Valt me op dat veel b&b-houders in Frankrijk van die tragische loner-types zijn. Bert, PaardenHans, Petri, Anja, Thijz, nu Ilya weer
Zou jij dit eten?
- Nee
- Ja en ik zou zeggen ‘heerlijk’
- Ja maar zou wel zeggen dat het niet lekker is
0 stemmers
Nog ff wat polls
Is dit humor?
- Nee
- Niet mijn humor
- Humor is humor
0 stemmers
Volgens mij echt hét moment dat Ingrid de ick krijgt.
Zegt Ingrid te vaak Yoghurt(je)?
- Nee
- Ja
- Yoghurt is de yamas van dit seizoen
0 stemmers
Wat is irritanter?
- Iemand die steeds te snel voor je uit loopt #teamkim
- Iemand die je steeds in het water wil duwen of met een stokje wil slaan #teamillya
0 stemmers
Ook echt hét moment dat Illya de ick krijgt denk ik.
Zou het Kim zijn?
Het genietertje staat weer op 10!
Yamas dan maar
bodemdrift
Renate die bijna stikt in een oester omdat hij niet tussen haar tanden door past
Waarom komen ze allemaal uit Brabant of Limburg, kan het bijna niet aan.
Maar die Daniel uit Tsjechië of hoe heet hij?? Deed toch niet mee aan de voorstel ronde
Herinner me hem totaal niet
Ik zit echt te gieren om JP die al die vrouwen dronken voert. Die nieuwe krijgt ook weer om de seconde een glas wijn voor dr neus.
het is geen alcoholisme zolang je er kaas bij eet, toch?
ik zou echt gillend wegrennen van iemand die de hele tijd dit soort ‘geweld is leuk’ grapjes maakt. Al je intrusieve gedachten eruit blaffen =/= humor
Vind dit sowieso met reality programma’s vaak. Extreem veel Brabant en Limburg? Hoe kan dat?!
https://www.nu.nl/media/6362718/illya-uit-bb-vol-liefde-zet-frans-chateau-te-koop-voor-ruim-13-miljoen-euro.html
Nou de volgende b&b staat ook al te koop
Vind het altijd zo bijzonder dat het programma dan gebruikt wordt voor een super lang marketing ding om de toko te verkopen
Ik vind Ingrid nu al niet meer leuk, alleen maar zeiken over dat ze alles alleen moet doen en verwachten dat die mannen elke dag even wat klusjes doen. “Ja je ziet toch zelf ook wel dat daar onkruid zit dan kun je dat toch uit jezelf doen?!?”. Meid zoek je iemand om het mee te doen of zoek je iemand om je tuin te doen? Plaats gewoon een vacature op Indeed ofzo als je personeel zoekt.
En als een man dan een keer initiatief neemt om iets leuks te doen moet ie eigenlijk eerst nog even een klusje doen.
Ik vind Rob tot nu toe het leukst tot nu toe, lekker rustig en nog geen vreemde trekjes. Daniël nog niet veel van gezien maar lijkt me ook een leuke vent.
Wtf was die vrouw met die wortel in dat filmpje bij Petra