B&B vol liefde #2

Nee dit is zijn eigen woning

8 likes

Aflv 13

Samenvatting

Zouden Albert en Malgosia hebben geneukt? ā€œIk weet wel hoe hij kan ontspannen hihihiā€

21 likes

Ja sowieso

11 likes

Ik mis RJ en Els :smiling_face_with_tear:

14 likes

Afl 13

Samenvatting

Oh god, echt medelijden met Peet. Die vrienden van Anja :nauseated_face:

En Albert hou op joh, continu Malgosia aansporen te zingen. Ging stuk dat ze ging en hij daar haar aankondigen. Die ander vind ik slappe hap, praat Debbie en Albert naar de mond.

6 likes

Denk het wel. Ook in het voorstukje voor morgen zegt ze iets over sporen achterlaten terwijl ze iets van de grond haalt bij een bed…

Ik kan dat filmpje niet meer vinden waar Albert met iemand aan tafel zit en een vrouw zegt iets over twee na nachten bij iemand geslapen te hebben. Is dat die nieuwe vrouw?

3 likes

Ja! Ik denk ook wel dat ze al vaker samen hebben geslapen.

3 likes

afl 13

ja echt he… hij sprak haar naam ook weer helemaal verkeerd uit. En toen ze er niet was, hoorde ik nou goed dat ie zei ā€˜She is shit!!!’ ? Het werd ondertiteld met ā€˜zij is aan het poepen’ en hoop maar dat ie dat bedoelde, al maakt het het niet per se beter. Moest vooral denken aan het moment dat Malgosia dit zelf terugziet. Zal ze niet blij mee zijn

9 likes

Ja! Heb het zelfs even terug gezocht bij aflevering 1 haha

3 likes

Afl 13

Samenvatting

Ja dat zei hij inderdaad, echt een rare gast hoor.
Ik hoop dat Malgosia hem thuis vierkant uitlacht als ze dit terugziet.

10 likes

Alsof zij zich zo normaal heeft gedragen

11 likes

Ik had niet echt verwacht dat ze de eer aan zichzelf zou laten door nu al te vertrekken, ergens jammer van de potentiele juice tv wel… Maar siert haar wel, toch nog

12 likes

Afl 13

Samenvatting

Nou vind ik eigenlijk wel. Hij zet haar voor het blok met dat zingen. Is eerst idolaat van haar, komt er een andere vrouw binnen met een mooie kont (zoals hij zegt) en krijgt ze geen aandacht meer. Wat heeft zij verkeerd gedaan dan?

12 likes

Afl 13

Ahahah Albert weet niet eens hoe ie Malgosia’s naam moet uitspreken (ā€œMaljossie?ā€). En dat ze gewoon weg loopt, geweldig.
En dat anderen zeggen dat hij echt bedoelde she is shit, nee, hij bedoelde het als grapje dat ze aan het poepen was omdat ze er niet was (in slecht Engels). Eerder zei hij juist steeds dat ze geweldig kan zingen, ook tegen Debbie.
Vind hem nog steeds vreselijk tho.

8 likes

Aflevering 13

Ik snap Malgossia wel. Waarom wil hij eigenlijk zo graag dat ze gaat zingen? Wat een vreselijke man, die Albert…

11 likes

Vond hier zoveel geknipt in deze scĆØnes dat de logica er ook uit is.

3 likes

13 Debbie leek wel de enige die zich om haar bekommerde, van komt ze wel thuis. Snap goed dat Malgosia vertrekt. Hoop dat Joyce ook snel inziet dat Albert een rare snuiter is. Wat spreekt die man trouwens ontzettend slecht Engels, mijn hemel.

7 likes
Samenvatting

Nou ik vond hoe ze zich gedroeg door hem die eerste avond op zijn wang te blijven kussen, hoe ze zich in de auto gedroeg tegenover die tweede vrouw die er toen amper was, hoe ze deed toen in die slaapkamer over dat cadeautje (nou niets anders dan ik kreeg hoor) of wat je in de vooruitblik ziet over dat ze nog wel even heeft moeten laten weten wat er gebeurd is aan die andere vrouw nou niet echt heel erg chique.

En nee daarmee zeg ik niet dat Albert hier het toonbeeld van klasse is maar die was al afgeschreven toen hij zich als een ongekend asociale lul gedroeg tegen die allereerste vrouw. Maar dit zijn gewoon twee mensen die zich beiden niet netjes hebben gedragen.

27 likes

afl 13

Samenvatting

Ik denk dat Malgosia & Albert sowieso wel naar bed zijn geweest en zij daarom zo heftig reageert… ik bedoel Albert is sowieso een eikel maar dat ze zich nu ook wel beseft dat ze alleen goed was voor de seks. Zoiets denk ik. Want ze was wel erg ā€˜verbitterd’. Of ze is gewoon emotioneel onderontwikkeld, dat kan ook :rofl:

4 likes

Ik vind dat Emil van Arno lijkt op een broer van Richard Groenendijk.

En Joyce bij Albert vind ik zo een zus van Sandra van Nieuwehof (TVOH) zijn. Maar waarschijnlijk ben ik de enige. Zit soms ook in haar manier van praten ofzo? :rofl:

21 likes