Spoiler aflevering 9 Ilya
Kijk wat bijzonder! Mijn naam!
Dat is een rozijn
Spoiler aflevering 9 Ilya
Kijk wat bijzonder! Mijn naam!
Dat is een rozijn
Ik ben hier nu en het is echt heel bijzonder ![]()
“die man gaat vol rancune weg”
Aflevering 9
Ik begin Magda nu ook irritant te vinden. Ik snap echt wel dat ze zichzelf niet met Fons ziet, maar kom op. Leef een beetje in plaats van die strakke regeltjes elke keer
Aflevering 9
Aw ik vind het wel schattig dat Magda wat te begint ontdooien bij Rob(?) die nieuwe man. En je ziet ook gelijk dat ze het niet erg vindt als hij haar soms aanraakt in tegenstelling tot bij die Fons
Die kon gewoon niks meer goed doen. Ik zie wel iets ![]()
Aflevering 6[spoiler]
Ik vind die stukjes met Jean Paul steeds zo saai. Ze zijn alleen maar aan het eten en drinken. Denk idd dat hij niet echt op zoek is naar een vrouw maar die b&b moet promoten, want hij is totaal niet bezig met die vrouwen beter leren kennen verder.
En Piet bij Ingrid
de hele tijd stoere praatjes dat hij wel met haar gaat eindigen en dan het moment dat Ingrid aangeeft dat het hem niet gaat worden meteen: nee vind ik ook, ik zag het ook niet zitten. Loser.
[/spoiler]
Je spoiler doet het niet! Maar verder eens met aaaalles. Over Ingrid afl 6 Vind haar ook wel zuur steeds. Zeg gewoon wat je wilt ipv steeds balen of dat passief agressieve IK DOE HET ZELF WEL WEER!! Ze zei ook iets van je wilt hier samen een b&b bestieren maar misschien willen ze haar eerst even leren kennen ipv meteen als allround klusjesman aan het werk te gaan
Iedereen loopt wel over Jean-Peal te zeuren met zijn fake b&b maar ik ben benieuwd wanneer we de eerste gasten bij Magda gaan zien. Geloof niet dat zij echt gasten ontvangt.
Afl 9
Gatver wat is Magda een onwijs onaardige ZURE vrouw echt wat een teleurstelling zeg
Aflevering 9
[spoiler]ik gok dat Ilya alleen maar een keer met haar van bil wou en dat nu heeft gedaan en haar de dag erna wegstuurt.
En Dick met zijn enge grijns doet mij denken aan zo’n Labubu pop[/spoiler]
Kennen jullie die Sharon (2e gast van Dick) ook ergens van? Los van dat ze op Yolanthe lijkt. Ik kom er maar niet op maar heb echt het idee dat ik haar vaker heb gezien.
Vind het zo mooi dat Petra het steeds over erotische klik heeft in plaats van romantische klik.
Ja!! Same. Ik heb ook al zitten googelen maar kan niks vinden? Ik weet bijna zeker dat ze al eens eerder op tv is geweest?!
Dit is al een google hit dus je bent niet de enige die zich dit afvraagt haha
Ik had hetzelfde! Geen idee of ze eerder op tv is geweest, maar ze doet me een beetje denken aan Charlotte, die vorig jaar te gast was bij Mike. Maar ook een klein beetje Femke van MAFS.
Ik heb even ge-Sherlocked en ze heeft paar jaar geleden meegedaan aan Love Raft van de NPO. Zo’n back to basic datingshow.
Kan rustig slapen nu, haha.
Haha ja nu je het zegt in mijn hoofd is dit gewoon haar huis inderdaad en is het geen B&B
Maar ik denk dat veel eigenaren hun B&B tijdelijk dicht hebben gezet voor de opnames?
Die scène met Magda en die Bassie lookalike met die oesters en garnalen ![]()
wat een tv
En gok opnames in t laagseizoen
Aflevering 7
Ben nog begin bij aflevering 7 maar moet het kwijt haha. Die obsessie van ingrid met onkruid. En ze valt Frank echt wel aan. Hij verwoord het goed, soort test. En ipv dat ze het ze het gewoon zegt is het soort geheim testje. Kan er zo slecht tegen mensen “testen”. Ik vind hem goed reageren.Ingrid moet gewoon een tuinman inhuren. Zo irritant, gezanik over onkruid. Alsof je als je bij iemand bent meteen gaat zeggen, zeg zullen we even onkruid wieden? Of dat je meteen de kasten induikt voor koffie enzo. Zeg dat dan ook duidelijk tegen hem.