Ik vind Joyce echt geen leuke vrouw. Ik gun haar Albert.
Ik ben nog bij 11 maar wtf
afl11
Dat impala schijt spugen ik dacht eerst echt dat die ranger een grapje maakte om te kijken wie er zo gek zou zijn om het te doen
Afl. 13
13
Ik krijg echt een heel naar gevoel van dat etentje bij Albert. Albert behandelt Malgosia een beetje als een circus aapje “zing! Doe het nog een keer! Nog eens!” En ik vond het gesprek tussen Joyce en Debbie ook heel gek.
Albert ziet er hier ook uit alsof ie met één been in t graf staat hallelujah wat een bejaarde vent
Vond Debbie ook altijd al wat twijfelachtig maar dat ze zulke goede vrienden is met creep Albert maakt wel dat ze in mijn waardering daalt
Dat vond ik bij de yoga helemaal. Van dat verwilderde grijze haar erbij.
Die opschrikkende vogeltjes bij dat koffiezetapparaat van Joop
Doei Joop.
Ik moet er ook echt niet aan denken om die vent in mijn bed te hebben, maar ik denk helaas dat hij vaak zijn zin krijgt door zijn
Ik kijk op tv (volgens mij 9) maar ik vind Robert Jan echt zo’n leuke, vriendelijke man. Ook hoe hij heel respectvol dat gesprek met Annemarie voert, een toppertje
afl 12
Die jacco die z’n cadeauset whiskey weer terug inpakt nadat hij naar huis wordt gestuurd
Heb ook het gevoel dat hij echt alleen maar over boten praat en dat het enige is waar zij steeds mee matchen
Die pyama van RJ
Ik had zelf moeten schrijven op RJ. Vind hem nog steeds heel leuk
En dan die laarzen erbij
Lees dit echt met een Els-voice: ‘hij is niet leuk, nee hij is heeeel leuk ’
Die stem van Marcel is net die van Willy (Willem-Alexander) van LuckyTV
Ik vind Joyce trouwens echt de oudere versie van Yvonne van de Bachelor
Qua uiterlijk en manier van praten
Omg idd ja!!