B&B vol liefde #2

Op basis van de website lijkt het breakfast gedeelte van de B&B inderdaad vrij minimaal

Ontbijtbuffet
In sommige periodes of op aanvraag serveren wij ontbijt tegen betaling, 15,00 euro per persoon.
https://casaruraljijona.com/nl_nl/faciliteiten/

1 like

Ik denk steeds dat die vlek bovenop zo’n lipstickafdruk is :sob:

10 likes
aflevering 3

Ohhhh wat ben ik blij dat Kim vertrekt met die irritante kinder humor geez

Ik vind de Suriname man echt saai en ik trek zijn accent ook slecht
Eerder al eens gezegd maar beneden de 40 zouden mensen eigenlijk niet mee mogen doen

3 likes

Ik krijg nu al jeuk van Frank. Alsof er iets totaal niet klopt. Hij gedraagt zich ook een beetje als een groot kind? Eerste aflevering viel nog wel mee maar daarna :woozy_face: Hij maakt ook hele tijd toespelingen alsof hij nog nooit een relatie heeft gehad?

5 likes

Gezien die zwart geblakerde kaascroissant heeft hij idd niet veel ervaring met ontbijt maken

28 likes

Vond het wel opvallend dat bijna alle inzendingen voor Illya oostblokkers zijn. Duidelijk geinfluenced door ons Margoshja!

Ik vind het wel weer heerlijk hoor. Die nepperd een beetje popiopie doen op de boulevard in benidorm. Magda die lekker de hele dag aan het tuinieren is. Dat vreselijke badkamerlicht bij Illya waarbij het gokken is waar je bronzer terecht komt.

16 likes

Maar dat het allemaal vrouwen uit het oostblok zijn is toch ook overduidelijk gescript? Ik kan me niet voorstellen dat er geen andere vrouwen hebben gereageerd en ik vrees/denk dat dit puur om ‘leuke tv’ gaat

4 likes

ik snapte al niet waarom zulke ‘kleurrijke’ types op zo’n saaie vent als Illya schreven maar nu zie ik z’n b&b en begrijp ik het beter :money_mouth_face:

6 likes

Afl 4

Rayisa de AI kunstenares hahahahha. Zo krom geprint met nog zo’n kleurenblok ernaast en dan in limegroen arial haar handtekening eronder, prachtig

1 like

Ja dit! En die wondjes zaten er toen hij de dames ging uitkiezen op de laptop en toen die eerste vrouw langskwam dus denk dat dat vlak na elkaar is opgenomen en dat uitzoeken dus voor de show is opgenomen. Wat ergens logisch is anders moet het hele productieteam op en neer alleen voor die uitkies scène maar het viel me op haha!

6 likes

Ja ik vraag het me af eigenlijk. Ik weet een beetje hoe dit soort dingen gaan en normaal zoeken ze wel echt een veelzijdige groep, maar ik kan me ook voorstellen dat ze hopen op een stel temperamentvolle oostblokkers die vechten om een man haha.

1 like

Vooral dat die oneliner dan ook nog compleet in het water valt :joy:

3 likes

Ja dit dacht ik ook. Nou we’ll see

In afl 1 ook, toen hij dat cadeau ging geven ging hij heel kinderlijk praten, bah

7 likes

Omdat ik het zo leuk vind dat ik bij je mag logeren :rofl: het klinkt als het ‘bedankt voor het spelen’ van de basisschool

5 likes

Ik vond het wel een verrassend leuk kado

12 likes

Ik vind die JP een beetje op Robbert jan lijken? Qua hoe die praat

3 likes

Haha ja ik zag de verpakking en ik dacht: oh no rituals. Maar het was gelukkig geen doucheschuim :sweat_smile:

8 likes

Zij lijkt echt een typetje vooral in die tussenstukjes (hoe heet dat eigenlijk? Als ze zo tegen de camera praten)

1 like

Ach gut die Magda <3

2 likes