B&B vol liefde #2

Aflevering 10

Ik ga echt stuk dat die vrouwen van JP elke keer met een kater aan het ontbijt zitten :sweat_smile:

6 likes

Aflevering 10 Ilya

Rayisa wordt wel net zo nasty als Malgosia bij afwijzing zeg

11 likes

Geen idee welke afl

gaat er niemand stuk om Rob met zn uitspraak in volle overtuiging “Optie is géén opgeven!”? :joy:

41 likes

Aflevering 5
Ik loop een beetje achter, maar die hele aankomst van Piet met zijn toeptafel, vreselijk. Die vervolgens een emotioneel verhaal vertelt over zijn overleden vrouw, waarop Frank zegt: zullen we het even gezellig houden?:sweat_smile:

25 likes

Goeie dagschotel!

:woozy_face:

7 likes

Ja, dit vond ik ook zo raar van Frank. Terwijl Frank ook meteen bij Ingrid moest huilen om zijn overleden paard??

50 likes

Hier hoor ik iedereen over maar ik vond hem juist zo lekker vrolijk! Beetje leven in de tent :joy:

Ja zo vreemd, maar ik heb sowieso tijdens deze aflevering en de afleveringen erna (ben nu bij 8) zo vaak zo’n blik aan m’n vriend gegeven (en hij tegelijkertijd aan mij) :interrobang:

2 likes

Meer een “kijk mij eens de lollige vent zijn”
Ik heb ook zo’n collega. Die kan ik nu echt niet meer serieus nemen met alle grappen die hij er constant uit kraamt

1 like

Het lijkt wel alsof er een heel stuk is uitgeknipt. Hij vind zichzelf een sukkel en weet ik veel allemaal en hij heeft haar gekwetst, maar waarmee dan precies? Het lijkt zo zwaar alsof hij haar voor weet ik veel wat heeft uitgemaakt of geflikt heeft.

14 likes

Ja zo overdreven. Ik vond haar betoog nergens op slaan, maar zijn reactie ook echt niet

6 likes

Ik denk dat dat knippen meevalt en zijn reactie compleet overtrokken was. Maar vond Ingrids aanval ook echt nergens op slaan.

6 likes

Aflevering 8: het verbaast me niks dat Daniel al zo lang single is, wat een hork :joy:

6 likes

Doet me een beetje denken aan Jorik uit winter vol liefde :sweat_smile:

7 likes

Ik loop achter, dus ff nog over aflevering 5 van gisteren.

Dit is het eerste wat je hoort net nadat je wakker bent. Heb je nog zin in de dag?

• Super leuk juist!
  • Neutraal
  • Ik ga weer in bed liggen, doei

0 stemmers

Je zegt “leuk shirt!” tegen iemand, op welk antwoord hoop je?

• Dankjewel.
  • Dankjewel, is van de c&a
  • Dankjewel, snoopy is mijn persoonlijke held, dit zijn al mijn snoopy ervaringen sinds mijn kindertijd en ik zou graag een snoopybed bezitten.

0 stemmers

7 likes

Dit was echt heel erg hahaha.
Ik vind frank overigens wel leuk
Ingrid en frank zijn de debbie en dinges van dit seizoen.

15 likes

Deze vrouw lijkt toch 1 op 1 op die vrouw uit little brittain (filmpje lukt helaas niet, maar op de oester party van JP)

20 likes

hahaha ja
is de moeder van JP toch

2 likes

Nog steeds aflevering 5, nieuwe b&b houder Rob zegt dit; ligt het aan mij of is dit echt een vreemde manier van zeggen dat iemand je ex is?

• Ja vond ik vreemd
  • Vond ik niet vreemd

0 stemmers

Is dit vreemd om te vragen over je zogenaamde beste vriend, die jou bijna familie noemt?

• Ja vond ik vreemd
  • Vond ik niet vreemd

0 stemmers

2 likes

Ik wil ook een snoopybed.

31 likes