B&B vol liefde #2

Ja hoor, vaak genoeg gedaan zelfs. :+1:

7 likes

Helemaal mee eens. In het begin vond ik haar een beetje overkomen als Anja van vorig jaar (misschien alleen door de leeftijd en Frankrijk hoor), maar dat bleek toch niet helemaal te kloppen.

6 likes
Samenvatting

Ik vond het wel even handig al die tandenpoetstips, ga ik onthouden.

Afl 11 Dick

6 likes

Deze vrouw wil helemaal geen relatie maar een man die precies meedraait in haar schema.

En ik snap wel dat je op een bepaalde leeftijd misschien je routines hebt gevonden waar je je fijn bij voelt maar als er een nieuw iemand in je leven komt moet je soms ook weer nieuwe routines ontwikkelen.

3 likes

Dat hotel van Daniel is zo lelijk. Ok hij is het aan het opknappen geloof ik? Maar hoe hij dat dakterras heeft aangepakt met jacuzzi en kunstgras krijg ik echt de kriebels van. Benieuwd wat voor gasten daar komen.

30 likes

Aflevering 12

Die nieuwe vrouw bij JP lijkt me wel echt een type voor hem. Wel sneu voor Renate. Benieuwd of hij nu een keer interesse gaat tonen of weer alleen maar eten en drinken blijft serveren.

5 likes

Mij boeit het eigenlijk geen zak wiens b&b het is, of diegene nu wel of niet eigenaar is of de hele zooi te koop zet en het programma gebruikt voor de verkoop. Als het maar goeie tv oplevert

39 likes

Ja ik snap de verontwaardiging hierover ook niet zo. Het programma draaide überhaupt nooit over hoe het leven in een B&B is, wat maakt het dan uit dat mensen die meedoen hun toko graag willen verkopen of niets meer dan een soort beheerder zijn?

De enige in al die seizoenen waar je echt een B&B op volle toeren zag was toen bij Debbie.

5 likes

Jean-Paul lijkt op een naaktkat.

6 likes

Ho ho vergeet ons Walter niet

7 likes

Ja op zich eens hoor maar ik doel erop dat de kans groter wordt dat het het programma mensen cast die bijvoorbeeld staan ingeschreven bij een castingbureau, waarmee er minder authentieke types zijn. Maar verder geniet ik er net zo hard van en eens met wat hierboven wordt beschreven dat de B&B eigenlijk alleen decor is.

3 likes

Ik vind eerder een schildpad.

4 likes

ligt het aan mij of heeft petra altijd dezelfde kleren aan

20 likes

Die nieuwe doet me denken aan Marjan(?) van een paar jaar geleden.

4 likes

Ik heb maar even een videoland abbo genomen om verder te kijken :’)

maar wat is Magda stom zeg. Fons zat blijkbaar al heel lang in haar irritatiezone, had hem gewoon eerder al weggestuurd in plaats van heel heel lijstje van minpunten te verzamelen

10 likes

Ga zo stuk om raysia en ilya haha.
Zo zweverig vs. 100% nuchterheid

12 likes

Elk jaar zijn de eerste paar afleveringen saai

6 likes

je kan dit topic doornemen om te zien of het saai is, je bent pas bij aflevering twee

5 likes

Vind dit seizoen leuker dan vorig jaar! @Tjiftjaf
Het seizoen met walter enzo is wat moeilijk te overtreffen.

4 likes

Vanaf aflevering 5 begint het leuk te worden vgm!

4 likes