B&B vol liefde #2

Rob die z’n boner verbergt achter een hond en amper meer kan praten omdat ie zo opgewonden is, laat het stoppen :nauseated_face: :face_vomiting: hou op met je kriebels, fantaseren over nek kussen, erotische spanning alleen maar omdat je NAAST een vrouw zit. En waaaarom is dit de tweede man dit seizoen die met een hond van plek wil wisselen sos.

Was gewoon opgelucht dat Eveline’s vader in het ziekenhuis was opgenomen en hij daardoor wel MOEST stoppen met z’n gegeil.

Edit: ZO ONGEMAKKELIJK die ogen

33 likes

Ik vond zijn reactie hierop zo raar ook. Iets met ‘dat klinkt helemaal niet goed’. Dat is toch precies niet wat je tegen iemand zegt op zo’n moment :smiling_face_with_tear:

24 likes

stel je zit geconcentreerd en nietsvermoedend je hond te kammen en je voelt opeens rob hijgend met zn tong in je nek :woozy_face:

@Dushoi ja eerste dat ik dacht ook :joy:

7 likes

ik denk dat er ook voor al het zuipen weinig anders dan zaagsel in JP’s hoofd gezeten heeft

12 likes
afl 11 Petra bij Petra

Ik ga echt helemaal niet goed op die nieuwe Petra bij Petra. Hoe kan je nou niet herkennen voor wie je komt? Haha. En meteen flirten met Lieske, doe normaal. Je komt toch voor de vrouw waar je op geschreven hebt? Of zou ze gewoon haar lesbische avontuur willen verwezenlijken, ongeacht wie het is? :sweat_smile:

24 likes

hij lijkt mega erg op een bulldog trouwens, dat hangende gezicht + die ondertanden die steeds zichtbaar zijn

heb ff geen goede vergelijkingsfoto maar sprekend hoor. en moet ook aan die buurman van goofy denken

29 likes

Hahahahhaa

23 likes

Haha ja dat heb ik hier in het begin gepost maar niemand reageerde dus dacht dat ik de enige was die t zag hahaha. Mijn vriend sloeg ookal niet aan. Echt heel erg vind ik

4 likes

Hahahahahhahs die oesterscene bij Marga is wel echt all time top 5 van B&B

Dit hoofd in het begin alleen al:

En love dat Rob niet kan koken, niet van fruit de mer houdt, geen Frans kan, ook een dikke buik heeft en eigenlijk alles is dat Marga haat, maar omdat ie Rotterdammer is, is het geen probleem :sob::sob::sob:

Hij is vast problematisch af maar op dit moment HOU ik echt van Rob, wat een mood

70 likes

hahahaha ja een vriendin van me noemde hem al ‘die bloedhond’

9 likes

Sorry voor de 89e post maar kan iemand me uit leggen wat de hel er ineens is tussen Daniel en Renske.

Ze hadden kennelijk een gezellige avond, toen een stil ontbijt, een gezellige kanotocht en daarna hebben ze ineens ruzie ???

• Renske is raar
  • Daniel is raar

0 stemmers

Ik vind haar een beetje een kinderlijk type maar misschien is dat ook door haar speentjes gebit idk, hij reageert ook wel redelijk fel maar zij is dan weer enorm emotioneel en hij gewoon rustig.

13 likes

Ik wacht met smart op de andere 97 posts dit seizoen.

39 likes

Ja zij overdenkt echt allllllllllles volgens mij, accepteer gewoon dat er geen klik is en ga naar huis maar ga niet geforceerd gezellig zitten doen en op je fucking eerste date al ruzie maken. Dat werkt toch niet op lange termijn joh.

24 likes

Ik snap er ook niks van dat als iets ongemakkelijk is, dat je dan gaat uitspreken dat het ongemakkelijk is, dat dan ook nog gaat analyseren en uitpraten wat er dan precies ongemakkelijk is? Hoeee maakt dat het relaxter lol

Het leek voor mij een beetje alsof Renske gefrustreerd raakte door haar eigen “onkunde” en daarom maar pissig werd op hem wAnT jIj MaAkT hEt mIj eXpReS MoEiLiJk (?) Echt een hele weird take vond ik dat

16 likes

Ik hoorde bij deze scène mijn eigen therapeut al zeggen, wat maakt het erg dat het even ongemakkelijk is.
En ze hadden het daarvoor gewoon leuk, dus het sloeg echt nergens op.

4 likes

Omg ja. En ook op Droopy :sob:

3 likes

Ik ga echt stuk om dit topic echt wat een heerlijke tv, knap dat het nog steeds leuk is na al een aantal seizoenen

7 likes

HAHA

10 likes

52 likes

Ooohja Jaap Reesema ik kwam er maar niet op.

Ik heb bij die Daniel en Renske steeds het idee dat ik naar tv van 15 jaar geleden kijk? Geen idee misschien is dat ook door dat hotel

8 likes