B&B vol liefde #2

ja ik vind haar op de een of andere manier heel sympathiek en leuk

8 likes

ja ik ook, vond haar ook heel lief en oprecht naar rob toe, en met die nieuwe vent in afl 10 die bijdehand loopt te doen weer helemaal niet op dr bekkie gevallen

10 likes
10

HAHAHAA is die Jean Paul nou de naam van Yvonne vergeten die er al een paar dagen is & nadat ie net een middag met haar heeft doorgebracht??

‘ik was vandaag de hele dag met…’
ja dat weet ik
‘met euhh onderweg’

dat handje erbij ook zovan ik tover dr naam wel ff uit de lucht :sob::sob::rofl:

34 likes

Die Rob komt over als een heel beschaafde en vriendelijke man maar dan heeft hij soms ineens van die opmerkingen dat ik denk euhhh? Ook steeds over haar leeftijd/uiterlijk inderdaad

4 likes

ook over de date die zij bedacht had, wat een ploert

2 likes

De beste man heeft wss ook een kop vol met zaagsel over met al dat gezuip

2 likes

Aflevering 11/12 Petra

Volgens mij vindt Lieske die nieuwe vrouw bloedirritant, ook al zegt ze steeds van niet. Maar haar gezichtsuitdrukking spreekt boekdelen haha. Ik vind Lieske ook veel leuker en die nieuwe nogal try hard. Ook met dat badpak in dat zwembad pff girl haha

33 likes

Aflevering 8, ben echt benieuwd wat jullie vinden

Als je één van de twee moet kiezen

• Illya is te lomp nuchter
  • Rayisa is te zweverig

0 stemmers

Looooove de dynamiek van Illya die niks weet en Rayisa die onverschrokken doorvraagt. Echt heerlijke scène dat ze door dat dorpje lopen, een klassieker. En ik heb denk ik ergens een zwak voor Illya, dat hele nuchtere is zo onbedoeld grappig.

Perfectie:

Edit: ook mooi

67 likes

Ja hij heeft echt geen vriendelijke vibe?

2 likes

Jezus ik ben Karin bij Dick en ??? bij Daniel nu al zat, allebei van die ontzettende overdenkers die alles willen uitspreken :zzz: :sleeping: echt mn minst favoriete types om naar te kijken altijd.

13 likes

sjanne paul lijkt qua manier van praten eigenlijk ook wel heel erg op robert-jan uit schotland

17 likes

Vind dit wel echt een grove belediging aan het adres van Robert Jan

31 likes

omg ja!

7 likes

Ik heb dat ook. Ze praten een beetje hetzelfde

Terwijl de looks niet meer verschillend zouden kunnen zijn! Ik had ook een crush op RJ :fire:, terwijl JP totaal m’n type niet is. Maar de gelijkenis in praten hoor ik telkens weer

4 likes

Rob die z’n boner verbergt achter een hond en amper meer kan praten omdat ie zo opgewonden is, laat het stoppen :nauseated_face: :face_vomiting: hou op met je kriebels, fantaseren over nek kussen, erotische spanning alleen maar omdat je NAAST een vrouw zit. En waaaarom is dit de tweede man dit seizoen die met een hond van plek wil wisselen sos.

Was gewoon opgelucht dat Eveline’s vader in het ziekenhuis was opgenomen en hij daardoor wel MOEST stoppen met z’n gegeil.

Edit: ZO ONGEMAKKELIJK die ogen

33 likes

Ik vond zijn reactie hierop zo raar ook. Iets met ‘dat klinkt helemaal niet goed’. Dat is toch precies niet wat je tegen iemand zegt op zo’n moment :smiling_face_with_tear:

24 likes

stel je zit geconcentreerd en nietsvermoedend je hond te kammen en je voelt opeens rob hijgend met zn tong in je nek :woozy_face:

@Dushoi ja eerste dat ik dacht ook :joy:

7 likes

ik denk dat er ook voor al het zuipen weinig anders dan zaagsel in JP’s hoofd gezeten heeft

12 likes
afl 11 Petra bij Petra

Ik ga echt helemaal niet goed op die nieuwe Petra bij Petra. Hoe kan je nou niet herkennen voor wie je komt? Haha. En meteen flirten met Lieske, doe normaal. Je komt toch voor de vrouw waar je op geschreven hebt? Of zou ze gewoon haar lesbische avontuur willen verwezenlijken, ongeacht wie het is? :sweat_smile:

24 likes

hij lijkt mega erg op een bulldog trouwens, dat hangende gezicht + die ondertanden die steeds zichtbaar zijn

heb ff geen goede vergelijkingsfoto maar sprekend hoor. en moet ook aan die buurman van goofy denken

29 likes