B&B vol liefde #2

Ik vind Joyce echt geen leuke vrouw. Ik gun haar Albert.

25 likes

Ik ben nog bij 11 maar wtf

afl11

Dat impala schijt spugen :joy: ik dacht eerst echt dat die ranger een grapje maakte om te kijken wie er zo gek zou zijn om het te doen

24 likes

Afl. 13

Ik dacht eerst dat dat wéér een andere vrouw was, maar het is inderdaad Joyce! Haha ik moet er eerlijk gezegd wel om lachen dat Malgosia Albert nog even voor de bus gooit wanneer ze vertrekt

40 likes

13

Ik krijg echt een heel naar gevoel van dat etentje bij Albert. Albert behandelt Malgosia een beetje als een circus aapje “zing! Doe het nog een keer! Nog eens!” En ik vond het gesprek tussen Joyce en Debbie ook heel gek.

25 likes

Albert ziet er hier ook uit alsof ie met één been in t graf staat hallelujah wat een bejaarde vent

42 likes

Vond Debbie ook altijd al wat twijfelachtig maar dat ze zulke goede vrienden is met creep Albert maakt wel dat ze in mijn waardering daalt :smiling_face_with_tear: :sweat_smile:

34 likes

Dat vond ik bij de yoga helemaal. Van dat verwilderde grijze haar erbij.

6 likes

Die opschrikkende vogeltjes bij dat koffiezetapparaat van Joop :joy::joy::joy:

Doei Joop.

7 likes

Ik moet er ook echt niet aan denken om die vent in mijn bed te hebben, maar ik denk helaas dat hij vaak zijn zin krijgt door zijn :moneybag::moneybag:

10 likes

Ik kijk op tv (volgens mij 9) maar ik vind Robert Jan echt zo’n leuke, vriendelijke man. Ook hoe hij heel respectvol dat gesprek met Annemarie voert, een toppertje

30 likes
afl 12

Die jacco die z’n cadeauset whiskey weer terug inpakt nadat hij naar huis wordt gestuurd :joy:

37 likes

Heb ook het gevoel dat hij echt alleen maar over boten praat en dat het enige is waar zij steeds mee matchen

11 likes

Die pyama van RJ :heart_hands:

12 likes

Ik had zelf moeten schrijven op RJ. Vind hem nog steeds heel leuk :joy:

15 likes

En dan die laarzen erbij :white_heart:

5 likes

Lees dit echt met een Els-voice: ‘hij is niet leuk, nee hij is heeeel leuk :crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face:

11 likes

Dit is toch gewoon dezelfde man in een ander font

67 likes

Die stem van Marcel is net die van Willy (Willem-Alexander) van LuckyTV :joy:

19 likes

Ik vind Joyce trouwens echt de oudere versie van Yvonne van de Bachelor

Qua uiterlijk en manier van praten

36 likes

Omg idd ja!!

4 likes