B&B vol liefde #2

Daar heb je misschien nog wel een punt, wel een hele slechte dan :joy:

3 likes

Ik ben hier nu en kwam speciaal naar het forum om dit te gaan delen want ik vind dit zo raar? Daar kan hij toch ook niet op diep niveau mee communiceren😂 als dat een belangrijk criterium is.

8 likes

Nou ik denk dat het vooral voor hemzelf een belangrijk criterium is, dat hij naar zijn idee diepgaand kan ventileren ipv dat het echt om een gesprek gaat

3 likes

Als je met deze kennis naar de filmpjes kijk scĂšne kijkt is het zo sly haha. De voice-over beschrijft “een b&b die daar en daar ligt”, niet zĂ­jn b&b. Hij is volgens de intro ‘beheerder’, die “al een paar maanden bezig is de boel te stylen”. Ze zeggen nergens dat hij eigenaar is of ĂŒberhaupt al langer dan maanden in die plaats is want hij “woont al 30 jaar in Spanje”, niet specifiek in die plaats. Hij heeft het alleen maar over “hier in de b&b” en “spanje is het beloofde land”.

En tegen die vrouw praat hij ook zo sus haha, zo in algemeenheden (“ik ben blij dat jij me kan helpen, want jij hebt altijd goeie ideeĂ«n”, wie praat er zo tegen vrienden). En zij loost hem op tempo door al die kandidaten heen, steeds knikkend kijkend, dan als hij zegt “laten we maar doen” (zegt ie letterlijk bij iedereen haha) klikt ze meteen door naar de volgende. Ze is totaal niet kritisch en hij ook niet haha.

19 likes

Sorry dit is mijn passie dus ik spam

Catchten jullie ook de harde nadruk bij “ik zoek een gezellige, avontuurlijke, grappige, SLANKE, slimme etc etc man” bij Ingrid’s film kijk stukje?

• Nee is me niet opgevallen
  • Ja die was natuurlijk bang voor een Ted situ waarbij ze alleen maar bierbuiken langs krijgt anders

0 stemmers

En vonden jullie deze intro bij Ingrid normaal?

“Hallo mijn naam is Piet, ik ben 52 jaar. Misschien mag ik jou komen assisteren als hulpje. Jij de grote baas en ik dus de knecht. Toedeledokie”

• Ik hoorde hier niks raars in
  • Ik hoorde hier een dom-sub achtige situ in

0 stemmers

Ik vond dat Piet dat heel seksueel bracht.

7 likes

Die eerste man bij Ingrid heeft 100% in de auto bedacht hoe hij die oneliner ging brengen over dat ie wou dat ie net zo leuk was als z’n hond denkt dat ie was :sweat_smile:

1 like

Nou het wordt nog erger als een kandidaat voor Magda zegt dat hij ‘graag in haar potje wil roeren’

18 likes

Die man met al die hoofdwonden heeft zn hoofd echt vaak gestoten aan al die balken in zijn niet-eigen-huis

15 likes

Zo ver ben ik nog niet hahaha

Oké wat is na 20 minuten meer cringe

• Een schaar meenemen naar een park zodat je in een filmpje tegen een kapster kan zeggen dat je hoopt dat jullie “geknipt voor elkaar zijn”
  • Je (Harry Potter thema) besokte voet minutenlang in beeld houden in ongemakkelijke pose omdat je tegen de broer van je oude buurvrouw graag wil duidelijk maken dat je de stoute (niet-)schoenen hebt aangetrokken

0 stemmers

12 likes

Heeft die Renate een kaakklem ofzo het ziet er gewoon pijnlijk uit alsof ze haar tanden niet van elkaar krijgt

17 likes

Ik keek er een beetje tegenop om weer te beginnen met kijken, omdat het zoveel is en elke aflevering steeds een uur is en ik het wel bij moet houden om mee te kunnen blijven praten, maar ik zit nu alweer te genieten van hier samen kijken en erover te appen met vrienden :sweat_smile:

20 likes

ja hahaha de hele manier waarop hij dat zei was zo raar? met superlange pauzes na iedere paar woorden. je weet precies niks van hem na die intro

8 likes

Ik hoop dat Rayisa uit specifiek Oost-OekraĂŻne deze man helemaal kaal plukt. Ik geloof in haar. Mogelijk de Gosha van dit seizoen, maar Illya is vatbaar, kan je zo zien.

49 likes

Ik heb de eerste twee afleveringen nu gezien, ik vind Ilya best een hork. Dat hij dan bij die wandeling steeds te hard gaat lopen voor haar. En Jean Paul is ook vreselijk en een soort feeder :sweat_smile: zegt zij 3x nee en dan maakt ie toch maar even een toastje en een worstje en een kaasje hahaha. Die in Suriname komt wel oké over, hoop niet dat hij ook een lul blijkt te zijn.

6 likes

Magda heeft nu al m’n hart :heart_eyes: wat een schat

18 likes

Later ging het er ook over dat hij altijd een café/bar heeft gehad, maar die b&b nu een paar maanden heeft. Maar je zag gewoon aan alles dat die b&b echt al jaren bestaat. En je kan het natuurlijk net toevallig hebben overgenomen, maar dan zouden ze dat wel uitgebreider zeggen.

4 likes

Het staat wel in zijn titel steeds geloof ik, eigenaar B&B

3 likes

Ik betwijfel ook wel een beetje of het ĂŒberhaupt een b&b was en niet gewoon een soort groot vakantiehuis? Je kan toch geen b&b runnen met zo’n kleine keuken

3 likes

Daar heb ik eigenlijk niet echt op gelet maar ik geloof je onmiddelijk

Bestaat Garibaldi, het half Engelse volbloedpaard van Frank, echt?

• Geloof er niks van
  • Jawel man sowieso

0 stemmers

1 like