B&B vol liefde #2

Ik begreep eigenlijk niet wat er nou precies gebeurde, Frank deed echt alsof hij iets vreeeeselijks had gedaan en helemaal door het stof moest terwijl dat toch wel meeviel? Hij ging alleen even tegen Ingrid in. Maar helemaal zo van ooooh wat ben ik een sukkel. Gast doe chill. Allebei heftige persoonlijkheden.

33 likes

Afl 7

Ja ik dacht ook wat gebeuuurt hier? Hierbij ff mijn polderpsychologie: Frank lijkt wel een soort lage eigenwaarde te hebben, hij heeft het de hele tijd over “de man zijn die Ingrid wil” en zich daarnaar gedragen/veranderen, en Ingrid lijkt ook een soort verleden waarin zij altijd de kar moest trekken op hem te projecteren. Kan toch nooit goed gaan dit

16 likes

Ligt het aan mij of lijken Magda en Fons net moeder en zoon? Vooral in haar gezicht lijkt ze veel ouder. Misschien het resultaat van jaren zonder zonnebrand in de Franse zon?

8 likes

Ja dat viel mij ook op!!

2 likes

Oké over aflevering 4:

Viel het jullie ook zo op dat toen Ingrid tegen Frank zei “ik moet me een beetje aanpassen aan jou (omdat ie niks uit zichzelf doet), dat is niet om je aan te vallen” dat Frank toen in één adem meteen verongelijkt zei “zo voelt het wel hoor”.

• Geen actieve herinnering aan
  • Ja het gaf me Joop flashbacks

0 stemmers

Denk dat Ingrid nog heel moeilijk van hem af gaat komen, vond dit echt een rode vlag

Is dit mogelijk gewoon Gosha in een rode pruik?

• Plausibel
  • Nee ik deel deze visie niet

0 stemmers

2 likes

Afl 8

Die meid in TsjechiĂ« đŸ«Ł zo onzeker over hoe ‘soepel’ en ongemakkelijk het is en dat ook benoemen. Dat gejenk hij er een andere meid bij moet halen ofzo? En karin in suriname kijkt alsof ze moet huilen bij t spelletje

20 likes

Nee denk dat ze haar haren geverft heeft en een astrocursus gedaan heeft, maar vind het aannemelijk dat het ons Gosha in disguise is.

8 likes

Pfoehhh ja echt niet best, meid je bent er twee dagen én zit de heeeeeeele dag op elkaars lip maak je niet zo druk als je niet 24/7 iets te vragen hebt. Dat gaat een dramatisch einde voor haar worden als daar een nieuwe vrouw bij komt die een stukje minder gespannen is richting die man.

5 likes

haha de teleurstelling op zn gezicht wanneer Ingrid er totaal niet op in gaat en over paarden begint ‘ja
 ja’

ik vond zijn uitspraak ‘je moet het nemen zoals ik het bedoel’ heel bijzonder. wat betekent dat, heb echt nooit iemand dat horen zeggen :joy: en dan verwacht je dat er een verhaal komt over hoe hij iets bedoelt wat hij zegt maar hij zei daarna gewoon heel simpel dat hij de eerste kennismaking leuk vond.

1 like

Vond dit een prachtig beeld trouwens; derdewielen in het donkerblauw đŸ«¶đŸŒ

49 likes

Hahaha ik heb dit fragment ook net gezien. Ook mooi dat die meid nog een paar keer naar de camera keek van “help, wat moet ik doen” :joy:

15 likes

Ja ik heb dat niet goed meegekregen maar wat is die andere meid van hem? Die onder z’n arm? Niet lover blijkbaar, maar zus, vriendin, schoonmaakster?

1 like

Afl 6

Samenvatting

Jezus Piet ‘meteen toenk je zag hak je plat willen duwen’

6 likes

Z’n collega, helpt hem ook bij het uitkiezen van de vrouwen bij het filmpjes kijken.

Mijn reactie op dit kamerbord

NMSMWNG zullen we maar zeggen

66 likes

Ik ben nu bij aflevering 7 en mijn eigen statement is nu al wel weer bevestigd, getuige ook alle berichten hiervoor

7 likes

Zij is toch een jonger zusje van Marije Knevel? Ik vind haar er zo op lijken
 :rofl:

7 likes

Ik dacht eerder aan Lisanneleeft :sweat_smile:

4 likes

Oké de laatste dingen over 4, probeer het uitzend schema te volgen maar wil eigenlijk voorruit haha dus wss heb ik morgen alles gezien.

Suriname:

Zie jij het tussen Karin en Dick iets worden?

• Ja tot de volgende komt
  • Ja ook na de volgende
  • Nee zie het niet

0 stemmers

Ze zijn wel echt steeds aan het lachen naar elkaar, hebben wel chemie denk ik maar er komen nog 5 kopieĂ«n wss. Vind het opzich wel leuk om te kijken en hij doet wel z’n best denk ik.

Frankrijk:

Is Rayisa er voor het kasteel/het sprookje of Illya zelf?

• Beiden evenveel
  • Illya
  • Het kasteel

0 stemmers

Vond het wel mooi dat hij het verschil tussen Photoshop en AI niet kent, en typisch dat ie een creatieve vrouw leuk vindt want dan kan ze de keuken in ??? Zie dit niks worden uiteraard, maar wellicht wordt ie nog hitsig zoals toen die man met hond en bad in de Ardennen en een latina vrouw, Leendert dacht ik? Vind hem wel leuk om te kijken verder.

Griekenland:

Is deze man maagd?

• Nee
  • Ja
  • Technisch gezien niet, maar heeft nooit een relatie gehad

0 stemmers

LOVEDE deze hele scĂšne:

Denk dat Frank wel snel weg is met die nieuwe man die gaat komen, ben benieuwd of ie dat met enig zelfrespect doet Maargoed. Vind het wel top tv tot nu toe.

Gaat het wat worden tussen Lieske en Petra?

• Nee
  • Ja
  • Worden dierbare vriendinnen

0 stemmers

Vind ze allebei wel leuke tv tot nu toe, maar zie nog niet echt iets gebeuren verder.

Italië:

Is Eveline’s vriendin’s reactie op de keuze van Eveline om een kale man met flaporen die na elk woord pauzeert uit te nodigen terecht?

• Ja geheel

0 stemmers

11 likes

Ik vind dat je kwalitatief goede posts maakt met de foto’s erbij!

33 likes

Gefeliciteerd!!!

Met mij, maar ook met je verjaardag :partying_face:

3 likes