B&B vol liefde #2

Het zijn toch eigenlijk gewoon weer een bunch (on)volwassenen met onverwerkte trauma’s😩

15 likes

Afl. 9

Ik snap echt niks aan de situatie bij Daniel. Het voelt alsof ze elkaar al kennen maar ze is twee dagen?

En gingen ze nou niet meer mountainbiken bij Dick?

Heeeeel benieuwd naar morgen :fu:

2 likes

Ja man die reactie vond ik wel wat overtrokken, daar kwam voor mijn gevoel nog 40 jaar aan wrok naar boven. En dan toch verontwaardigd dat er nog een reactie van Fons kwam.

8 likes

9

Ja en dan geeft hij daar een reactie op en is het allemaal niet waar wat hij zegt en herkent ze zich er niet in. En bij Fons vond ze zijn dikke buik een afknapper, maar die andere heeft dat toch ook?

4 likes

Aflv 4 Dick
Hij is nog met de 1e meid, en ze hebben het altijd weer over tegengas​:crazy_face::crazy_face::crazy_face:waarommmmm. En is hij wel echt bnb eigenaar? Ik zie er niks van want hij is bezig met slangen enzo.

8 likes

Ja er liggen ook vaak gasten op de achtergrond! En die snake calls doet hij erbij

1 like

Haha ja Karin is pittig!!! Hoe dat zich uit? Ze loopt zichzelf voorbij :sob::sob:

Ja dat is niet pittig hè

8 likes

Ik vind Dick zo saai

14 likes

Ik las dat Dick bij Echte Meisjes in de Jungle ook ranger was. Dus als er dan slangen of beesten waren konden ze hem met een walkietalkie oproepen om te helpen. Vond ik wel een leuk feitje.

37 likes

Hij is ook een van de experts bij Kamp van Koningsbrugge, Jeroen vertelde in het programma Beste Kijkers dat hij hem kent. Hij doet dus blijkbaar wel meer voor/in de media!

10 likes
aflevering 9

Denk eerlijk gezegd dat er niet veel spannends gebeurd maar dat ilya gewoon meldt dat hij niet veel heeft met spirualiteit en dat ze kan vertrekken, en dat ze dat niet kan verdragen

4 likes

Expert op het gebied van wat dan?

1 like

Ik denk op het gebied van stalen draagconstructies.

22 likes

Hahaha ja flauw, maar meestal zitten er bij Kamp van koningsbrugge geen slangen of reptielen toch? Is dat niet meestal op een koude bestemming

4 likes

Ik kijk dat programma niet, herhaal alleen wat Jeroen zegt. Dacht die zal het wel weten, aangezien het zijn programma is :sweat_smile:

Edit: zie nu toevallig dit nieuwsartikel haha, dat verklaart een hoop!
https://www.nu.nl/media/6363247/zesde-seizoen-kamp-van-koningsbrugge-speelt-zich-af-in-surinaamse-jungle.html

4 likes

Aflevering 9

Ik vind die nieuwe meid bij Dick een partij irritant. Het white saviour complex druipt er vanaf.

30 likes

Haha idd!! En moet ook steeds aan Johan Vlemmix en Michiel Vos denken.

4 likes
reactie aflevering 9

God ja, met dr ‘ik neem altijd wat mee voor kinderen’ en dan zo feitelijk opnoemen hoeveel procent van de mensen in Suriname onder de armoedegrens woont.

Ik kan bij Dick trouwens niks anders zien dan die lachende kop, de enige gezichtsuitdrukking die hij heeft lijkt wel.

22 likes

Lijkt soms wel bezeten

33 likes

Hahaha mijn vriend en ik zitten de hele tijd die lach na te doen en trekken echt te pas en te onpas dat gezicht naar elkaar :joy:

Mn vriend had nog nooit b&b gezien en hij vind het zo leuk dat we ook aan het vorige seizoen begonnen zijn :ok_hand:t2:

16 likes