Haha ja Karin is pittig!!! Hoe dat zich uit? Ze loopt zichzelf voorbij ![]()
![]()
Ja dat is niet pittig hè
Haha ja Karin is pittig!!! Hoe dat zich uit? Ze loopt zichzelf voorbij ![]()
![]()
Ja dat is niet pittig hè
Ik vind Dick zo saai
Ik las dat Dick bij Echte Meisjes in de Jungle ook ranger was. Dus als er dan slangen of beesten waren konden ze hem met een walkietalkie oproepen om te helpen. Vond ik wel een leuk feitje.
Hij is ook een van de experts bij Kamp van Koningsbrugge, Jeroen vertelde in het programma Beste Kijkers dat hij hem kent. Hij doet dus blijkbaar wel meer voor/in de media!
Denk eerlijk gezegd dat er niet veel spannends gebeurd maar dat ilya gewoon meldt dat hij niet veel heeft met spirualiteit en dat ze kan vertrekken, en dat ze dat niet kan verdragen
Expert op het gebied van wat dan?
Ik denk op het gebied van stalen draagconstructies.
Hahaha ja flauw, maar meestal zitten er bij Kamp van koningsbrugge geen slangen of reptielen toch? Is dat niet meestal op een koude bestemming
Ik kijk dat programma niet, herhaal alleen wat Jeroen zegt. Dacht die zal het wel weten, aangezien het zijn programma is ![]()
Edit: zie nu toevallig dit nieuwsartikel haha, dat verklaart een hoop!
https://www.nu.nl/media/6363247/zesde-seizoen-kamp-van-koningsbrugge-speelt-zich-af-in-surinaamse-jungle.html
Aflevering 9
Ik vind die nieuwe meid bij Dick een partij irritant. Het white saviour complex druipt er vanaf.
Haha idd!! En moet ook steeds aan Johan Vlemmix en Michiel Vos denken.
God ja, met dr ‘ik neem altijd wat mee voor kinderen’ en dan zo feitelijk opnoemen hoeveel procent van de mensen in Suriname onder de armoedegrens woont.
Ik kan bij Dick trouwens niks anders zien dan die lachende kop, de enige gezichtsuitdrukking die hij heeft lijkt wel.
Lijkt soms wel bezeten
Hahaha mijn vriend en ik zitten de hele tijd die lach na te doen en trekken echt te pas en te onpas dat gezicht naar elkaar ![]()
Mn vriend had nog nooit b&b gezien en hij vind het zo leuk dat we ook aan het vorige seizoen begonnen zijn ![]()
Spoiler aflevering 9 Ilya
Kijk wat bijzonder! Mijn naam!
Dat is een rozijn
Ik ben hier nu en het is echt heel bijzonder ![]()
“die man gaat vol rancune weg”
Aflevering 9
Ik begin Magda nu ook irritant te vinden. Ik snap echt wel dat ze zichzelf niet met Fons ziet, maar kom op. Leef een beetje in plaats van die strakke regeltjes elke keer
Aflevering 9
Aw ik vind het wel schattig dat Magda wat te begint ontdooien bij Rob(?) die nieuwe man. En je ziet ook gelijk dat ze het niet erg vindt als hij haar soms aanraakt in tegenstelling tot bij die Fons
Die kon gewoon niks meer goed doen. Ik zie wel iets ![]()
Aflevering 6[spoiler]
Ik vind die stukjes met Jean Paul steeds zo saai. Ze zijn alleen maar aan het eten en drinken. Denk idd dat hij niet echt op zoek is naar een vrouw maar die b&b moet promoten, want hij is totaal niet bezig met die vrouwen beter leren kennen verder.
En Piet bij Ingrid
de hele tijd stoere praatjes dat hij wel met haar gaat eindigen en dan het moment dat Ingrid aangeeft dat het hem niet gaat worden meteen: nee vind ik ook, ik zag het ook niet zitten. Loser.
[/spoiler]