In aflevering 7 komt het goed op gang hoor Dat Magda tegen Fons zegt dat hij een hele dikke buik heeft omg
Ik weet trouwens een goed koppeltje, Frank en Kim! Allebei dat kinderlijke. Ik vind dat Frank klinkt als Martin Gaus trouwens
In aflevering 7 komt het goed op gang hoor Dat Magda tegen Fons zegt dat hij een hele dikke buik heeft omg
Ik weet trouwens een goed koppeltje, Frank en Kim! Allebei dat kinderlijke. Ik vind dat Frank klinkt als Martin Gaus trouwens
Aflevering 7 is echt een aaneenschakeling van ongemakkelijkheid. Ik had wel echt te doen met Frank, dit had hij toch echt niet verdiend?
Ja roepen dat je vakantie hebt vind ik inderdaad ook stom, maar het is wel een gekke positie natuurlijk omdat je op een soort hele lange date bent maar wel meteen in iemands omgeving en huis bent. Ik snap wat dat betreft dus wel dat sommige gasten zich enigszins afwachtend opstellen. Het ligt er ook een beetje aan hoe de gastheer of gastvrouw alles introduceert en je rondleidt hoe snel je je vrij voelt. En ik denk bij Ingrid eigenlijk dat als hij heel proactief de keuken in was gedoken dat ze ook weer wat te zeuren had gehad ‘ja hij loopt hier maar naar binnen en doet alsof ie thuis is’.
Ben pas net begonnen maar ik geniet van de ongemakkelijkheid en de typetjes
Frank is echt wel een rare hè
!!!
Ja wat verwacht Ingrid eigenlijk? Het is toch ook raar als je daar als gast komt om uit te zoeken of het liefde is, om meteen alles open te trekken daar en aan het werk gaat. Ja oké een keer koffie zetten of ontbijt maken prima, maar om meteen de hele tuin te gaan doen of andere klusjes? En ik vind haar ook wel een type die niks goed vindt dus als jij voorstelt om de vaatwasser uit te ruimen, zij zal zeggen “nee doe ik wel” want een ander zal het bestek niet goed in de lade leggen ofzo.
Maar hij roept toch niet de hele tijd ‘ik heb vakantie!’? Alleen in aflevering 6 roept hij dat een keer als reactie op dat Ingrid zo passief agressief aan het doen is, waarschijnlijk uit ongemakkelijkheid. Of heb ik dit gemist?
En hij staat uiteindelijk toch gewoon het zwembad te schrobben en plankjes op te hangen? Echt waar heeft ze het over.
Sorry maar als ik een kandidaat was geweest dan zou ik echt niet blij zijn als de B&B houder verwacht dat ik het zwembad ga staan schrobben. Jezelf bedienen en hier een daar een klein klusje à la. Als kandidaten het graag willen is het natuurlijk mooi, maar die verwachting vind ik zo raar. Je zoekt toch naar de liefde, niet naar een personeelslid.
Ja en zij wil dan ook dat zij zelf met ideeën komen, maar het zou echt niet in me opkomen om - als ik 2 dagen in een B&B zit - commentaar te leveren en te roepen ‘nou, dat onkruid moet wel aangepakt worden’.
Vond het ook bijzonder dat Ingrid zei ‘ja dan denk ik; je wil toch samen die b&b runnen???’. Dan denk ik: nee vrouw hij moet eerst kijken of hij jou überhaupt leuk genoeg vindt om in dit hele b&b avontuur te springen. Ze doet echt alsof hij getekend heeft voor een soort mede-eigenaarschap en dan de kantjes ervan afloopt
Maar dit is wel echt wat zij verwacht, want dat zegt ze ook letterlijk haha. Volgens mij denkt ze eerder dat ze meedoet aan B&B zoekt compagnon dan B&B vol liefde.
En vervolgens is ze gepikeerd omdat Piet zegt dat ie graag in het buitenland wil overwinteren, “je komt hier toch voor mij?”
Haha ja en hem shamen omdat hij een ijsje neemt, die vrouw is niet OK
Aflevering 3: Illya is ZOOOO saai
Edit; HAHAHAH die wortel
Edit2: die man in Suriname en zijn broer hebben beiden echt een supervriendelijk en blij gezicht!
Oke maar dit snapte ik wel. Als je luisterde naar die quotes die Piet gaf zei hij aan het begin:
“Ja ik ga mn overwaarde meenemen en verhuizen naar Griekenland ik zie het helemaal zitten.”
En toen hij naar huis werd gestuurd:
“Zo veel tegenslagen gehad. Ik was zo graag verhuisd. Is me dit ook weer niet gegund!”
Oke Piet. Dus je was niet per se geïnteresseerd in die vrouw? Ze was gewoon geil genoeg om naast jou te mogen lopen en verder zag je haar als een middel om je leven om te kunnen gooien.
Waarschijnlijk omdat het rijmt?
Hahahahahaah oja
Ik vind deze vrouw ^ ook echt niet leuk bij Realitycheck. Heeft een vreemd wereldbeeld en weinig humor imo. Dacht n.a.v. haar stem en meningen ook dat zij 50+ was
Eva, Til (?) en Timo en/of Duuk zijn echt veel leuker om naar te luisteren.
Ohhh ik vind juist die Eva en Timo extreem humorloos
Ik luister alleen de afleveringen waar Stephanie in zit maar wat mij betreft komt zij ook beter uit de verf in haar eigen podcast