B&B vol liefde #2

Mehh, vergeten dat er vier afleveringen per week zijn en niet vijf.

Ben trouwens benieuwd hoe lang B&B nog leuk blijft. Het wordt nu zo onwijs gehyped, veel eigenaren zetten hun B&B te koop of zijn eigenlijk niet eens of pas net eigenaar. Zou het over het hoogtepunt heen zijn?

3 likes
Samenvatting

Ik vind magda niet leuk, onaardig tegen fons, ze had hem eerder weg moet sturen en niet die frustraties zo lang laten borrelen en dat uiten naar hem als je hem wegstuurd. Hou dat lekker bij jezelf, hij gaat weg en hij is zo. Het was volgens mij meer dat zij behoefte had om dat te uiten dan hij het nodig had als ‘afsluiting’.
Volgens mij vond hij prima dat hij weg moest. En dat ze zei je komt er wel overheen oid. Alsof zn hart is gebroken.
Kreeg ook idee dat Fons gewoon zat te kijken hoelang kan ik blijven dan dat hij echt met haar iets wilde.
En magda/marja doet me op de een of andere manier aan madam mikmak denken. Het zijn de wangen en piekhaar denk ik.

Aflevering 8 of 9

11 likes

Ik dacht na seizoen 1 al: dit kan nooit meer overtroffen worden. Inmiddels seizoen 5 en ik kijk nog steeds met evenveel plezier haha.

Dat er veel b&b’s te koop staan is wel jammer inderdaad, dat maakt het toch minder geloofwaardig allemaal. Vooral het verhaal van JP met dat het helemaal niet zijn b&b is. Las overigens wel dat het nieuws dat de b&b van Eveline te koop staat niet klopt

4 likes

Aflevering 9

Magda

Ja Fons zei ook DRIE keer dat hij niet hoefde te weten waarom. Letterlijk drie keer! En toen zat hij 10 minuten te luisteren hiernaar.
Ik krijg echt compleet de kriebels van Magda, ik kan er echt niet tegen hoe zij is. Met die haar “hoe het hoort” achtige opmerkingen. Zij kreeg ook helemaal stress omdat ze nog boodschappen moest doen dus daarom niet later kon ontbijten of weet ik veel wat het was waar ze zich enorm druk over maakte

29 likes

Die B&B’s zijn enkel het decor, het gaat echt om de typetjes wat mij betreft

14 likes

Oja ze moest om 12 uur warm eten. Dus dan moest om 10 uur het ontbijt klaar en opgeruimd zijn want dan moesten er nog boodschappen worden gedaan. En dat lukte niet want Fons zat nog onwetend te stinken in z’n badjas en toen was haar HELE SCHEMA DOOR DE WAR

21 likes

Ja hoor, vaak genoeg gedaan zelfs. :+1:

7 likes

Helemaal mee eens. In het begin vond ik haar een beetje overkomen als Anja van vorig jaar (misschien alleen door de leeftijd en Frankrijk hoor), maar dat bleek toch niet helemaal te kloppen.

6 likes
Samenvatting

Ik vond het wel even handig al die tandenpoetstips, ga ik onthouden.

Afl 11 Dick

6 likes

Deze vrouw wil helemaal geen relatie maar een man die precies meedraait in haar schema.

En ik snap wel dat je op een bepaalde leeftijd misschien je routines hebt gevonden waar je je fijn bij voelt maar als er een nieuw iemand in je leven komt moet je soms ook weer nieuwe routines ontwikkelen.

3 likes

Dat hotel van Daniel is zo lelijk. Ok hij is het aan het opknappen geloof ik? Maar hoe hij dat dakterras heeft aangepakt met jacuzzi en kunstgras krijg ik echt de kriebels van. Benieuwd wat voor gasten daar komen.

30 likes

Aflevering 12

Die nieuwe vrouw bij JP lijkt me wel echt een type voor hem. Wel sneu voor Renate. Benieuwd of hij nu een keer interesse gaat tonen of weer alleen maar eten en drinken blijft serveren.

5 likes

Mij boeit het eigenlijk geen zak wiens b&b het is, of diegene nu wel of niet eigenaar is of de hele zooi te koop zet en het programma gebruikt voor de verkoop. Als het maar goeie tv oplevert

39 likes

Ja ik snap de verontwaardiging hierover ook niet zo. Het programma draaide ĂŒberhaupt nooit over hoe het leven in een B&B is, wat maakt het dan uit dat mensen die meedoen hun toko graag willen verkopen of niets meer dan een soort beheerder zijn?

De enige in al die seizoenen waar je echt een B&B op volle toeren zag was toen bij Debbie.

5 likes

Jean-Paul lijkt op een naaktkat.

6 likes

Ho ho vergeet ons Walter niet

7 likes

Ja op zich eens hoor maar ik doel erop dat de kans groter wordt dat het het programma mensen cast die bijvoorbeeld staan ingeschreven bij een castingbureau, waarmee er minder authentieke types zijn. Maar verder geniet ik er net zo hard van en eens met wat hierboven wordt beschreven dat de B&B eigenlijk alleen decor is.

3 likes

Ik vind eerder een schildpad.

4 likes

ligt het aan mij of heeft petra altijd dezelfde kleren aan

20 likes

Die nieuwe doet me denken aan Marjan(?) van een paar jaar geleden.

4 likes