B&B vol liefde #2

Ik vind die confessionals van Ingrid ook best wel onaardig vaak.

Pètra (die toch gewoon peeeetra op zn hollands heet??) vind ik heel irritant met dr ‘ik duik vanavond bij je in bed’. Doe ff rustig.

5 likes

Aflevering 4 Ilya

wat is een AI kunstwerk?? Geeft ze gewoon een prompt in en laat ze dat printen?:joy:

7 likes

Ja die ene leek Sap de Aardwortel wel

image

22 likes

Ja daar dacht ik ook meteen aan! Ze had ook wel veel cameo’s

Testimonials of quootjes/quotes (ik heb voor reality tv gewerkt en toen noemden ze het zo)

4 likes
Samenvatting

En hij nog heel aardig zeggen dat Photoshop moeilijk :joy:

3 likes

Oké nog even over aflevering 2, ga nu 3 kijken

Wat is irritanter? Hosts editie

• Iemand stelt je een vraag en loopt vervolgens een andere kamer in terwijl jij antwoord en zegt erbij “ik hoor je wel hoor!”
  • Iemand blijft suggereren dat je nog wat eet, ook al wil je niet, en stelt de vraag 3 keer om vervolgens alsnog “voor jou speciaal” een stukje kaas te snijden
  • Iemand gooit elk jaar het frituur apparaat weg
  • Iemand ziet een hond en stort zich direct op de grond om de hond aandacht te geven, jou negerend

0 stemmers

Wat is irritanter? Gast editie?

• Iemand is een moeilijke eter en denkt dat eten überhaupt sowieso een stuk vlees (want lust geen vis) moet bevatten
  • Iemand ontbijt schijnbaar ongewassen in badjas
  • Iemand vertelt een tergend saai verhaal over dat pasta saus de tweede dag lekkerder is, hoewel het jullie beiden na de eerste zin al duidelijk is waar het verhaal heen gaat, wordt er toch nog een minuut doorgepraat
  • Iemand durft niet te zeggen dat ze niet zo zitten te wachten op het zesde glas wijn/ de veertigste mossel

0 stemmers

3 likes

Ik zit nog aflevering twee te kijken en bij die man in Suriname moet ik wel een beetje lachen dat al die vrouwen in de filmpjes van reizen/backpacken hun persoonlijkheid hebben gemaakt

16 likes

Ja hij krijgt preciesssss de meisjes die je verwacht, allemaal van die basic blondines haha.

Bij realitycheck (podcast) zeiden ze ‘dezelfde types die ook stage lopen in Suriname’ en dat is echt :100: een goeie omschrijving.

29 likes
Afl 6 jaja ik ben in een lekker tempo aan het bingen

Ik erger me groen en geel aan dat passief agressieve gedoe van Ingrid. Zeg gewoon wat je wil van die mannen. Ja was leuk geweest als ze zelf initiatief tonen, maar het is niet hun huis. Doe ff rustig.

18 likes

Aflevering 3:

Is magda voorbestemd om de zoveelste petri/anja/ted te worden, een vrouw vast in haar eigen ritme met weinig plaats voor iemand anders?

• Ja sowieso
  • Misschien
  • Waarschijnlijk

0 stemmers

1 like

Eerder Ingrid

4 likes

Ik snapte echt haar probleem met Fons in de ochtend niet, maar goed ben zelf ook geen ochtendmens.

3 likes

Wat ik niet snapte

Fons tegen de camera: ik ben niet van het stand, Nouja als het keien zijn gaat het nog wel maar als het zand betreft vind ik dat helemaal niks

Fons 5 minuten later wandelend door het zand in de zee: je kan me niet gelukkiger maken dan hier zeg

24 likes

Hij zei dat zn voeten eindelijk schoon waren door het water dus misschien heeft dat hem heel gelukkig gemaakt

1 like

Ingrid en algemeen

Ik vind sowieso B&B eigenaren daar soms teveel van verwachten. Mensen zijn bij jou te gast en natuurlijk kunnen ze soms aanbieden om ergens bij te helpen maar je kan niet echt verwachten dat zij spontaan allerlei klusjes gaan initiëren? Ingrid was ook een beetje gepikeerd in een van de eerdere afleveringen dat zij steeds het ontbijt moest maken (lees yoghurt in een bakje doen) terwijl dat volgens mij dag 2 was dat diegene er was. Ja ik vind het niet zo gek dat diegene dan nog niet meteen jouw keuken induikt om ontbijt te maken voor jullie twee.

13 likes

Ik kijk aflevering 2 maar ik heb nog nooit iemand een hamkaascroissant met mes en vork zien eten? :laughing:

9 likes

Dan kan ze stiekem het zwart eraf schrapen als hij niet kijkt :joy:

5 likes

Aflevering 3:

Ik vond Kim eerst wel leuk, maar ze vindt echt helemaal niks leuk? Tuinieren is stom, koken is stom, uit eten is stom, praten is stom.

Alleen kinder humor en met je moeder kringlopen is leuk denk ik?

24 likes

Wat betreft die klusjes ben ik het helemaal met je eens. Maar ik zou het ook totaal niet aantrekkelijk vinden als een vent zegt voor mij te komen, maar dan de hele tijd roept “ik heb vakantie!!!” en zich daar ook naar gedraagt. Hij is toch niet op vakantie daar, maar om te kijken of er een liefdesmatch is? Dan lijkt me een kop koffie voor diegene maken en op dag 4/5 weten waar de mokken staan toch wel the bare minimum. Of überhaupt om koffie voor jezelf te maken ipv verwachten dat je steeds bediend wordt. Waarom willen deze mannen zich niet van hun beste kant laten zien?

5 likes