B&B vol liefde #2

De stem van Iliya vind ik helemaal niet bij zijn uiterlijk passen, het lijkt net of hij wordt nagesynchroniseerd haha

3 likes

Had ik ook!!

4 likes

Ja heel erg Fem Hals

4 likes

reality_fbi op instagram, het is echt een vreselijke pulp pagina en alles moet je met een dikke korrel zout nemen. Maar ze hebben altijd alle B&B gossip als eerst :grimacing:

2 likes

ik heb een haakwerk dat ik ondertussen doe, ik kan er echt niet ‘droog’ naar kijken omdat ik het zo veel vind. Maar ben ondertussen wel super invested raar genoeg

Was dat een Rituals kimono? Ik vond die ook verbazend leuk

1 like

Ik vind het best wat voor een kado van €70. Maar misschien ben ik een zuinige zure Hollander :stuck_out_tongue_winking_eye:

Is die Renate van Jean Paul familie van Joyce? Lijken echt mega erg op elkaar toch, of ligt dat aan mij

Ik vind Illya zoooo’n saaie man

3 likes

Petra - afl 4

wat gezellig bij haar, en ik vind Lieske ook heel leuk. Ze praat wel aan 1 stuk door maar dat weet ze van zichzelf ook wel :joy: vind dit tot nu toe de leukste b&b eigenaar

5 likes

Ik vind haar ook wat van Joyce weg hebben!

Ik irriteer me echt mateloos aan die kaakklemmende vrouw bij JP die alleen maar loopt te klagen dat ze moet eten en drinken.

4 likes

Eerlijk die vent zit haar ook echt de hele dag vol te pompen met wijn en worst :joy:

15 likes

Ja zoveel wijn en cava omg, bij de lunch weer een hele fles :dizzy_face:

Argh ik heb 4 afleveringen gezien en Illya is echt m’n BEC ‘ja das leuk dat een vrouw creatief is want dat zie je ook terug in de keuken’ :unamused:

2 likes

Zij doet amper haar tanden van elkaar als ze spreekt, en ik vind dat er altijd zo gek uitzien bij mensen haha

1 like

Ja daardoor krijg je zo’n vastgeplakte glimlach. Lijkt me vermoeiend om je hoofd de hele tijd zo te moeten houden en de hele tijd zo te praten. Lijkt me wel een hele lieve vrouw trouwens

1 like

Ik kijk nu aflevering 1 en hoezo was ik vergeten dat dit programma zo cringe is?!

Kijk jij:

• op Videoland
  • op tv

0 stemmers

2 likes

Die eerste vrouw bij Dick :yawning_face::yawning_face::yawning_face: trying too hard maar geloof echt niks van wat ze zegt
Hoop niet dat ze allemaal zo zijn

1 like

Lekker achterhaald van die Lieske om te zeggen dat ze een ‘vrouwelijk vrouw wil, anders kan je net zo op een man gaan liggen’. Bedankt voor niks weer. En veel succes bij Petra, niet echt de femme waar ze op hoopt he

2 likes

Aflevering 3

Oh die mismatch tussen Kim en Ilya als het op humor aan komt. Hij is megadroog en zij is echt een kleuter. ‘gele auto mag je slaan’ doe ff normaal mens

En ik zie het bij Magda toch niet goed komen hoor. Die vrouw is vrij vastgeroest in haar systeem en ideeën en dat ging met haar man natuurlijk prima want ze waren 53 jaar getrouwd (maar ook veel weg voor zn werk begreep ik) maar ze moet ff chill doen. En dat kan ze niet vermoed ik

8 likes

Die wordt morgen pas uitgezonden dus ff in een spoiler doen. Vandaag is de dag van aflevering 2.

1 like