B&B vol liefde #2

“Lees jij weer mee op van die B&B forums? Wordt daar al gesproken over die onmeunige nek van die kerel in Suriname”

Aldus mijn vriend :joy:

20 likes

Haha nou zeg dit was me wel opgevallen ja, echt een bizar lange nek heeft hij (en crazy eyes vind ik maar dat is niet zo leuk om te zeggen)

22 likes

‘Wat vind je vrouwenleger er van’ aldus die van mij

22 likes

Dank je :sparkling_heart::sparkling_heart:

7 likes

Ik krijg echt Bas Smit vibes van zijn lach. :sweat_smile:

8 likes

Wel handig met die slang eromheen

7 likes

ik denk dat Frank dénkt dat hij geen maagd is, maar hij in werkelijkheid en onder de illusie dat hij zich in de poentjak begaf twee keer tussen iemands dijen wreef en klaarkwam

13 likes

vond het ook heel typisch dat hij zelf zei dat het nooit werkt met vrouwen want ze gaan toch weer weg want toeristen

ja misschien dat geen enkele Surinaamse vrouw met hem wil hoor maar je woont al tig jaar in Su, je kunt ook daten met niet toeristen en je mengen in de cultuur van het land waar je woont en geld verdient?

25 likes

ik denk dat het gros van die generatie een wat andere definitie heeft van lipstick lesbian/‘femme’, waren/zijn die over het algemeen sowieso minder bezig met verschillende expressies en indelingen dan nu.
lieske noemt zichzelf ook lipstick en die zou ik ook niet echt femme noemen als je de definitie van femme van de generatie nu neemt. gewoon een lesbische vrouw van middelbare leeftijd die geen butch is. en ik vind petra ook precies gewoon een lesbische vrouw van middelbare leeftijd die geen butch is. denk dat dat voor die generatie ook gewoon de gangbare onderscheidingen zijn: mannelijke butch lesbians, de rest is ‘gewoon’ vrouwelijk/de norm met wat uitschieters hier en daar. tenminste dat is mijn ervaring altijd geweest met die generatie lesbo’s

(sorry voor t trippelposten)

11 likes

Maar dat geldt toch eigenlijk voor alle B&B eigenaren?

1 like

Ben ik de enige die gast in Suriname wél een hele leuke man vind? Lijkt gewoon een vrolijke gozer en lacht veel + dierenliefhebber. Hij zou niet bij me passen verder maar gwn als persoon leuk

40 likes

Ik vind Ingrid echt geen leuk persoon. Lijkt me vermoeiend om bij haar te zijn

42 likes

Ik zou van ellende onkruid gaan plukken om maar niet bij haar in de buurt te hoeven zijn

11 likes

Ik vind hem ook leuk!

4 likes

Ja daaaar lijkt ze op! Zat al een tijdje te denken dat ze me aan iemand doet denken. Echt blonde Marije inderdaad

1 like

ik hoor ze naar mijn idee meestal wel zeggen dat ze hebben gedatet/het iig hebben geprobeerd met lokale mensen eigenlijk, zeker de jongere mensen die meedoen. denk dat het me ook gewoon meer opvalt omdat ik de context/verhouding van een witte Nederlander in Suriname sowieso complexer en ongemakkelijker vind dan die van iemand uit het ene witte Europese land in het andere witte Europese land

———-

ik vind Daniël echt heeel erg praten als Kaj Gorgels en hij lijkt er ook echt best op. en Illya vind ik steeds iets weghebben van Mark Rutte?? hahah heel random t is ook niet zn uiterlijk direct maar meer zn trekjes oid geloof ik

14 likes

Iconische tv met rob magda en fons bij de oesters

14 likes

Afl. 6 Ik vraag me af of de eigenaren wel mensen weg mogen sturen. Misschien pas na een bepaald aantal dagen… Ingrid zit zich toch alleen maar te ergeren. Dat komt toch niet meer goed?

4 likes

Ga er vanuit dat iemand wel een paar dagen verplicht moet zijn geweest voordat ze iemand mogen wegsturen.

Er zijn toch vorige seizoenen ook wel mensen op dezelfde dag nog weggestuurd?

19 likes