Oh hmm. Ben wel benieuwd naar haar de komende afleveringen. Vond haar al best irritant maar denk dat Dick helemaaaal weg van haar is. Hopelijk heeft hij nog wel oog voor andere dames en wordt het niet een Martijn 2.0 (die met Fenna)
Ik ben halverwege aflevering 7 maar heel verbaasd over de auto van Ilya. Had hem ingeschat als iemand met een praktische auto maar hij rijdt gewoon een Maserati?!
Oh nee ik vind dit juist helemaal bij hem passen. Een simpele man die blij wordt van auto’s, lekker eten en mooie vrouwen (maar dan moeten ze niet te veel zeggen of willen, vooral voor hem zorgen natuurlijk)
Afl 10
Hoe is Raisa niet Malgosia, zij zijn toch gewoon dezelfde persoon
Jaaaaa dankje!!! Dat heb ik destijds gekeken.
afl 7
Die Ingrid joh, is toch logisch dat de mannen niet uit zichzelf onkruid gaan weghalen oid, je bent daar toch in de eerste plaats voor haar? Dus vind het totaal niet raar dat hij daar niet zelf op komt, hij is toch alleen met haar bezig? En dan zegt ze dat hij zich aangevallen voelt maar dat was “écht niet mijn bedoeling hoor!”, terwijl ze hem echt hard aan het aanvallen was. Ik zou me ook aangevallen voelen. Ze heeft ook echt geen zelfinzicht zeg. Wat heeft Frank nou fout gedaan dat ie nu zijn verontschuldiging aanbiedt en zij zich gekwetst voelt?? Ik snap er oprecht niks van
Aflevering 10
Ik ga echt stuk dat die vrouwen van JP elke keer met een kater aan het ontbijt zitten ![]()
Aflevering 10 Ilya
Rayisa wordt wel net zo nasty als Malgosia bij afwijzing zeg
Geen idee welke afl
gaat er niemand stuk om Rob met zn uitspraak in volle overtuiging “Optie is géén opgeven!”? ![]()
Aflevering 5
Ik loop een beetje achter, maar die hele aankomst van Piet met zijn toeptafel, vreselijk. Die vervolgens een emotioneel verhaal vertelt over zijn overleden vrouw, waarop Frank zegt: zullen we het even gezellig houden?![]()
Goeie dagschotel!
![]()
Ja, dit vond ik ook zo raar van Frank. Terwijl Frank ook meteen bij Ingrid moest huilen om zijn overleden paard??
Hier hoor ik iedereen over maar ik vond hem juist zo lekker vrolijk! Beetje leven in de tent ![]()
Ja zo vreemd, maar ik heb sowieso tijdens deze aflevering en de afleveringen erna (ben nu bij 8) zo vaak zo’n blik aan m’n vriend gegeven (en hij tegelijkertijd aan mij) ![]()
Meer een “kijk mij eens de lollige vent zijn”
Ik heb ook zo’n collega. Die kan ik nu echt niet meer serieus nemen met alle grappen die hij er constant uit kraamt
Het lijkt wel alsof er een heel stuk is uitgeknipt. Hij vind zichzelf een sukkel en weet ik veel allemaal en hij heeft haar gekwetst, maar waarmee dan precies? Het lijkt zo zwaar alsof hij haar voor weet ik veel wat heeft uitgemaakt of geflikt heeft.
Ja zo overdreven. Ik vond haar betoog nergens op slaan, maar zijn reactie ook echt niet
Ik denk dat dat knippen meevalt en zijn reactie compleet overtrokken was. Maar vond Ingrids aanval ook echt nergens op slaan.
Aflevering 8: het verbaast me niks dat Daniel al zo lang single is, wat een hork
Doet me een beetje denken aan Jorik uit winter vol liefde ![]()