B&B vol liefde #2

Ik ben elk jaar weer verrast wat een tijdsinvestering dit programma vraagt. Moet echt toewijding tonen om alle afleveringen, nabesprekingen en forumposts bij te benen. Echt trots op mn werkethos.

19 likes

Ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet wie Eva is en wie Til haha, zijn echt dezelfde persoon in mijn mind en luister al 3 seizoenen.

2 likes

Afl. 8

Die Bassie & Adriaan muziek bij die nieuwe man bij Magda :skull::skull::skull:

Love wat voor botte, nuchtere man Illya is in combinatie met die spirituele vrouw.

Verbaas mij elk seizoen weer hoe sommigen mannen de sfeer niet kunnen peilen. Rob die helemaal hitsig is tijdens de hond kammen en auto rijden???

7 likes

Same. Altijd weer bewijs dat ik toch kan doorzetten :joy:

1 like

Maar die vrouw is toch ook gewoon helemaal gestoord met al die tekens overal in zien en betekenissen willen weten van elke steen. Ik zou denk ik niet zo lang zo vriendelijk kunnen blijven.

1 like

Hahaha ja ik vind die Eveline best een leuke vrouw maar die Rob??? Echt helemaal niks geils aan??? Hij heeft het de hele tijd over een erotische spanningmaar dan denk ik brrrrrrr je zal het met hem moeten doen

Ik ben er gek op en echt de laatste die mag judgen maar wat wordt er veel gezopen dit seizoen zeg hahaha
Valt echt op

4 likes

Ik ga 4 nu kijken, maar lees net dit:

Dus kasteel van Illya staat te koop, Ingrid’s b&b ook en de b&b van SeanPaul is in handen van mensen met banden met de producenten.

5 likes

Aflevering 6 Ingrid

Wat een vreselijke vrouw. Echt niks is goed, alles wat ze in die biechten zegt is geĆÆrriteerd.

9 likes

Afl 7

wel knap dat Frank en Ingrid in een paar dagen tijd al een soort dysfunctionele relatie hebben gecreƫerd, wat een achterlijke discussie al en dan daarna ook nog pissig worden omdat iemand zijn excuses aanbied?

3 likes

Rob doet me heel erg aan Lennart denken van 2 (?) jaar geleden

1 like

Ik begreep eigenlijk niet wat er nou precies gebeurde, Frank deed echt alsof hij iets vreeeeselijks had gedaan en helemaal door het stof moest terwijl dat toch wel meeviel? Hij ging alleen even tegen Ingrid in. Maar helemaal zo van ooooh wat ben ik een sukkel. Gast doe chill. Allebei heftige persoonlijkheden.

15 likes

Afl 7

Ja ik dacht ook wat gebeuuurt hier? Hierbij ff mijn polderpsychologie: Frank lijkt wel een soort lage eigenwaarde te hebben, hij heeft het de hele tijd over ā€œde man zijn die Ingrid wilā€ en zich daarnaar gedragen/veranderen, en Ingrid lijkt ook een soort verleden waarin zij altijd de kar moest trekken op hem te projecteren. Kan toch nooit goed gaan dit

3 likes

Ligt het aan mij of lijken Magda en Fons net moeder en zoon? Vooral in haar gezicht lijkt ze veel ouder. Misschien het resultaat van jaren zonder zonnebrand in de Franse zon?

1 like

Ja dat viel mij ook op!!