In afl 1 ook, toen hij dat cadeau ging geven ging hij heel kinderlijk praten, bah
Omdat ik het zo leuk vind dat ik bij je mag logeren
het klinkt als het âbedankt voor het spelenâ van de basisschool
Ik vond het wel een verrassend leuk kado
Ik vind die JP een beetje op Robbert jan lijken? Qua hoe die praat
Haha ja ik zag de verpakking en ik dacht: oh no rituals. Maar het was gelukkig geen doucheschuim ![]()
Zij lijkt echt een typetje vooral in die tussenstukjes (hoe heet dat eigenlijk? Als ze zo tegen de camera praten)
Ach gut die Magda <3
De stem van Iliya vind ik helemaal niet bij zijn uiterlijk passen, het lijkt net of hij wordt nagesynchroniseerd haha
Had ik ook!!
Ja heel erg Fem Hals
reality_fbi op instagram, het is echt een vreselijke pulp pagina en alles moet je met een dikke korrel zout nemen. Maar ze hebben altijd alle B&B gossip als eerst ![]()
ik heb een haakwerk dat ik ondertussen doe, ik kan er echt niet âdroogâ naar kijken omdat ik het zo veel vind. Maar ben ondertussen wel super invested raar genoeg
Was dat een Rituals kimono? Ik vond die ook verbazend leuk
Ik vind het best wat voor een kado van âŹ70. Maar misschien ben ik een zuinige zure Hollander ![]()
Is die Renate van Jean Paul familie van Joyce? Lijken echt mega erg op elkaar toch, of ligt dat aan mij
Ik vind Illya zooooân saaie man
Petra - afl 4
wat gezellig bij haar, en ik vind Lieske ook heel leuk. Ze praat wel aan 1 stuk door maar dat weet ze van zichzelf ook wel
vind dit tot nu toe de leukste b&b eigenaar
Ik vind haar ook wat van Joyce weg hebben!
Ik irriteer me echt mateloos aan die kaakklemmende vrouw bij JP die alleen maar loopt te klagen dat ze moet eten en drinken.
Eerlijk die vent zit haar ook echt de hele dag vol te pompen met wijn en worst ![]()
Ja zoveel wijn en cava omg, bij de lunch weer een hele fles ![]()
Argh ik heb 4 afleveringen gezien en Illya is echt mân BEC âja das leuk dat een vrouw creatief is want dat zie je ook terug in de keukenâ ![]()