Ja als iemand echt zegt deze wil ik weghebben kan de productie moeilijk zeggen nee dat mag niet. Maar ze zullen er wel alles aan doen om te laten blijven, tenzij die exit goed is voor de drama en dus de kijkcijfers.
Vrouw bij Martijn had nog niet eens haar koffer uitgepakt ![]()
OMG ik HEB het. Ik dacht telkens, waar doet Frank bij Ingrid mij nou aan denken. Ook met die dieren…

afl 7
Echt Frank grow some balls
Ja die ene vrouw bij die man van de poppetjes toch? Die op Jeanine uit GTST leek.
Dat was zo ongemakkelijk toen. Zij had toen toch ook haar koffer nog niet uitgepakt? Of haar thee nog niet op ofzo?
Ik heb het idee dat het nog vaker gebeurd is maar kan me niet herinneren bij wie. Waren misschien ook wel mensen die het zelf binnen een dag gezien hadden
Marilou bij Jorik mocht ook meteen gaan, maar die hebben nu wel een relatie ![]()
Die nieuwe bij Magda lijkt ZO ERG op Bassie en bij de productie dachten ze dat ook want ze hebben er een liedje van Bassie en Adriaan onder gemonteerd ![]()
Die obsessie van Ingrid met onkruid trekken, man man man.
Aflevering 7 ingrid
ik snap totaal niet wat hier gebeurt? Frank is een onderdanige baby geworden en ingrid blijft liever alleen? Omdat een man die er 3 dagen is niet gelijk de b&b uit zichzelf gaat aanpakken?
Bij Thijz ook volgens mij
Ik ben bij vier en dit is echt een cringe seizoen nu al ![]()
Bij Petra die Lieske ofzo, Petra lijkt haar goed te kunnen handelen maar ik zou me na vijf minuten al doodergeren
Net als bij de man die nu bij Eveliene komt en Frank bij Ingrid, zou echt kapot gaan van het ongemak
En bij JP zit iedereen toch met vlammend maagzuur ![]()
Hahahaha ik voel die cava ook plaatsvervangend weer omhoog komen
Je verwoordt precies mijn gedachten. Snapte er ook helemaal niks van.
Ik vind het zo’n ontzettend vermoeiende vrouw. Erger me echt kapot aan haar houding continu waaronder die obsessie met het onkruid. Er staat zoveel dat het er ook al zal hebben gestaan ruim voordat de opnames begonnen. En nu stoort het haar ineens??
Ik slinger continu heen en weer. Ene moment vind ik haar leuk en pittig en andere moment heel irritant. Ik had haar eerste keuze ook nooit verwacht!
Ik wil haar niet gelijk pathologiseren maar er gaat iets in het contact niet helemaal lekker ![]()
Omg ik ben hier nu, maar dit is zooo frustrerend
Op het moment dat zij met haar koffer aan kwam bij het kasteel van die vent met die poppetjes (naam kwijt) toen vertrok hij naar Nederland toch? Ook zo idioot was dat.
Oja dat was het!! En toen kwam hij terug en toen heeft hij welgeteld 10 minuten met haar gepraat en toen had hij het al geschoten idd.
Ik ga nu aan afl 7 beginnen ben erg benieuwd.
Ik vind nu ook ineens soms dat Ingrid op Bep Brul lijkt met haar verwilderde haar en Piet is dan Fats met z’n schunnige opmerkingen. Loenatik op Lesbos.
Aflevering 9
Haha die Magda, ze stuurt Fons naar huis en wil uitleggen waarom waarop Fons zegt “dat hoeft niet” en dan zegt ze “jawel, dat is wel zo leuk” en vervolgens komt er een hele lijst met minpunten ![]()
. Echt heel leuk om te horen Magda!! ![]()