt een vreselijke pulp pagina en alles moet je met een dikke korrel zout nemen. Maar ze hebben altijd alle B&B gossip als eerst ![]()
ik heb een haakwerk dat ik ondertussen doe, ik kan er echt niet ‘droog’ naar kijken omdat ik het zo veel vind. Maar ben ondertussen wel super invested raar genoeg
Was dat een Rituals kimono? Ik vond die ook verbazend leuk
Ik vind het best wat voor een kado van €70. Maar misschien ben ik een zuinige zure Hollander ![]()