Waarom komen ze allemaal uit Brabant of Limburg, kan het bijna niet aan.
Maar die Daniel uit Tsjechië of hoe heet hij?? Deed toch niet mee aan de voorstel ronde
Herinner me hem totaal niet
Ik zit echt te gieren om JP die al die vrouwen dronken voert. Die nieuwe krijgt ook weer om de seconde een glas wijn voor dr neus.
het is geen alcoholisme zolang je er kaas bij eet, toch? ![]()
ik zou echt gillend wegrennen van iemand die de hele tijd dit soort âgeweld is leukâ grapjes maakt. Al je intrusieve gedachten eruit blaffen =/= humor
Vind dit sowieso met reality programmaâs vaak. Extreem veel Brabant en Limburg? Hoe kan dat?!
https://www.nu.nl/media/6362718/illya-uit-bb-vol-liefde-zet-frans-chateau-te-koop-voor-ruim-13-miljoen-euro.html
Nou de volgende b&b staat ook al te koop ![]()
Vind het altijd zo bijzonder dat het programma dan gebruikt wordt voor een super lang marketing ding om de toko te verkopen
Ik vind Ingrid nu al niet meer leuk, alleen maar zeiken over dat ze alles alleen moet doen en verwachten dat die mannen elke dag even wat klusjes doen. âJa je ziet toch zelf ook wel dat daar onkruid zit dan kun je dat toch uit jezelf doen?!?â. Meid zoek je iemand om het mee te doen of zoek je iemand om je tuin te doen? Plaats gewoon een vacature op Indeed ofzo als je personeel zoekt.
En als een man dan een keer initiatief neemt om iets leuks te doen moet ie eigenlijk eerst nog even een klusje doen.
Ik vind Rob tot nu toe het leukst tot nu toe, lekker rustig en nog geen vreemde trekjes. Daniël nog niet veel van gezien maar lijkt me ook een leuke vent.
Wtf was die vrouw met die wortel in dat filmpje bij Petra
Ik vind die confessionals van Ingrid ook best wel onaardig vaak.
PĂštra (die toch gewoon peeeetra op zn hollands heet??) vind ik heel irritant met dr âik duik vanavond bij je in bedâ. Doe ff rustig.
Aflevering 4 Ilya
wat is een AI kunstwerk?? Geeft ze gewoon een prompt in en laat ze dat printen?![]()
Ja die ene leek Sap de Aardwortel wel

Ja daar dacht ik ook meteen aan! Ze had ook wel veel cameoâs
Testimonials of quootjes/quotes (ik heb voor reality tv gewerkt en toen noemden ze het zo)
Samenvatting
En hij nog heel aardig zeggen dat Photoshop moeilijk ![]()
Oké nog even over aflevering 2, ga nu 3 kijken
Wat is irritanter? Hosts editie
- Iemand stelt je een vraag en loopt vervolgens een andere kamer in terwijl jij antwoord en zegt erbij âik hoor je wel hoor!â
- Iemand blijft suggereren dat je nog wat eet, ook al wil je niet, en stelt de vraag 3 keer om vervolgens alsnog âvoor jou speciaalâ een stukje kaas te snijden
- Iemand gooit elk jaar het frituur apparaat weg
- Iemand ziet een hond en stort zich direct op de grond om de hond aandacht te geven, jou negerend
0 stemmers
Wat is irritanter? Gast editie?
- Iemand is een moeilijke eter en denkt dat eten ĂŒberhaupt sowieso een stuk vlees (want lust geen vis) moet bevatten
- Iemand ontbijt schijnbaar ongewassen in badjas
- Iemand vertelt een tergend saai verhaal over dat pasta saus de tweede dag lekkerder is, hoewel het jullie beiden na de eerste zin al duidelijk is waar het verhaal heen gaat, wordt er toch nog een minuut doorgepraat
- Iemand durft niet te zeggen dat ze niet zo zitten te wachten op het zesde glas wijn/ de veertigste mossel
0 stemmers
Ik zit nog aflevering twee te kijken en bij die man in Suriname moet ik wel een beetje lachen dat al die vrouwen in de filmpjes van reizen/backpacken hun persoonlijkheid hebben gemaakt
Ja hij krijgt preciesssss de meisjes die je verwacht, allemaal van die basic blondines haha.
Bij realitycheck (podcast) zeiden ze âdezelfde types die ook stage lopen in Surinameâ en dat is echt
een goeie omschrijving.
Afl 6 jaja ik ben in een lekker tempo aan het bingen
Ik erger me groen en geel aan dat passief agressieve gedoe van Ingrid. Zeg gewoon wat je wil van die mannen. Ja was leuk geweest als ze zelf initiatief tonen, maar het is niet hun huis. Doe ff rustig.